X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 235

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit had durven dromen dat dat crematorium-waardig gebouw dat ze ons een tijdje geleden presenteerden er zo gezellig zou kunnen uitzien aan de binnenkant. Ik had me al neergelegd bij een 25-meterbad met een standaard glijbaan. Het zou me eigenlijk niet verbazen als dit qua effectief waterpark niet moet onderdoen voor plopsaqua: ze verliezen geen kwart van de oppervlakte aan een sportbad én de horeca neemt ook niet al te veel plaats in op het eerste zicht.

    -Heeft er iemand een idee over wat we ons moeten voorstellen bij dat krom stukje watergoot rechtsonderaan de maquette? zou dat aansluiten op dat stukje daarboven? Zit het dan onder het niveau van dat zwembad op de hoek?
    -Ik vermoed links onderaan een uitglijstrook van een glijbaan.
    -De speeltoestellen in het centrale zwembad doet mij vermoeden dat dat geen golfslagbad zal worden, dat maakt het natuurlijk al wel een pak minder interessant. Op de tekening zie je daar ook een glijbaan op uitkomen.

    Ik word zowaar enthousiast! Gelukkig dat we nog altijd de prachtige gevelpartij hebben om ons enthousiasme te temperen.
    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 19-01-18 om 16:43.

  2. #2

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    -Heeft er iemand een idee over wat we ons moeten voorstellen bij dat krom stukje watergoot rechtsonderaan de maquette? zou dat aansluiten op dat stukje daarboven? Zit het dan onder het niveau van dat zwembad op de hoek?
    Mijn eerste gedacht is dat dit een gangetje is dat verboden is met het buitenzwembad.

    Wel enorm jammer dat er geen golfslagbad is.

  3. #3

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    -Heeft er iemand een idee over wat we ons moeten voorstellen bij dat krom stukje watergoot rechtsonderaan de maquette? zou dat aansluiten op dat stukje daarboven? Zit het dan onder het niveau van dat zwembad op de hoek?
    Ik vermoed dat dat het einde van een tweede glijbaan is.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •