X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 7 van de 12 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 232
  1. #121

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    als je wat zoekt op internet vind je de tekeningen van de wildwaterbaan
    die komt er niet omdat de kosten van grond onderzoek duurder waren dan voorzien
    maar ik hoop zeker dat ze alles voorzien om in de toekomst de wildwaterbaan te kunnen bouwen
    als we de maquette goed bekijken zal het wel voorzien zijn



    plan wildwaterbaan


    voorziening voor wildwaterbaan op de maquette

  2. #122

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leroypretparkfan.be Bekijk Berichten
    als je wat zoekt op internet vind je de tekeningen van de wildwaterbaan
    die komt er niet omdat de kosten van grond onderzoek duurder waren dan voorzien
    maar ik hoop zeker dat ze alles voorzien om in de toekomst de wildwaterbaan te kunnen bouwen
    als we de maquette goed bekijken zal het wel voorzien zijn



    plan wildwaterbaan


    voorziening voor wildwaterbaan op de maquette
    Ik denk persoonlijk dat het park er goed zou kunnen mee uitpakken om een jaar of twee na opening een wildwaterbaan te openen. Dat zijn meestal wel de echte toppers!

  3. #123

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bellewaerde2001 Bekijk Berichten
    Ik denk persoonlijk dat het park er goed zou kunnen mee uitpakken om een jaar of twee na opening een wildwaterbaan te openen. Dat zijn meestal wel de echte toppers!
    Ik denk persoonlijk dat ze met enkel een plonsbadje, een lazy river en drie glijbanen de naam waardig wat te minnetjes zijn ten opzichte van de concurrentie, dan gaan de resultaten niet van die orde zijn dat er spontaan een wildwaterbaan bijkomt.

  4. #124

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    ik was vandaag 5/08/2018 terug in bellewaerde voor een nieuwe foto update van het waterpark








  5. #125

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    vandaag 31/08/2018 was ik in bellewaerde zo als goede gewoonte heb ik weer bouw foto's mee voor jullie








  6. #126

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Dat gaat daar precies een donkere boel worden! Misschien dat er toch nog wat van dat mortuarium-gevoel overblijft, dat te zien was in die concept art van het gebouw. <3

  7. #127

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Het gebouw van het toekomstige aquapark van Bellewaerde begint vorm aan te nemen:




    Bron: https://www.facebook.com/bellewaerdefans/

  8. #128

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019


  9. #129

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    hier een nieuwe foto update van bellewaerde aquapark





  10. #130

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Vandaag ben ik na enkele maanden nog eens in Bellewaerde geweest. Opnieuw valt me op dat dit Aquapark een volledig foute beslissing is. Het park heeft een extreme achterstand op elk mogelijk gebied, en dan bouwen ze er nog een park bij.

    Mijn mening is en blijft dat men eerst het park zelf op orde moet zetten, vooraleer een nieuw onderdeel toe te voegen. Mijn stiefvader was vandaag voor het eerst in 14 jaar terug in het park en was niet te spreken over hoe een vroeger charmant er nu zó embarmelijk bij ligt.

    Het park heeft geen toppers meer, geen eyecatcher, staat vol verloederde, slecht onderhouden, oude attracties. Het park is met moeite nog vullend genoeg voor een halve dag, heeft barslechte, enorm beperkte, dure horeca en het lijkt alsof het bestuur geen flauw benul heeft met wat ze bezig zijn.

    Volgend jaar voor het eerst in 10 jaar geen abo meer ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  11. #131

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Tiens, ik was er gisteren ook met een maat die er ook in meer dan 10 jaar niet meer geweest was. Hij was best positief over Bellewaerde, en had het erger verwacht. Enkel de India Zone is echt verloederd...

    Als toppers vind ik toch wel Niagara, Bengal Rapid River, Dawson Duel en Huracan, welke ook doorheen de dag populair waren. Op DD werd er ook de hele dag goed doorgewerkt, zodat de wachttijd nooit echt ongezien was.

    Het eten vond ik in het Carrousel Restaurant prijs-kwaliteit aanvaardbaar. Wel moet ik toegeven dat mijn kipbrochetten eerder lauw dan warm hadden. De wafel die ik kocht was goed, maar misschien wat aan de dure kant, maar hé, dat is in elk Belgisch pretpark zo.

    Mij viel het op dat het waterpark hoger is dan ik verwachtte, maar zeker niet groter. Ik denk niet dat Lago veel moet onderdoen met de oppervlakte van hun baden t.o.v. Bellewaerde Aquapark.

    Of het een verkeerde investering is, houd ik nog even open. Ik wil eerst zien wat het volledige aanbod zal zijn, vooraleer ik hierover oordeel. Wel lijkt het mij dat de bouw wat achterstand heeft opgelopen. In oktober moest de ruwbouw af zijn, maar begin november leek men hier nog volop mee bezig...

  12. #132

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Via onderstaande link krijg je wat meer info over het aquapark van Bellewaerde.

    http://www.iaapa.org/docs/default-so...y.pdf?sfvrsn=2

  13. #133

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door driesvitse Bekijk Berichten
    Via onderstaande link krijg je wat meer info over het aquapark van Bellewaerde.

    http://www.iaapa.org/docs/default-so...y.pdf?sfvrsn=2
    Bedankt voor de link!

    Onderstaande afbeelding is toch wel het interessantste wat er in te vinden is denk ik (naast bvb dat er echt bomen en planten gebruikt zullen worden in het park (binnen)): de lazy river met een volledige lijst van 9 activiteiten/effectjes waaronder onder andere een klimmuur, een aquarium en allerlei watereffecten. Nog steeds jammer van de wildwaterbaan die opgegeven is, maar dit is toch een klein beetje een goedmakertje vind ik.



    Ook een nieuwe visual van de buitenkant van het waterpark is er te vinden. Toch knap vind ik.

    Laatst gewijzigd door yelle8; 20-01-19 om 21:43.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  14. #134

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    ik zie vooral veel glijbannen
    als ik goed kijk zie ik een trechter glijbaan

  15. #135

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Als ze effectief die beplanting zo krijgen over enkele jaren is het inderdaad een zeer mooie gevel!
    Je vois la vie en des biscuits.

  16. #136

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Het gebruik van veel groen en hout(structuur) past volledig bij 'Bellewaerde'. Knap werk.
    Ik ben benieuwd welke glijbanen het gaan worden, want daar doet het park nogal mysterieus over …

  17. #137

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Ziet er inderdaad wel leuk uit als lazy river, maar toch hoop ik nog steeds dat de wildwaterbaan er toch komt (als verrassing of als uitbreiding?)

    De gevel ziet er inderdaad zeer knap uit, en past perfect in het plaatje.

    De glijbanen, tjah, nog even afwachten hé

  18. #138

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    De wildwaterbaan zal er nog niet homen helaas (een gemiste kans vind ik persoonlijk), maar zal zeker nog komen bij een volgende uitbreiding
    Laatst gewijzigd door yelle8; 24-01-19 om 19:40. Reden: Mind your spelling!

  19. #139

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Ondertussen is men gestart met de bouw van de waterglijbanen...





    Bron: https://themeparkfreaks.eu/

  20. #140

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    https://youtu.be/fmzAlVAahwQ
    Een teaser voor een van de nieuwe glijbanen, ziet er naar mijn mening al veelbelovend uit. Normaal gezien niet te bekijken als je de link niet hebt. Heb deze gevonden via de bellewaerde adventure club app.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •