X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 12 van de 12 EersteEerste ... 2101112
Resultaten 221 tot 232 van de 232
  1. #221

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
    Een oase van groen bij 34°C versus een witte kerst met sneeuwbuien: ik wil wel eens zien hoe Bellewaerde deze heeft doen passen in elkaar
    Naam:     DSC05575.JPG
Bekeken:  1583
Groote:   2,66 MB

    We waren er de 24e december en ze hebben er binnen en buiten kerstdecoratie gezet en ook een sneeuw(schuim)kanon.
    We waren er van omstreeks 14-17u en toen hebben we éénmaal gezien dat ze het hebben aangelegd en dit omstreeks 16u. We wilden er nog een foto van nemen, maar tegen dat we terug om ons fototoestel waren geweest, was het al gedaan. Duurde een kwartiertje of zo. Ze kondigden het ook niet aan.
    Het sneeuwkanon was gelegen bij die grote emmer.
    Verder kon je er ook nog op de foto met de kerstman en elfje en kregen de kinderen na het bezoek nog een goodiebag met een kortingsbon, mandarijn en een pluchen knuffelbeer in de vorm van een rups.

    Ondertussen hebben ze bij de Aquaventure van die plastic flappen (zoals in die koeling bij de Colruyt vroeger) bovenaan aan de ingang van de glijbaan gehangen, waarschijnlijk tegen de koude.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  
    Laatst gewijzigd door K. V.; 26-12-19 om 21:56.

  2. #222

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K. V. Bekijk Berichten
    We waren er de 24e december en ze hebben er binnen en buiten kerstdecoratie gezet en ook een sneeuw(schuim)kanon.
    We waren er van omstreeks 14-17u en toen hebben we éénmaal gezien dat ze het hebben aangelegd en dit omstreeks 16u.
    Ik denk dat ze je post bij Bellewaerde Aquapark hebben gelezen want sedert vandaag kondigen ze op hun FB-pagina aan dat er ieder half uur een sneeuwbui zal komen ter hoogte van het Aqua Fort ...

  3. #223

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Vreemd, afgelopen maandag geweest (10-15u) en niets van sneeuwbuien gezien. Enigste dat ik gezien heb zijn de traditionele beu zakken van Noord-Fransen.
    De kinderen kunnen hun amuseren, maar er ontbreekt toch een golfslagbad en wild river. Op een uur heb je het toch gezien vind ik. En de toegangsprijs van Aquapark en parking is er ver over!

  4. #224

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zottewoef Bekijk Berichten
    Enigste dat ik gezien heb zijn de traditionele beu zakken van Noord-Fransen.
    Hun zwembroekenbeleid helpt dus blijkbaar helemaal niet om dat soort volk buiten te houden.

  5. #225

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Hun zwembroekenbeleid helpt dus blijkbaar helemaal niet om dat soort volk buiten te houden.
    Die ga je daar ook niet mee tegenhouden, in heel Frankrijk is namelijk dezelfde regel van tel. De enige bevolkingsgroep die je daarmee weert zijn moslims, die moeten het gebied tussen navel en knieën bedekken.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  6. #226

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Die ga je daar ook niet mee tegenhouden, in heel Frankrijk is namelijk dezelfde regel van tel. De enige bevolkingsgroep die je daarmee weert zijn moslims, die moeten het gebied tussen navel en knieën bedekken.

    Genoeg moslims hier die wel gewoon modern ondergoed zoals boxers dragen. Wat jij zegt is van toepassing op een bepaalde conservatieve strekking. Soit, als dat zembroekenreglement nu ook al faalt om ambetant volk buiten te houden (vrij kortzichtig al om zwemshort-dragende mensen als tuig te bestempelen) zie ik nog minder in waarom ze dat blijven handhaven.

  7. #227

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    De reden waarom zwemshorts niet zijn toegelaten heeft puur te maken met hygiënische redenen dacht ik. Ik ben er bijna zeker van dat Bellewaerde deze regel niet doorvoert om bepaalde mensen af te schrikken of weg te jagen, daarmee zouden ze in hun eigen voet schieten en heel wat inkomsten mislopen zou ik dan denken.
    Wenn das Glück an eure Tür klopft, versäumt nicht zu öffnen

  8. #228

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Genoeg moslims hier die wel gewoon modern ondergoed zoals boxers dragen. Wat jij zegt is van toepassing op een bepaalde conservatieve strekking. Soit, als dat zembroekenreglement nu ook al faalt om ambetant volk buiten te houden (vrij kortzichtig al om zwemshort-dragende mensen als tuig te bestempelen) zie ik nog minder in waarom ze dat blijven handhaven.
    Nee, is een 'standaard' regel. Heeft niks met ondergoed te maken, want mensen dragen normaal ook boven- en onderkleding...
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  9. #229

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Nee, is een 'standaard' regel. Heeft niks met ondergoed te maken, want mensen dragen normaal ook boven- en onderkleding...
    Het is niet moeilijk om moslims met ontblote navel of dijen te vinden hoor.

  10. #230

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Bellewaerde Aquapark heeft momenteel haar jaarlijkse onderhoudsperiode van 13 januari t.e.m. 18 februari 2020. Lijkt me best lang voor een nieuw zwembad dat nog geen jaar open is... Ter vergelijking: Lago Brugge sluit vaak maar enkele dagen en werkt dan gefaseerd...

    Wellicht deels omdat het nu een heel kalme periode is (bezuinigen op personeel, energie...), of zal men gebruik maken van deze periode om bepaalde aanpassingen (of uitbreidingen) aan te brengen? Lijkt me minder het geval te zijn, maar je weet nooit.

  11. #231

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Zondag (12 januari) zijn we langs geweest naar de laatste dag van 'Beleef een witte kerst'. Tot mn teleurstelling was het sneeuwkanon al weg.
    Tijdens de (lange) onderhoudsperiode zouden er (herstellings)werken komen aan het Aqua fort en het schip. Verder zijn er ook enkele emmers die niet meer werken boven de Lazy river. Een deel van de douches geven geen warm water meer. Er komt misschien een douche aan de sauna? En lichten bij de binnenglijbanen? ... Er is al wat werk voor de boeg terwijl daarnaast de schreeuw steeds luider klinkt naar een golfslagbad en wildwaterbaan want veel bezoeker vinden het maar weinig voor wat ze moeten betalen aan inkom.
    Benieuwd wat er vanaf 19 februari zal aangepast zijn?!

  12. #232

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Glijbanen in Aquapark:


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •