X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 235

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Blijkbaar heeft nog niemand dit door, maar het lijkt dat ze een ontworpen wildwaterbaan niet gaan uitvoeren. Op de maquette is links onderaan en rechts naast de speelzone een in- en uitgang naar (denk ik) die wildwaterbaan. Tijdens de persvoorstelling zeiden ze dat zoiets voorlopig niet komt. Het zou naar mijn mening toch een meerwaarde zijn.

  2. #2

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pierre Bekijk Berichten
    Blijkbaar heeft nog niemand dit door, maar het lijkt dat ze een ontworpen wildwaterbaan niet gaan uitvoeren. Op de maquette is links onderaan en rechts naast de speelzone een in- en uitgang naar (denk ik) die wildwaterbaan. Tijdens de persvoorstelling zeiden ze dat zoiets voorlopig niet komt. Het zou naar mijn mening toch een meerwaarde zijn.
    Oei, dat zou wel bijzonder jammer zijn! Ik vind een wildwaterbaan net altijd één van de leukste dingen in een waterpark.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #3

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pierre Bekijk Berichten
    Blijkbaar heeft nog niemand dit door, maar het lijkt dat ze een ontworpen wildwaterbaan niet gaan uitvoeren. Op de maquette is links onderaan en rechts naast de speelzone een in- en uitgang naar (denk ik) die wildwaterbaan. Tijdens de persvoorstelling zeiden ze dat zoiets voorlopig niet komt. Het zou naar mijn mening toch een meerwaarde zijn.
    Waar haal je dit vandaan als ik vragen mag? Bij mijn weten is er nooit gesproken over een wildwaterbaan. Op de maquette en tekeningen zagen we telkens een lazy river die binnen in het waterpark loopt, rond de rest. Wat er naar binnen- en buitengaat, is nog niet bekend. Ook over de keuze van de glijbanen is nog niets gecommuniceerd.

    Ik denk wel dat een buitengedeelte iets is dat in een latere fase kan toegevoegd worden (als toekomstige uitbreiding), maar van een wildwaterbaan had ik nog niets gelezen of gehoord.

  4. #4

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Waar haal je dit vandaan als ik vragen mag? Bij mijn weten is er nooit gesproken over een wildwaterbaan. Op de maquette en tekeningen zagen we telkens een lazy river die binnen in het waterpark loopt
    Dat stond wel degelijk op de tekeningen die we te zien kregen hoor: alleen zagen we telkens alleen de start van de wildwaterbaan en de uitloop. Ik heb daar eerder in dit topic nog op gewezen.

    Ik heb ergens ooit deze volledigere tekening opgevist:



    Als het effectief onderdeel van een latere uitbreiding is, heeft dat bad echt bedroevend weinig om het lijf: er is geen enkel deftig 'zwembad' voorzien.

  5. #5

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Als het effectief onderdeel van een latere uitbreiding is, heeft dat bad echt bedroevend weinig om het lijf: er is geen enkel deftig 'zwembad' voorzien.
    Ik weet niet of dit meespeelt hierin, maar Ieper heeft al een relatief recent zwembad maar bij de renovatie daar is destijds beslist om bijvoorbeeld geen glijbanen te zetten. Maar ik kan me wel voorstellen dat Ieper het dan niet ziet zitten als Bellewaerde ook een echt zwemgedeelte bouwt. Anderzijds, als je in het stedelijke zwembad goedkoper terecht kan om baantjes te zwemmen, waarom zou het voor Bellewaerde dan interessant zijn om ook een gewoon bad te bouwen.

    Voor de duidelijkheid, dit is niet mijn mening, maar het lijkt me wel mogelijk dat dat de reden is.

  6. #6

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    waarom zou het voor Bellewaerde dan interessant zijn om ook een gewoon bad te bouwen.
    Dat ze daar niet moeten afkomen met een 25 meter-bad kan ik begrijpen. Maar een golfslagbad is voor een waterpark toch meestal een basis, niet?

  7. #7

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Dat stond wel degelijk op de tekeningen die we te zien kregen hoor: alleen zagen we telkens alleen de start van de wildwaterbaan en de uitloop. Ik heb daar eerder in dit topic nog op gewezen.

    Ik heb ergens ooit deze volledigere tekening opgevist:



    Als het effectief onderdeel van een latere uitbreiding is, heeft dat bad echt bedroevend weinig om het lijf: er is geen enkel deftig 'zwembad' voorzien.
    Bedankt om deze te sharen! Deze tekening had ik nog niet gezien. De projectiegrot en klimwand vind ik interessante toevoegingen, maar ik denk dat het waterpark het succes vooral zal moeten halen van de glijbanen. Ik hoop nog steeds dat de wildwaterbaan wordt toegevoegd in een (snelle) uitbreiding, maar ik kan je nu wel al volgen dat het geen enkel 'deftig' zwembad heeft. Een golfslagbad is inderdaad vaak de basis van een dergelijk project, maar we zullen zien wat de toekomst brengt...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •