X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Zou een (of meerdere) inversie(s) in het parcours van Taron een meerwaarde betekenen?

Stemmers
28. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja

    2 7,14%
  • Nee

    26 92,86%
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 27 van de 27
  1. #21

    Re: [Poll] Taron met of zonder inversie(s)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Dan had dit echt wel een heel saaie rit geweest...
    Dat zeg jij. Vervang die loop door een mastodont van een airtimeheuvel en je hebt een mini-Dodonpa!

  2. #22

    Re: [Poll] Taron met of zonder inversie(s)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Dat zeg jij. Vervang die loop door een mastodont van een airtimeheuvel en je hebt een mini-Dodonpa!
    Akkoord, maar dat gaat praktisch niet bij deze baan, de footprint is gewoon té klein
    Maar het idee van een transportable mini-Dodonpa (v1 dan wel, met tophat en zonder loop) is wel zalig. Wie start de crowdfunding op?

  3. #23

    Re: [Poll] Taron met of zonder inversie(s)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Akkoord, maar dat gaat praktisch niet bij deze baan, de footprint is gewoon té klein
    Maar het idee van een transportable mini-Dodonpa (v1 dan wel, met tophat en zonder loop) is wel zalig. Wie start de crowdfunding op?
    Hypersonic XLC is een keer verplaatst, daar heb je je verplaatsbare Mini-Dodonpa .

  4. #24

    Re: [Poll] Taron met of zonder inversie(s)

    Ik heb ook voor neen gekozen. Taron bewijst dat het ook een prima thrillcoaster kan zijn zonder inversies en eens geen woodie of megacoaster is.

  5. #25

    Re: [Poll] Taron met of zonder inversie(s)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Hypersonic XLC is een keer verplaatst, daar heb je je verplaatsbare Mini-Dodonpa .
    Verplaatst? Die is toch nooit verplaatst geweest, of ben ik zo verkeerd?

  6. #26

    Re: [Poll] Taron met of zonder inversie(s)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Verplaatst? Die is toch nooit verplaatst geweest, of ben ik zo verkeerd?
    De baan is in de fabriek van S&S opgebouwd eind jaren negentig, waarna parkdirecties de baan konden komen uittesten. Uiteindelijk was het Paramount die besloot de attractie te kopen, al wilden ze hem eerst in Great Americain plaatsen .

  7. #27

    Re: [Poll] Taron met of zonder inversie(s)

    Taron heeft geen inversies nodig. Het zou er zelfs niet bij passen. Je raast als een wervelwind aan energie doorheen Klugheim (of toch zoiets is de backstory), ik zie die wervelwind niet meteen loopings maken. Nee, laat maar zoals het is. Voor de inversies ga ik naar Black Mamba

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •