X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 11 van de 12 EersteEerste ... 9101112 LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 220 van de 232
  1. #201

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Na enkele bezoeken ...

    Helaas is Bellewaeede Aquapark uitgedraaid op een volledige afrader. Ondanks het feit men zich wil blijven vastbijten op “we-zijn-geen-subtropisch-pretpark-maar-een-Aquapark” houd het geheel gewoon geen steek. € 21 ingang die op € 1 of maximaal € 2 euro het equivalent is van Aqualibi (ter vergelijking Bellewaerde Aquapark 3000 m2 - Aqualibi 7000 m2) terwijl er geen buitenbad, golfslagbad, ?berhaupt normaal, gewoon bad is waardoor iedereen die wil zwemmen (laat ons eerlijk zijn, dit is nu eenmaal een MUST voor ?lk aqua of waterpark) zich uit miserie in de Lazy River moet gooien waardoor de ervaring van deze (die op zich wel mooi en goed aangelegd is) helemaal teniet gedaan wordt door veel te veel “niet drijvers”.

    De glijbanen zijn ook maar zoethouders voor korte duur en compenseren de veel te hoge toegangsprijs ook niet. Daarnaast is de glijbaantoren van de 2 grote glijbanen “Splash Clash” & “Aquaventure” het best te vergelijken qua interieur met een fabriek en voelt zo kil aan als het maar kan.

    Voor de kids valt er best wel wat te beleven, maar er is helemaal niet gedacht aan de noodzakelijk vergezellende ouders en/of jongeren die na een uur (op zijn meest) al doelloos op zoek zijn naar wat afwisseling.

    Ook op vlak van horeca is er opnieuw, net als in mede-park Bellewaerde zelf, bijster weinig te vinden, dit uiteraard aan t? hoge prijzen.

    Bellewaerde Aquapark kon, indien beter doordacht en voorzien een mooie aanwinst zijn voor het huidige “halve dag” bezoek-park Bellewaerde maar is helaas uitgedraaid op een veel te dure kat in een zak. Een vreselijk gemiste kans en een afrader van formaat ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #202

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Het ontbreken van een golfslagbad, wildwaterbaan en een buitenbad is het meest spijtige bij Bellewaerde Aquapark.
    Ik denk dat ze nu echter eerst werk gaan maken van de roestplekken in de vloeren bij het schip. Daar zie je nu duidelijk dat er geen hoogwaardige en dikke materialen werden gebruik ... Gevolg: waarschijnlijk sluiting van het zwembad in november voor herstel en vervanging.

  3. #203

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Vandaag, op een rustige avond, terug eens in het Aquapark geweest. We hebben misschien wel 10 keer de glijbaan “Aquaventure” gedaan en kregen er maar geen genoeg van. Heel knap dat Bellewaerde dit naar Ieper heeft gehaald. Een aanrader (maar ga er heen als het niet druk is).

  4. #204

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Tijdens de uitreiking van de European Star Awards tijdens IAAPA Expo Europe in Parijs heeft "Aquaventure" de derde plaats gewonnen in de categorie 'beste familieglijbaan'.

  5. #205

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Er zijn ook wel een pak negatieve google reviews met een begrijpelijke kritiek op prijs en gebrek aan deftig zwembad. Aquaventure ten spijt...
    Zouden ze op die manier hun doelstellingen halen of zou de volkstoeloop wat tegenvallen, waardoor ook de wildwaterbaan voor langere tijd de diepvries insukkelt?

  6. #206

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Er zijn ook wel een pak negatieve google reviews met een begrijpelijke kritiek op prijs en gebrek aan deftig zwembad. Aquaventure ten spijt...
    Zouden ze op die manier hun doelstellingen halen of zou de volkstoeloop wat tegenvallen, waardoor ook de wildwaterbaan voor langere tijd de diepvries insukkelt?
    Is vrees er wat voor. Het staat als een paal boven water dat er veel mank is in het Aquapark.
    Het gevolg omdat het waterpark daar veel te vlug moest staan?
    Een volkstoeloop kan men niet aan want het is er veel te klein gebouwd.
    Belangrijke elementen die ontbreken: golfslagbad, wildwaterbaan, douche nabij de sauna, buitenbad, …
    De gebruikte materialen van mindere kwaliteit waardoor er nu reeds al herstellingswerken nodig zijn aan het schip, de grond, …
    Veel te duur qua inkom voor wie éénmalig het Aquapark bezoekt.

  7. #207

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    En dan hebben ze nog "chance" dat de concurrentie uit Kortrijk vette tegenslag had. Anders waarschijnlijk nog minder "nat volk" in Ieper.

  8. #208

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    We zullen het zien vanaf de herfstvakantie. Dan openen de 5 glijbanen in Kortrijk...

    Wat wel opvalt in Kortrijk is dat er veel negatieve reacties zijn op de overlast van Noord-Fransen. Ik vermoed dat dit in Ieper minder het geval is?

  9. #209

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    overlast van Noord-Fransen. Ik vermoed dat dit in Ieper minder het geval is?
    In Bellewaerde Aquapark nog geen last van gehad of iets van die overlast gehoord. Security is daar ook altijd aanwezig.

  10. #210

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Intussen concurrent Lago Kortrijk Weide gedaan ... Bellewaerde mag zich echt kapotschamen dat ze voor die doos in Ieper € 21 durven vragen. Mijn gehele gezelschap was er ook unaniem over eens dat Bellewaerde Aquapark op geen enkel vlak nog maar aan de hielen van Lago Kortrijk Wijde komt, of dan misschien enkel op vlak van aankleding en het kinderfort, maar qua voorzieningen heeft Lago pakken meer te bieden, 5 stuk voor stuk leuke en comfortabele glijbanen, een zeer fijne wildwaterbaan die Bellewaerde Aquapark zelfs ook al niet heeft, de vele andere faciliteiten ...

    Bellewaerde zal hun Aquapark zeer vlug mogen uitbreiden of de prijs toch een stuk verlagen, anders is dit echt niet te verantwoorden ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  11. #211

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Ik vermoed dat een eerste uitbreiding toch niet voor meteen zal zijn... Volgend jaar opent de nieuwe achtbaan en ook de parking wordt nu verder aangepakt. Het Aquapark blijft intussen gewoon geopend, dus nieuwe glijbanen of uitbreiding buiten zal volgens mij nog niet voor 2020 zijn...

    Sowieso zullen ze de opening van de glijbanen in Kortrijk Weide nu wel voelen, maar hun 2 grote in de toren zijn toch wel wat unieker dan die in Lago Kortrijk denk ik dan?

    Hoe viel het daar trouwens mee van de Noord-Fransen? Toen ik het Aquapark afgelopen zomer bezocht (op een bloedhete dag) leek dat toen heel goed mee te vallen...

  12. #212

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Sowieso zullen ze de opening van de glijbanen in Kortrijk Weide nu wel voelen, maar hun 2 grote in de toren zijn toch wel wat unieker dan die in Lago Kortrijk denk ik dan?

    Hoe viel het daar trouwens mee van de Noord-Fransen? Toen ik het Aquapark afgelopen zomer bezocht (op een bloedhete dag) leek dat toen heel goed mee te vallen...
    Persoonlijk vind in die Aquaventure glijbaan zeer overroepen. Voorheen dacht ikzelf ook dat die slide een grote troef tegen Lago zou zijn, maar Lago heeft, ondanks het stuk voor stuk “normale” (hoewel ze allen wel iets extra hebben) slides zijn, zijn het stuk voor stuk leuke, lange glijbanen met elk hun eigen feature, en dat is veel leuker dan slechts 1 speciale glijbaan waar je dan ook nog eens een serieus stuk voor mag staan wachten, terwijl Lago eerder gevarieerd en non-stop glijplezier aanbiedt. Leg beiden in de weegschaal Kortrijk valt beduidend en overtuigend naar beneden (met een harde smak zelfs).

    Ook op vlak Noord-Fransen heb ik tot op dit ogenblik meer “last” ervaren in Bellewaerde Aquapark dan Lago Weide. Dit is we iets waar ik zelf verbaasd over was, want ik ken Kortrijk niet enkel van reputatie maar ook van eigen ervaring. Een voetnoot wel: ik bezocht Bellewaerde Aquapark 3x terwijl het park zelf geopend was, Lago bezocht ik nog maar 1 keer (meer bezoeken volgen vast en zeker) en had nergens precies “last” van. Erg objectief kan ik dit nog niet vergelijken tot nu toe ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  13. #213

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Mja, zelf moet ik er nog eens langsgaan, en zal ook wel nog voor het jaareinde zijn. In Bellewaerde Aquapark viel het bij mijn bezoek heel goed mee met de Noord-Fransen (beter dan in het park zelf!).

    Van Lago Kortrijk Weide had ik via via al gehoord dat ze er veel last van hadden, maar zoveel te beter dat jij het dan niet had. Wellicht volgt een eerste bezoek daar toch eens op een weekavond, aangezien Kortrijk goed doenbaar is en ik met zo'n 2 uur waterplezier wellicht toch genoeg zal hebben

  14. #214

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Wellicht volgt een eerste bezoek daar toch eens op een weekavond, aangezien Kortrijk goed doenbaar is en ik met zo'n 2 uur waterplezier wellicht toch genoeg zal hebben
    Voorzie maar wat meer dan 2 uur in Lago Kortrijk als je alles eens wil uitproberen: de warme lagune, wildwaterbaan, haman, biosauna, zoutsauna, 5 glijbanen, golfbad, … Veel ervan ga je beslist nog een tweede keer willen uitproberen.
    Zondag laatst geweest voor twee uur wat toen een beetje krap was.

  15. #215

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
    Voorzie maar wat meer dan 2 uur in Lago Kortrijk als je alles eens wil uitproberen: de warme lagune, wildwaterbaan, haman, biosauna, zoutsauna, 5 glijbanen, golfbad, … Veel ervan ga je beslist nog een tweede keer willen uitproberen.
    Zondag laatst geweest voor twee uur wat toen een beetje krap was.
    Haha, ik ben het gewend van Lago Brugge hoor. In weekends is het vaak stuk drukker dan op een kalme weekavond

  16. #216

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Haha, ik ben het gewend van Lago Brugge hoor. In weekends is het vaak stuk drukker dan op een kalme weekavond
    Bij ons bezoek zondag was het ook rustig, maar alles is gewoon zo goed dat je het meermaals wil uitproberen. Wij kregen geen genoeg van hun wildwaterbaan die overigens de eerste is van de Lago of Sportoase banen die voor mij ook echt aanvoelt als een WILDwaterbaan en niet na 2 rondjes gaat vervelen. Ook de Blauwe slide, de groene en de witte racer zijn echt heerlijke glijbanen die je toch meerdere keren wil doen. Neem er dan nog alle andere faciliteiten bij en 2 uur is, ook al is het kalm, toch aan de krappere kant ...

    Laat ons zeggen dat we na 2 uur alles wel gedaan hadden, maar dat we zeker nog langer ons konden bezig houden mochten we nog tijd gehad hebben!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  17. #217

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Laat ons zeggen dat we na 2 uur alles wel gedaan hadden, maar dat we zeker nog langer ons konden bezig houden mochten we nog tijd gehad hebben!
    Ok, I keep it in mind

  18. #218

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    gezien op hun site: Beleef een witte kerst in Bellewaerde Aquapark
    Vanaf 13 december tot en met 12 januari zorgen tal van decoraties en fonkelende lichtjes voor een feeërieke sfeer in Bellewaerde Aquapark. Bezoekers beleven gegarandeerd een witte kerst in het gloednieuwe indoor waterpark dankzij de levensechte sneeuwbuien. Tijdens de kerstvakantie staan er meet & greets met de kerstman en Koning Leeuw op het programma. Daarnaast beleven bezoekers er waterpret voor het ganse gezin dankzij de mix van glijbanen, speelzones en ontspanning en dit in een oase van groen en een constante temperatuur van 34°C.

  19. #219

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vlinderke Bekijk Berichten
    gezien op hun site: Beleef een witte kerst in Bellewaerde Aquapark
    Vanaf 13 december tot en met 12 januari zorgen tal van decoraties en fonkelende lichtjes voor een feeërieke sfeer in Bellewaerde Aquapark. Bezoekers beleven gegarandeerd een witte kerst in het gloednieuwe indoor waterpark dankzij de levensechte sneeuwbuien. Tijdens de kerstvakantie staan er meet & greets met de kerstman en Koning Leeuw op het programma. Daarnaast beleven bezoekers er waterpret voor het ganse gezin dankzij de mix van glijbanen, speelzones en ontspanning en dit in een oase van groen en een constante temperatuur van 34°C.
    Een oase van groen bij 34°C versus een witte kerst met sneeuwbuien: ik wil wel eens zien hoe Bellewaerde deze heeft doen passen in elkaar

  20. 24-12-19, 00:08

    Reden
    bericht foutief dubbel gepost

  21. #220

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
    Een oase van groen bij 34°C versus een witte kerst met sneeuwbuien: mn aandacht is nu wel gewekt om eens te zien hoe Bellewaerde deze heeft doen passen in elkaar
    Even goed als een Duelling Alpine Coaster in een Canadese zone?
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •