X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 235

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] Aquapark 2019

    Oh, Bellewaerde, je investeert vier miljoen in een attractie waar niemand om vroeg en dan komen jullie met een vier keer groter bedrag af voor een waterpark en nog steeds geen woodie in Ieper .

    Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Het is niet de uitbreiding die ik zelf in gedachten had voor het park: nu zit je met een half pretpark, half dierenpark en (half?) aquapark. Voordeel is dat de bezoekers ook iets te doen hebben met slecht weer. Zou Bellewaerde nu overwegen terug winteropening te beginnen?

  2. #2

    Re: [Bellewaerde] Aquapark 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Oh, Bellewaerde, je investeert vier miljoen in een attractie waar niemand om vroeg en dan komen jullie met een vier keer groter bedrag af voor een waterpark en nog steeds geen woodie in Ieper .

    Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Het is niet de uitbreiding die ik zelf in gedachten had voor het park: nu zit je met een half pretpark, half dierenpark en (half?) aquapark. Voordeel is dat de bezoekers ook iets te doen hebben met slecht weer. Zou Bellewaerde nu overwegen terug winteropening te beginnen?
    Ik denk niet dat ze het park gaan open doen in de winter, maar juist wel inkomsten kunnen hebben in die periode door het waterpark.
    Op zich vind ik het wel een leuke keuze maar inderdaad jammer dat ze geen attracties zetten in de plaats. Maar ik denk dat het financieel wel zal werken in hun voordeel, want een nieuwe attractie brengt volgens mij in dat park niet evenveel nieuw volk mee tegenover een uitbreiding in totaal iets anders.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •