X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 235

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Voor een race-effect waar je, afgaande op de concepts, niets van gaat meekrijgen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Desperado Bekijk Berichten
    Ik moet ignace gelijk geven dat ze ook hier weer een bijzonder mager racing-effect zullen creëren, eigenlijk nog minder dan bij Dawson Duel want daar zie je tenminste het andere "karretje" nog wel.
    Even een misverstand de wereld uithelpen. De schrandere jongens van Bellewaere of Wiegand hebben dat probleem al opgelost. Blijkbaar licht je buis groen op als je voor ligt en licht je buis rood op als je achter ligt.
    Of bellewaerde je al dan niet oplicht met zijn aquapark is een andere vraag.

  2. #2

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Even een misverstand de wereld uithelpen. De schrandere jongens van Bellewaere of Wiegand hebben dat probleem al opgelost. Blijkbaar licht je buis groen op als je voor ligt en licht je buis rood op als je achter ligt.
    Of bellewaerde je al dan niet oplicht met zijn aquapark is een andere vraag.
    Dan zie je nog steeds die andere persoon niet. Je weet niet hoe ver je voor of achter ligt en dat is juist wat een race leuk maakt.

    Overigens weet ik niet hoe betrouwbaar sensoren zijn. Zo ken ik een bepaalde race glijbaan die een tijdsmeting doet waarbij de persoon links altijd een stuk later aan komt dan de persoon rechts, maar volgens de meting toch gewonnen heeft. WTF?.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •