X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 66
  1. #41

    Re: PP.be's moppentrommel

    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

    Wie maakt hier een sketch van?
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #42

    Re: PP.be's moppentrommel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

    Wie maakt hier een sketch van?
    Hahaha, ik zie nu pas dat het ook in je signature staat

    Herinnert iemand zich nog de trend van een aantal jaar geleden om een bepaalde scène uit de film "Der Untergang" te nemen en hier andere ondertitels bij te plaatsen? Zo kreeg Hitler al woede-uitbarstingen over het feit dat hij wou gaan bowlen of burgemeester van Antwerpen wou worden.

    Ik vraag me al langer dan vandaag af of hier geen pretparkparodie van gemaakt zou kunnen worden.
    Once you sit back, you never go back.

  3. #43

    Re: PP.be's moppentrommel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Hahaha, ik zie nu pas dat het ook in je signature staat

    Herinnert iemand zich nog de trend van een aantal jaar geleden om een bepaalde scène uit de film "Der Untergang" te nemen en hier andere ondertitels bij te plaatsen? Zo kreeg Hitler al woede-uitbarstingen over het feit dat hij wou gaan bowlen of burgemeester van Antwerpen wou worden.

    Ik vraag me al langer dan vandaag af of hier geen pretparkparodie van gemaakt zou kunnen worden.
    Ik stel het Scenario voor van de boze Bobbejaanland führer die te horen krijgt van het 5 jaren plan van Walibi
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  4. #44

    Re: PP.be's moppentrommel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ik stel het Scenario voor van de boze Bobbejaanland führer die te horen krijgt van het 5 jaren plan van Walibi
    U vraagt, wij draaien!
    Het is zelfs al helemaal klaar, maar ik vind het nu al wat laat op de avond om het nog te uploaden. Ik zal mijn creatie nog eens nalezen en binnenkort online zetten

    Helaas heb ik geen software om filmpjes te bewerken ... je zal tevreden moeten zijn met enkele screenshots waar ik nieuwe ondertitels heb bijgezet.
    Once you sit back, you never go back.

  5. #45

    Re: PP.be's moppentrommel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    U vraagt, wij draaien!
    Het is zelfs al helemaal klaar, maar ik vind het nu al wat laat op de avond om het nog te uploaden. Ik zal mijn creatie nog eens nalezen en binnenkort online zetten

    Helaas heb ik geen software om filmpjes te bewerken ... je zal tevreden moeten zijn met enkele screenshots waar ik nieuwe ondertitels heb bijgezet.
    Dat lijkt me al een goed begin!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  6. #46

    Re: PP.be's moppentrommel

    Dat lijkt me dan wel meer iets te zijn voor in het Meme topic

  7. #47

    Re: PP.be's moppentrommel





    Once you sit back, you never go back.

  8. #48

    Re: PP.be's moppentrommel

    Al draagt de baan een nieuwe trein, het is en zal altijd een Vekoma SLC zijn.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  9. #49

    Re: PP.be's moppentrommel

    Twee vrienden ontmoeten elkaar in een kroeg. Hier volgt een deel van hun gesprek.

    Man1: ... dus je zag je eigen vrouw terug op een dating site
    Man2: (bevestigend) uhuh.
    Man1: hoe komt die daar nu op?
    Man2:
    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************


    Ik heb haar er zelf op gezet

  10. #50

    Re: PP.be's moppentrommel

    In wat voor auto rijdt Mickey Mouse?

    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************


    Een Mini

  11. #51

    Re: PP.be's moppentrommel

    Georges gaat zijn Japanse buurman, die een zwaar verkeersongeval gehad ,heeft, in het ziekenhuis bezoeken.
    Als hij in de kamer aankomt ziet hij zijn buurman in bed liggen, volledig in het gips en met allemaal slangetjes die uit zijn lichaam komen.
    De arme man ziet eruit als een mummie.
    De Japanner kan niet bewegen: alléén de ogen zijn vrij en hij lijkt te slapen.
    Georges, diep onder de indruk, blijft een tijdje stil naast het ziekenhuisbed staan ... plots spert de Japanner zijn ogen wijd open en roept
    "SAKARO AOTA NAKAMY ANYOBA, SUSHI MASHUTA !!!!!! ".
    Dan slaakt hij een diepe zucht en sterft...
    De laatste woorden van zijn vriend blijven in het geheugen van Georges gegrift.
    Op de begrafenis wendt Georges zich tot de diepbedroefde weduwe en moeder van zijn buur.
    "Mijn innige deelneming! Hij omhelst de beide dames en zegt hen dat Fujiko hem als laatste woorden "SAKARO AOTA NAKAMY ANYOBA, SUSHI MASHUTA" toegeroepen heeft.
    Weten jullie soms wat deze betekenen?
    De moeder valt in zwijm en de weduwe staart hem ongelovig aan
    Georges dringt aan: Zegt het me ... wat heeft mijn goede buur nog willen zeggen?...
    De weduwe:
    "JE STAAT OP MIJN ZUURSTOFSLANG, UILSKUIKEN!!!!!!!!!"
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  12. #52

    Re: PP.be's moppentrommel

    Wat is een Jood met een lepel in zijn gat?

    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************


    Een gaspedaal
    Laatst gewijzigd door punisher; 01-06-18 om 20:06.
    I have to tell you, every day is a roller coaster.

  13. #53

    Re: PP.be's moppentrommel

    Kuch kuch stof kuch....

    Drie vrouwen: één getrouwd, één verloofd en één minnares zijn aan het chatten over hun relaties en besluiten alle 3 hun mannen te verrassen..........
    Ze zullen die avond alle 3 een leren bodystocking in Sm-stijl dragen met hoge stiletto’s en een masker over hun gezicht.

    Na een aantal dagen spreken de 3 vrouwen elkaar weer........

    De verloofde vrouw verteld: “De vorige avond toen mijn verloofde thuiskwam, vond hij me in de leren bodystocking, stiletto’s en het masker, op de bank. Hij zei: jij bent de vrouw van mijn dromen, ik hou van jou.
    Toen hebben we de hele nacht seks gehad.”

    De minnares verteld: “Ohh Ja! De vorige avond heb ik met mijn minnaar op zijn kantoor afgesproken. Ik had het masker over mijn ogen, de leren bodystocking, stiletto’s en een lange regenjas aan. Toen hij de regenjas opende zei hij geen woord. We hadden alleen hete heftige seks de hele nacht.”

    De getrouwde vrouw verteld: “De vorige avond heb ik de kinderen naar mijn moeder gebracht. Ik heb de leren bodystocking, de stiletto’s en het masker aangedaan. Mijn man kwam van zijn werk thuis, ging op de bank zitten en pakte de afstandsbediening van de tv en een biertje en zei toen: HEY BATMAN, WAT ETEN WE???”
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  14. #54

    Re: PP.be's moppentrommel

    Niet echt een mop, maar toch grappig:



    Eigenlijk realistischer dan je zou denken: de meeste schreeuwen of trekken een raar gezicht, ene met gestrekte armen/poten en ene die erin zit alsof het hem niks kan schelen
    Once you sit back, you never go back.

  15. #55

    Re: PP.be's moppentrommel

    Een man gaat met de trein mee. Even later ziet hij voor zich een gorilla zitten.
    Als hij de hele tijd naar die gorilla kijkt, vraagt de gorilla opeens: "Heb ik wat van je aan?"
    "Nee", zegt de man, "maar ik heb nog nooit een gorilla zien zitten in een trein."
    Waarop de gorilla antwoordt: "Dat zul je ook nooit meer zien, want morgen is m'n brommer weer gemaakt!!"
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  16. #56

    Re: PP.be's moppentrommel

    Ik heb nog even getwijfeld met het bijzondere-pretparkgerelateerde-videos-topic, maar uiteindelijk toch hier geplaatst omdat het overduidelijk namaak is en ik er letterlijk de slappe lach door heb gekregen.



    Nu zit ik me wel af te vragen hoe ze dat filmpje getrukeerd hebben (kan nooit echt zijn )
    Once you sit back, you never go back.

  17. #57

    Re: PP.be's moppentrommel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Ik heb nog even getwijfeld met het bijzondere-pretparkgerelateerde-videos-topic, maar uiteindelijk toch hier geplaatst omdat het overduidelijk namaak is en ik er letterlijk de slappe lach door heb gekregen.



    Nu zit ik me wel af te vragen hoe ze dat filmpje getrukeerd hebben (kan nooit echt zijn )
    Is een clipje van 'the Centrifuge Brain Project', best een leuk filmpje als je eens tijd hebt.


  18. #58

    Re: PP.be's moppentrommel

    Ik moet eerlijk toegeven dat ik dit niet zelf gevonden heb, maar het op Facebook zag passeren bij iemand anders. Hoe dan ook is dit carnavalskostuum te geniaal om het niet met jullie te delen. Het is zelfs zo goed dat andere carnavalsgroepen het zijn gaan imiteren.





    Laatst gewijzigd door Azmidiske; 24-02-20 om 19:08.
    Once you sit back, you never go back.

  19. #59

    Re: PP.be's moppentrommel

    Een vliegtuig met 5 passagiers aan boord -- Donald Trump, Boris Johnson, Angela Merkel, de Paus en een 10-jarig schoolmeisje -- staat op het punt om te crashen en er zijn maar 4 parachutes.
    Trump zegt " Ik heb er een nodig. Ik ben de slimste man van de VS en ik ben nodig om de pandemie op te lossen!" Hij neemt één parachute en springt.
    Johnson zegt 'Ik ben nodig om de COVID-19 rommel in Groot-Brittannië op te lossen'. Hij pakt er een en springt.
    De paus zegt: " De katholieken van de wereld zijn afhankelijk van mij voor troost in een tijd van angst." Hij neemt er een en springt. "
    Je mag de laatste parachute hebben," zegt Merkel tegen de 10-jarige. " Ik heb mijn leven geleefd. Die van jou begint nog maar net."
    Het kleine meisje antwoordt: " Maak je geen zorgen, er zijn nog 2 parachutes over, de slimste man van de VS heeft net mijn schooltas meegenomen."
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  20. #60

    Re: PP.be's moppentrommel

    Een man die pas overleden is, komt aan bij de hemelpoort en ontmoet daar Sint-Pieter die nieuwe bewoners van de Hemel naar binnen laat. Tijdens het aanschuiven ziet hij een grote muur waaraan duizenden klokken hangen. Hij vraagt aan Sint-Pieter waarvoor die klokken dienen.
    "Dat zijn geen gewone klokken," antwoordt Sint-Pieter. "Dat zijn leugenklokken. Iedere persoon die leeft of ooit geleefd heeft bezit een eigen klok. Telkens als die persoon een leugen vertelt, verschuiven de wijzers één minuut. Op die manier is het voor ons heel eenvoudig om te kunnen zien wie vaak liegt en wie niet."
    "Interessant," reageert de man, "Van wie is die klok daar eigenlijk?" voegt hij eraan toe terwijl hij wijst naar een klok die op twee minuten over twaalf staat.
    "Dat is de klok van Abraham Lincoln," legt Sint-Pieter uit. "Hij heeft in zijn hele leven maar twee keer gelogen."
    "En die klok ernaast?" vraagt de man. "Is die ook van iemand? De wijzers staan nog exact op middernacht."
    "Dat is inderdaad een speciale klok," zegt Sint-Pieter trots. "Deze klok is van Moeder Teresa. Zij heeft tijdens haar leven nooit gelogen!"
    "Nu word ik toch wel heel nieuwsgierig," gaat de man verder. "Zou ik de klok van Donald Trump eens mogen zien?"
    "Die hangt hier niet aan de muur," antwoordt Sint-Pieter. "Nu het zomer is en het zo warm is, heb ik hem op mijn bureau gezet. Ik gebruik die klok als ventilator."


    Deze mop heb ik jaren geleden op internet gelezen met Elio Di Rupo in de rol van aartsleugenaar. Maar met Donald Trump vind ik ze eigenlijk leuker
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •