X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 5 van de 12 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 232
  1. #81

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ik denk dat dit meteen veel vragen beantwoord.
    Dat was toch al eerder bekend? (niet slecht bedoeld hoor ) Ik heb dat maanden geleden ergens al gelezen, weet niet meteen waar, maar er was dan ook discussie dat dat stuk grond beter gebruikt kon worden als uitbreiding voor het park of zo dacht ik ipv het park in te sluiten met parking aan die kant. Kga morgen nog eens zoeken waar ik dat gezien had.

    Edit: kijk eens aan, ik heb et al gevonden, het staat zelfs op de eerste pagina van dit topic. (bericht van 30 mei 2017)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bellewaerde2001 Bekijk Berichten
    Ik kan jullie ivm vragen over hoe het parkeren in de toekomst zal verlopen beantwoorden, er komt een nieuwe parking bij naast C die parking D zal heten, er wordt onder andere een boerderij tegen de vlakte gebracht om de parking te realiseren, vanaf saptember zou men hiermee beginnen!
    Ik doelde in mijn vorig bericht dus meer op het feit dat ingang A het volk veel centraler in het park laat binnenkomen en dus voor een veel betere spreiding zorgt dan als iedereen via ingang C moet, niet zozeer op het aantal parkeerplaatsen.

  2. #82

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Parking A heeft sinds enkele jaren ook een uitbreiding gekregen achter de Niagara. Dat stuk parking werd zeker niet veel gebruikt, maar zal vanaf heden vast permanent opengesteld worden om de verdwenen plaatsen op te vullen, en de normaal in gebruik gestelde capaciteit van parking A op peil te houden. Op drukkere dagen zal parking C dan inderdaad vast zwaarder belast worden.

  3. #83

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Damn, er is nog minder parking over dan ik eerst verwacht had! Ik dacht eerst dat het nieuwe waterpark meer links gebouwd zou worden, achter de Niagara. Ik blijf erbij dat dit niet de beste locatie is...

    Parking A is nog steeds de hoofdparking van het park, welke nu nog meer bewezen wordt met het nieuwe waterpark. Hier heb je ook de grootse ingang A en sta je meteen centraal in het park.

    Op de plannen zie je wel een duidelijk aangelegde baan naast het waterpark lopen naar het parkinggedeelte dat mogelijks achter de Niagara komt te liggen. Ook wordt er extra parking gecreëerd linksboven op dit plan, maar deze biedt maar plaats voor 98 auto's. Op drukke dagen zal dit volgens mij meteen volzet zijn.

    De zone 'work in progress' is mij nog steeds onbekend... Als je op de plannen kijkt, zie je dat rechtsboven het park de in- en uitgangen komen, alsook de lockers en kleedkamers. Toch heb je tussen de in- en uitgang en de kleedkamers en lockers precies 3 skimouts... 2 smallere en 1 dubbel zo brede. Daar gok ik dan op 2 glijbanen en een wildwaterbaan? Alleen geen idee hoe dit past met de in- en uitgangen.

    Iemand hier nog een idee over?

    Tenslotte ook nog even naar parking C. Akkoord dat er gronden zijn bijgekocht en men hier ook een parking D wilt bouwen, maar dan hoop ik dat ze op korte termijn hier ook een volwaardige hoofdingang zullen bouwen. Op drukke dagen zie ik ingang C echt niet al dat volk slikken... Bovendien, wat als je op parking C geparkeerd staat omdat parking A volstaat en je enkel komt zwemmen?

  4. #84
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Parkeer gewoon gratis langs de straat en wandel naar het park.

  5. #85

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    die tijd is al enkele jaren voorbij hoor, het is daar nu kort parkeren én regelmatig controle...

    Aandacht! In de Meenseweg (N8) is langer dan 3u parkeren niet toegestaan op de openbare parkeerplaatsen ter hoogte van het pretpark. Hier geldt een blauwe zone. Bezoekers mogen er bijgevolg op weekdagen (inclusief zaterdag) maximaal 3 uur parkeren tussen 9 en 18u, het beginuur van het parkeren moet aangegeven worden met een parkeerschijf. Het voertuig moet de parkeerplaats verlaten hebben uiterlijk bij het verstrijken van de vergunde parkeerduur.

  6. #86
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Wij stonden daar zelfs vorig jaar nog en nooit een boete gehad.

  7. #87

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Tenslotte ook nog even naar parking C. Akkoord dat er gronden zijn bijgekocht en men hier ook een parking D wilt bouwen, maar dan hoop ik dat ze op korte termijn hier ook een volwaardige hoofdingang zullen bouwen. Op drukke dagen zie ik ingang C echt niet al dat volk slikken... Bovendien, wat als je op parking C geparkeerd staat omdat parking A volstaat en je enkel komt zwemmen?
    De afstand tussen parking A en C is niet zo groot, je kan er makkelijk heen te voet.

  8. #88

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Bwa, te voet toch 13 minuten volgens Google Maps. Loop dat eens met kinderen?

  9. #89

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Google Maps rekent uiteraard enkel via de baan, je kan een stukje afsnijden over de parking, maar 10 minuten moet je toch rekenen, afhankelijk hoe ver je staat op die parking. Wij deden het nog met Halloween.

    Maar dat is niks vergeleken met de wandelafstand op de parking van Parc Asterix, Efteling of Disney op een drukke dag..
    Laatst gewijzigd door bobby turbo; 26-01-18 om 12:05.

  10. #90

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Bwa, te voet toch 13 minuten volgens Google Maps. Loop dat eens met kinderen?
    Tjah, als ik mensen hoor klagen over wandelen in een pretpark vraag ik me altijd af hoe ze van plan zijn om er rond te geraken. Uiteindelijk is wandelen misschien zelfs je grootste bezigheid -op aanschuiven na als het wat drukker is- als je naar een pretpark gaat. Gaan die dertien minuten dan zo'n verschil maken? Leer je kinderen maar wat lichaamsbeweging aan. Is gezond.

  11. #91

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Oké, feit. Misschien zie ik het wat te zwart in allemaal x)

  12. #92

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Ben gisteren langs Bellewaerde gefietst en heb enkele fotootjes genomen:

    Terug van weggeweest: de grote kraan die je al van ver buiten het park ziet:


    Eenmaal de "berg" opgefietst bleken er niet één maar zelfs drie kranen te zijn. Van de werken voor het Aquapark zelf heb ik niet veel gezien, er ligt een grote berg aarde op de straatkant van parking A.



    Aankondigingsbord:


    Hierna fietste ik langs ingang C en ziedaar, het nieuwe stuk parking. Het gaat dus om de hoek rechts van de ingang die geen parking was en waar een boerderij was (met maar liefst vijf gebouwen) die men allemaal met de grond gelijk heeft gemaakt:




    Voor de geïnteresseerden, hier een screenshot van een luchtfoto toen de boerderij er nog stond: https://prnt.sc/iyyrtn

    Voor wie zelf wil rondkijken op Maps: https://www.google.be/maps/@50.84858...7i13312!8i6656
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 31-03-18 om 17:29.

  13. #93

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Bwa, te voet toch 13 minuten volgens Google Maps. Loop dat eens met kinderen?
    En met echt kleine kinderen heb je een buggy, dus maakt het ook niet zoveel uit.

  14. #94

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Enkele bouwfoto's:





    Bron: https://www.facebook.com/coasterrider/

  15. 17-04-18, 01:40


  16. #95

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Bwa, te voet toch 13 minuten volgens Google Maps. Loop dat eens met kinderen?
    Zeg bende lamzakken, zet ze dan af entree als het ze het niet zien zitten en zet zelf de wagen weg.
    En als ze de afstand van 13 minuten niet zien zitten vraag ik me af hoe je die opkweekt....

    Ik heb er zelf vier (13/8/7 en 5), als ik zeg dat ze gaan wandelen dan gaan ze wandelen...
    Laatst gewijzigd door dusk; 17-04-18 om 01:46.

  17. #96

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    "Het nieuwe Lago-zwembad op het stadsdeel Weide in Kortrijk gaat de concurrentie aan met Bellewaerde Aquapark in Ieper."

    Bellewaerde Aquapark mikt op ruim 200.000 bezoekers per jaar. In Kortrijk zorgt dat toch wel voor wat ongerustheid. Daar wordt nog eens een miljoen euro extra geïnvesteerd in een nieuw zwembad van nu al 33,2 miljoen euro. “Zodat Bellewaerde Aquapark geen invloed heeft op ons verwacht bezoekersaantal van 400.000 mensen per jaar”, zegt operationeel directeur Tom Hillewaere van beheerder Lago.


    https://www.hln.be/regio/ieper/kortr...park~a5944727/

  18. #97

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Haha zaaalig! Maar wel tof om te zien dat het meteen zijn invloed heeft op een ander waterpark.

    Ergens wel vreemd dat Bellewaerde geen concurrentie ziet in De Kouter uit Poperinge; en Lago geen concurrent ziet in Sportoase in Roeselare.

    Maar goed, ik ben wel benieuwd om beide eens te bezoeken!

  19. #98
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Ik had een enorm nieuw complex verwacht... Als de bouwfoto's niet bedriegen, valt het eigenlijk nog wel mee toch?

  20. #99

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Paar nieuwe foto's:







    Bron: Bart Seghers @ http://themeparkfreaks.eu/

  21. #100

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Blijkbaar heeft nog niemand dit door, maar het lijkt dat ze een ontworpen wildwaterbaan niet gaan uitvoeren. Op de maquette is links onderaan en rechts naast de speelzone een in- en uitgang naar (denk ik) die wildwaterbaan. Tijdens de persvoorstelling zeiden ze dat zoiets voorlopig niet komt. Het zou naar mijn mening toch een meerwaarde zijn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •