Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 38

PP.be's moppentrommel

Dit topic was al jaren aanwezig en is nu terug onder een nieuwe naam

Levenswijsheid
    Een vrouw achternalopen doet niemand kwaad, de ellende begint pas als je ze ingehaald hebt
    Coastercount: 834 coasters.
    Proud staffmember of Pretparken.be , Brakesection Magazine en RollercoasterFriends.com

Re: PP.be's moppentrommel

Het kleine groene gaatje.

De smoorverliefde Jean is al drie jaar met Sylvie verloofd maar tot op heden hebben ze nog nooit seksueel contact gehad.

Op een dag is hij haar weer hartstochtelijk aan ’t strelen, pelt haar de kleren van het lijf maar als hij meer wil zegt ze dat hij dat alleen mag wanneer ze getrouwd zijn.

En zegt ze, “als we getrouwd zijn mag je zelfs met mij het “kleine groene gaatje” doen”.

Zich afvragend wat dat wel zou mogen zijn, zoekt Jean zijn oude vriendin Johanna op (een vrouw met wie hij ooit seksuele avontuurtjes beleefde) en vraagt haar of zij met hem “het kleine groene gaatje” zou willen doen.

Johanna schrikt en begint te roepen en te tieren dat zij een respectabele vrouw is en dat het nooit in haar hoofd zou opkomen om zoiets te doen.

Zij beveelt Jean om te vertrekken, haar te vergeten en voor altijd uit haar leven te verdwijnen.

Helemaal beteuterd besluit Jean om dan maar naar een bordeel te gaan.

Zijn oog valt op een mooie vrouw en hij vraagt haar of ze alles doet.

Zij antwoordt “voor geld doe ik echt alles wat je je maar kunt wensen”.

En Jean vraagt haar dus om “het kleine groene gaatje” te doen”

Als de prostituee dat hoort wordt ze wit rond haar neus en snauwt hem toe dat ze, alhoewel ze een beroepshoer is, toch haar waardigheid heeft, dat hij een vuile smeerlap is en ze begint duchtig op Jean te meppen.

Door al het lawaai van die ruzie schopt de pooier van het bordeel de deur van het peeskamertje open en vraagt wat er gaande is.

Jean, bevend op zijn benen, zegt hem dat hij alleen maar aan de hoer gevraagd heeft om «het kleine groene gaatje » te doen.
    De pooier loop rood aan van woede, grijpt Jean vast en werkt hem met enkele rake schoppen buiten terwijl hij hem naroept om nooit nog één voet in zijn bordeel te zetten.

Jean is nu volledig de kluts kwijt en besluit om zijn licht te gaan opsteken bij zijn vriend Filip, een homoseksuele kapper.

Als hij het kapperssalon betreedt begroeten beiden elkaar zeer hartelijk en na wat gekeuvel zegt Jean dat hij bereid is om met hem de nacht door te brengen op voorwaarde dat ze “het kleine groene gaatje” zouden doen.

“Wablieft ?” krijst Filip met een hoog stemmetje, grijpt een handdroger en begint er Jean mee af te tuigen, hem toeschreeuwend dat hij nog nooit zo’n gore viezerik heeft ontmoet, dat hij moet maken dat hij buiten is en dat hij hem nooit meer wil zien.

Jean is nu compleet radeloos en wordt zowat gek….

Hij haast zich naar zijn verloofde Sylvie en vraagt haar om onmiddellijk met hem te trouwen zodat ze eindelijk “het kleine groene gaatje” zouden kunnen doen.

Sylvie is in de wolken met zijn huwelijksaanzoek en belooft hem dat ze hem heel gelukkig zal maken en dat ze “het kleine groene gaatje” zo dikwijls zullen doen als hij het wenst.

En ze trouwen en vertrekken met de auto op huwelijksreis.

Onderweg is Jean voortdurend aan het “het kleine groene gaatje” aan ’t denken zodat zijn aandacht op de weg verslapt en hij frontaal tegen een boom knalt.

Zijn kersverse bruid Sylvie overleeft het ongeval niet.

En Jean is dus nog steeds op zoek wat het “kleine groene gaatje” dan wel zou mogen betekenen.

En ik ook! Ik heb mijn tijd verscheten met het lezen van dit bericht en nu weet ik nog altijd niet wat dat verdomde miljaarde “kleine groene gaatje” wel mag betekenen.
    Proud staffmember of Pretparken.be , Brakesection Magazine en RollercoasterFriends.com

Wat is nooit grappig:
    - Tegen een Lilliputter zeggen: Ik hou je op de hoogte.
    - Hutu's die geen GSM gebruiken omdat er te veel toetsies opzitten
    - Aan de vleugels van een kraanvogel draaien en wachten tot er warm water uitkomt
    - Even iets kortsluiten met een elektricien
    - Een sluipschutter die tegen zijn vrouw zegt: "Ik heb je vandaag gemist, schat!"
    - Een blondje in een SMART
    - Voor een dichte deur staan van de open dag van een gesloten inrichting
    - Een blinde die te diep in het glaasje heeft gekeken
    - De cursus lassen voor beginners die is afgelast
    - Een restaurant voor het gerecht slepen
    - Een verdachte die niet zit en terecht staat
    - Aan een schaap dat aan de bar zit vragen of hij lam is
    - Een gospelkoor dat voor het zingen de kerk uitgaat
    - Een ober die een steakje laat vallen
    - Bij een afrekening in het criminele circuit vragen om een bonnetje
    - Een schizofreen vragen wie hij wel niet denkt dat 'ie is
    - Gehecht zijn aan je litteken
    - Een schizofreen die een eenmanszaak wil beginnen
    - Een bamihap uit de Chinese muur proberen te halen
    - Een brandbrief met een watermerk
    - Inwoners van Litouwen Lee Towers noemen
    - Kuip-stoeltjes in de Arena
    - Een bij-gelovige imker
    - Een groep voetbalsupporters in een trein rij-tuig noemen
    - In Oss vragen waar die tovenaar woont
    - Honing met een bij-smaak
    - Een glazenwasser die ladderzat is

Voor dit soort topics hebben we een Like-Button nodig

Een man is aan het 't eten en morst een klodder mayonaise op zijn hemd.
    "Potverdorie", zegt hij, "ik zie er uit als een varken."
    "Ja, zegt zijn vrouw, en gemorst hebt je ook al."
    --
    Donald Trump bezoekt een boerderij en de pers is er natuurlijk bij.
    Een fotograaf maakt voor een krant een foto in de varkensstal.
    Zegt Trump : "schrijf nu niet onder die foto : Trump met de varkens, of zo!!!!
    Volgende dag staat de foto in de krant van bush tussen de varkens en eronder staat : Donald Trump...derde van links!!!!!!
    --
    Een vrouw die op sterven ligt zegt tegen haar man: "Beloof me dat je volgende echtgenote nooit mijn kleren zal dragen".
    Wat een onzin", troost haar man. "Ten eerste ben jij volgende week weer op de been en ten tweede is ze veel kleiner dan jij".
    --
    Een jonge priester wordt na zijn eerste Heilige Mis bij meneer pastoor geroepen.
    Pastoor: "Voor de eerste keer deed je het helemaal niet slecht, maar ik moet je toch met klem verzoeken de volgende keer beter op je woorden te letten. "
    Priester: "Maar Eerwaarde, kunt u mij dan ook zeggen wat ik fout gedaan heb? "
    Pastoor: "Tijdens de Heilige Communie zei je bij het uitreiken van de hosties iedere keer keurig. 'Het Lichaam van Jezus Christus', maar toen die jonge blonde vrouw met die grote tieten aan de beurt was, zei je "Jezus, wat een lichaam."
    --
    Sta ik laatst in de file draait die vent in de auto naast mij zijn raampje open...
    Ik denk dat die iets wil vragen en draai ook mijn raampje open...
    Zegt die vent: Ook een scheet gelaten?
    --
    Een bouwvakker komt om het leven op zijn werk.
    Na enig overleg neemt de baas de beslissing om dit te gaan melden bij z'n vrouw. 2 uur later komt de baas terug met 2 kratten bier.
    Hoe heb je dat gedaan?" vragen zijn collega's. "nou,zegt ie, ik vroeg of ik bij de Weduwe van Janssens was.
    "Neen" zei ze toen!!!!!!
    Waarop ik zei: "Wedden voor 2 kratten bier van wel??"
    --
    Een vrouw van 46 krijgt een hartaanval en ligt in het hospitaal.
    Terwijl ze op de operatietafel ligt, dicht bij de dood, krijgt ze een visioen.
    Ze ziet God en vraagt: "is mijn uur gekomen?"
    God antwoordt: "Nee, je hebt nog 43 jaar, 2 maand en 8 dagen tegoed".
    Bij het ontwaken uit de verdoving, besluit ze een facelift en een liposuctie te laten doen, haar lippen te laten opspuiten met collageen, haar borsten te laten corrigeren... en al de rest, nu ze weet dat ze nog lang te leven heeft, loont het ruim de moeite.
    Na haar laatste operatie komt ze uit het hospitaal maar wordt gegrepen door een ambulance bij het oversteken van de straat.
    In de hemel aangekomen vraagt ze aan God: "Ik dacht dat ik nog meer dan 40 jaar tegoed had!
    Waarom heb je me laten omverrijden door die ambulance?"
    God: "Meid, ik had je niet herkend!!"

Okee, niet echt een mop, maar desalniettemin vond ik dit hilarisch (en verdomd knap gemaakt):

https://www.youtube.com/watch?v=U9t-slLl30E

Karel gaat naar zijn baas en zegt: “Weet je, ik ken alle mensen op de hele wereld. Noem iemand en ik garandeer je: die ken ik.”
    “Wat een idioot”, denkt de baas bij zichzelf, maar hij gaat de weddenschap aan. Hij zegt: “Nou, ken jij Jan Smit dan?”
    Karel antwoordt: “Zeker wel. Die ken ik al jaren.” Ze gaan samen op weg naar het huis van Jan Smit. Ze zien Jan in de tuin en Karel roept: “Goeiemorgen Jan! Hoe gaat ie?”
    Die antwoordt: “Ach Karel, kan nauwelijks beter. Zin in een fris biertje?”
    De baas denkt, dit is puur toeval, dus zegt hij: “Oké, een bekende Nederlander dat is gemakkelijk. Maar hoe zit het met Leonardo DiCaprio, ken je die ook?”
    “Uiteraard”, antwoordt Karel en algauw zitten ze op het vliegtuig richting Los Angeles. Ze doen een toertje door Hollywood en plotseling horen ze een stem: “Hey Karel, wat doe jij hier? Je komt straks toch bij ons eten?” Het is DiCaprio die Karel in de mensenmassa had herkend en hem groette.
    De baas is een beetje zuur en wil Karel in de luren leggen. Daarom zegt hij: “Nou goed, collega. Misschien ken je wel een paar mensen in Hollywood. Maar hoe zit het met paus Franciscus?”
    Karel antwoordt: “Ach, die oude Frans, zeker, daar lopen we even langs dan.”
    Dus vliegen ze naar Rome en banen zich een weg door de mensenmassa op het Sint-Pietersplein.
    Karel zegt: “Nou, dat wordt niets, zo zal Frans ons nooit zien tussen al die mensen hier. Maar wacht even, ik vraag wel even aan de wachters of ik even op het balkon mag.”
    Hij gaat er vandoor en de baas denkt: “Wat een complete idioot!”
    Een half uur later staat Karel daadwerkelijk naast de paus op het balkon. Dan ziet Karel dat zijn baas bewusteloos op de grond ligt en door hulpverleners behandeld wordt. Hij haast zich terug naar beneden en vraagt zijn baas wat er gebeurd is.
    De baas stamelt: “Toen je met de paus op het balkon stond, vroeg de man naast me: “Wie is in godsnaam die kerel naast Karel?”

Heb het gehad voor vandaag!!!. Ik kan niet meer...
    Ik kom thuis van het werk, staan er poltiewagens met zwaailichten voor mijn huisdeur.
    Ik ga naar binnen en er zijn 4 agenten bezig in mijn huis, alles als gekken te doorzoeken, tot mijn ondergoed toe! Ze sneden zelfs onze matras aan stukken om ook daar te zoeken. Toen ik vroeg of ze wel een huiszoekingsbevel hadden schreeuwden zij: "waar heb je het verstopt"? We weten dat het hier ergens is!
    Ik wist op het eerste moment niet wat ik ervan moest denken, maar besloot hen te laten zoeken naar wat dan ook ze op zoek waren en ik zou dan wel te weten komen wat en of ze iets zouden vinden...
    Na ongeveer een half uur keek 1 van de agenten op zijn iphone en schreeuwde: "Stop, stop!!! We zijn in het verkeerde huis! Pokémon is bij de buren...."
    Wat een rotdag .....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Wat is nooit grappig:
    - Tegen een Lilliputter zeggen: Ik hou je op de hoogte.
    - Hutu's die geen GSM gebruiken omdat er te veel toetsies opzitten
    - Aan de vleugels van een kraanvogel draaien en wachten tot er warm water uitkomt
    - Even iets kortsluiten met een elektricien
    - Een sluipschutter die tegen zijn vrouw zegt: "Ik heb je vandaag gemist, schat!"
    - Een blondje in een SMART
    - Voor een dichte deur staan van de open dag van een gesloten inrichting
    - Een blinde die te diep in het glaasje heeft gekeken
    - De cursus lassen voor beginners die is afgelast
    - Een restaurant voor het gerecht slepen
    - Een verdachte die niet zit en terecht staat
    - Aan een schaap dat aan de bar zit vragen of hij lam is
    - Een gospelkoor dat voor het zingen de kerk uitgaat
    - Een ober die een steakje laat vallen
    - Bij een afrekening in het criminele circuit vragen om een bonnetje
    - Een schizofreen vragen wie hij wel niet denkt dat 'ie is
    - Gehecht zijn aan je litteken
    - Een schizofreen die een eenmanszaak wil beginnen
    - Een bamihap uit de Chinese muur proberen te halen
    - Een brandbrief met een watermerk
    - Inwoners van Litouwen Lee Towers noemen
    - Kuip-stoeltjes in de Arena
    - Een bij-gelovige imker
    - Een groep voetbalsupporters in een trein rij-tuig noemen
    - In Oss vragen waar die tovenaar woont
    - Honing met een bij-smaak
    - Een glazenwasser die ladderzat is
    - Tegen een failliete achtbaanconstructeur zeggen dat zijn bedrijf overkop is gegaan

PS: Je moet op Youtube eens "rollercoaster fail" of "first rollercoaster" intikken. Het valt in de categorie van lachen met andermans miserie, maar stiekem vind ik sommige filmpjes nog wel grappig. Misschien omdat ik tijdens mijn eerste rit zélf doodsangsten heb uitgestaan
    Once you sit back, you never go back.

Wat is een headbanger zijn favoriete coaster?
    Een vekoma natuurlijk!

Niet direct een mop, maar wel veel plezier in een achtbaan en iemand die héél creatief was met Audio:

https://9gag.com/gag/abzgbYp

Diene mens heeft precies een beetje blackouts

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Niet direct een mop, maar wel veel plezier in een achtbaan en iemand die héél creatief was met Audio:

Zelfs gewoon al boven op de lifthill is een reboot nodig blijkbaar :-p

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Diene mens heeft precies een beetje blackouts
    Hij is inderdaad enkele keren weggeweest.

Enfin, om het topic aan te vullen:

Twee blondjes in de supermarkt:
    -Om te vermageren douche ik me voortaan hiermee.
    -Afwasmiddel?
    -Ja, kijk maar op het etiket:

'Verwijdert alle vet, zelfs het meest hardnekkige.'

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten

Hahahaha! Geweldige toevoeging, die Windows-geluiden

Ook al valt het in de categorie "lachen met andermans miserie" , sommige filmpjes van overdreven reacties in een achtbaan vind ik stiekem nog wel grappig. Misschien omdat ik bij mijn eigen coastervuurdoop zelf doodsangsten heb uitgestaan

Hier hebben ze een heuse compilatie gemaakt: https://www.youtube.com/watch?v=-tiMH_b7VmE&t=305s
    It's gonna be soft, it's gonna be soft, it's gonna be .... : https://www.youtube.com/watch?v=NVFaQqsCE4U&t=30s
    En dit is ongetwijfeld de engste first drop ter wereld: https://www.youtube.com/watch?v=gKft-h799s8&t=0s

@Moderators: Als jullie deze filmpjes liever niet in dit topic hebben, dan zal ik ze weer verwijderen.

For the record: Het lijkt er op dat die vent Narcolepsie heeft. Hij zegt ook steeds "oh shit" vlak voordat hij weg valt, dus hij voelt het aankomen.

Wat is hanensoep?

Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

Open spoilers

************ Spoilergedeelte ************

Kippensoep met balletjes

@ Aero: Nu we toch droge moppen over pluimvee aan het maken zijn ...

Welke haan legt geen eieren?

Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

Open spoilers

************ Spoilergedeelte ************

Iedere normale haan

Magere mensen zijn makkelijker te ontvoeren.
    Dus voor je eigen veiligheid, eet chocolade!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aero Bekijk Berichten
    Magere mensen zijn makkelijker te ontvoeren.
    Dus voor je eigen veiligheid, eet chocolade!
    Reclamefoldertje van de GB gehad? :-)
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten