X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 235

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    BellewaerdeFun maakte een mooi plattegrondje:
    Oh, prachtig, hier zat ik wel op te wachten eerlijk gezegd. Ik kon het maar moeilijk plaatsen hoe het nu juist op die parking lag.

    Toch raar om te zien. Er schiet nog minder van de parking over dan ik had gedacht. Parking C als hoofdparking gebruiken zal de bezoekers wel veel minder goed verdelen dan vanaf parking A, gezien ingang A min of meer in het midden van het park ligt was dit eigenlijk wel redelijk ideaal. Maar los daarvan is dit wel een goede plek voor het aquapark gezien de drukke Menenstraat, men kan zo wel zorgen dat het goed opvalt vanaf de straat en dat is ook zeker niet onbelangrijk.

    Ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Die "work in progress" zal wellicht de ruimte voor de glijbanen zijn neem ik aan? Dat klopt wel niet met de vermeende uitglijstroken op de plattegrond maar die ruimte lijkt toch aan de glijbaantoren te liggen (de concept van de gevel was dan de rechterkant op deze afbeelding als ik het goed zie).

    Ook blij nog eens iets van Bellewaerdefun te horen, het is de laatste tijd erg stil uit die hoek...
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 22-01-18 om 21:24.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •