X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 235

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    ...Wat ik allemaal minder logisch vind:
    ...Het enige in ons land bevindt zich bij mijn weten op een half vervallen Waalse camping...
    Een woodie in een dierenparken...
    Er is een studie gedaan waaruit blijkt dat een waterpark een goede investering zou zijn. Een goed zwembad is een goed zwembad als er twee liggen dan wissel je waarschijnlijk af of combineer je zelfs. Ik denk dat Bellewaerde ook meer op de Franse markt zit dan oostduinkerke of plopsaqua.
    Ik denk dat het park zijn extra winst dan vooral gaat halen uit het jaarrond open zijn, dus op zich is het niet onlogisch dat dat zonder overnachtingen komt. Laten we eerlijk zijn: zowel als dierenpark als als attractiepark rechtvaardigd Bellewaerde geen twee-dagen-bezoek. Dat gaat met een relatief klein waterpark niet veranderen. Voor bedrijfsevenementen en afhuren is een hotel dan weer wel een ideale aanvulling, maar dat is een ander verhaal.

    PS: Als ik me niet vergis heeft Océade ook een buitenstukje mét glijbanen. Dat staat wel op de sloopkalender, maar voorlopig is het er nog.

    Off-topic: Ik denk niet dat we na dat Dawson duel-fiasco snel een nieuwe achtbaan gaan krijgen. Dat gaat volgens mijn glazen bol vrij veel gekost hebben en zeker op lange termijn weinig extra bezoekers opleveren.

  2. #2

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    In de categorie onverwachte investeringen is deze nu toch wel gewonnen in België. (Nuja, niet dat dat zo moeilijk is uiteindelijk)

    Ik ben er wel fan van. Een beetje concurrentie voor Plopsa kan ook geen kwaad hé. Idealiter kan dat zelfs de prijzen wat drukken bij Plopsaqua. (Wat misschien een zeer hoopvolle gedacht is, maar kom, dromen mag ook nog eens hé)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten

    PS: Als ik me niet vergis heeft Océade ook een buitenstukje mét glijbanen. Dat staat wel op de sloopkalender, maar voorlopig is het er nog.
    Inderdaad, ja. Die twee blauwe 'lanceringsglijbanen' en die ene in regenboogkleuren.
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •