X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 235

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Ik vermoed dat een eerste uitbreiding toch niet voor meteen zal zijn... Volgend jaar opent de nieuwe achtbaan en ook de parking wordt nu verder aangepakt. Het Aquapark blijft intussen gewoon geopend, dus nieuwe glijbanen of uitbreiding buiten zal volgens mij nog niet voor 2020 zijn...

    Sowieso zullen ze de opening van de glijbanen in Kortrijk Weide nu wel voelen, maar hun 2 grote in de toren zijn toch wel wat unieker dan die in Lago Kortrijk denk ik dan?

    Hoe viel het daar trouwens mee van de Noord-Fransen? Toen ik het Aquapark afgelopen zomer bezocht (op een bloedhete dag) leek dat toen heel goed mee te vallen...

  2. #2

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Sowieso zullen ze de opening van de glijbanen in Kortrijk Weide nu wel voelen, maar hun 2 grote in de toren zijn toch wel wat unieker dan die in Lago Kortrijk denk ik dan?

    Hoe viel het daar trouwens mee van de Noord-Fransen? Toen ik het Aquapark afgelopen zomer bezocht (op een bloedhete dag) leek dat toen heel goed mee te vallen...
    Persoonlijk vind in die Aquaventure glijbaan zeer overroepen. Voorheen dacht ikzelf ook dat die slide een grote troef tegen Lago zou zijn, maar Lago heeft, ondanks het stuk voor stuk “normale” (hoewel ze allen wel iets extra hebben) slides zijn, zijn het stuk voor stuk leuke, lange glijbanen met elk hun eigen feature, en dat is veel leuker dan slechts 1 speciale glijbaan waar je dan ook nog eens een serieus stuk voor mag staan wachten, terwijl Lago eerder gevarieerd en non-stop glijplezier aanbiedt. Leg beiden in de weegschaal Kortrijk valt beduidend en overtuigend naar beneden (met een harde smak zelfs).

    Ook op vlak Noord-Fransen heb ik tot op dit ogenblik meer “last” ervaren in Bellewaerde Aquapark dan Lago Weide. Dit is we iets waar ik zelf verbaasd over was, want ik ken Kortrijk niet enkel van reputatie maar ook van eigen ervaring. Een voetnoot wel: ik bezocht Bellewaerde Aquapark 3x terwijl het park zelf geopend was, Lago bezocht ik nog maar 1 keer (meer bezoeken volgen vast en zeker) en had nergens precies “last” van. Erg objectief kan ik dit nog niet vergelijken tot nu toe ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •