X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 14 van de 14

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Boudewijn Seapark 06-05-2017

    Proficiat met het eerste nieuwe TR op pretparken.be 2.0.

    Inderdaad een prima parkje voor kleinere kinderen. Qua soort attracties biedt de concurrent in De Panne niet zo bijster veel meer voor die leeftijdtijdscategorie. De theming, afwerking en het (gebrekkig) onderhoud zijn wel een oud zeer in Brugge.

    Ik ben er maar twee keer geweest als pretparkvader, de laatste keer in 2013. Ondanks veel lol destijds en ook bij ons bijna geen wachtrijen (zelfs in volle zomer), voel ik inderdaad weinig behoefte om er nog eens heen te gaan. Je foto van de Aquasplash maakt me wel wat curieus. Eindelijk een Belgisch pretpark met een buiten-water-glij-zwem deel helaas maar logisch kleinschalig want opnieuw vooral voor de allerjongsten bedoeld.

    Jammer van de boottocht. Ik mag hopen dat die in de zomer wel z'n rondjes vaart.

  2. #2

    Re: [TR] Boudewijn Seapark 06-05-2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Proficiat met het eerste nieuwe TR op pretparken.be 2.0.

    Inderdaad een prima parkje voor kleinere kinderen. Qua soort attracties biedt de concurrent in De Panne niet zo bijster veel meer voor die leeftijdtijdscategorie. De theming, afwerking en het (gebrekkig) onderhoud zijn wel een oud zeer in Brugge.

    Ik ben er maar twee keer geweest als pretparkvader, de laatste keer in 2013. Ondanks veel lol destijds en ook bij ons bijna geen wachtrijen (zelfs in volle zomer), voel ik inderdaad weinig behoefte om er nog eens heen te gaan. Je foto van de Aquasplash maakt me wel wat curieus. Eindelijk een Belgisch pretpark met een buiten-water-glij-zwem deel helaas maar logisch kleinschalig want opnieuw vooral voor de allerjongsten bedoeld.

    Jammer van de boottocht. Ik mag hopen dat die in de zomer wel z'n rondjes vaart.
    Dank je wel, het enige probleem zijn nog de foto's. In verkenner zijn de foto's al direct juist gedraaid (Windows 10 doet dat automatisch), maar als ik ze hier upload, staan de verticale foto's niet goed gedraaid. Enkel degene die ik bewerkt had (die met de toren) staat wel goed.
    Bv op Facebook heb ik er ook geen problemen mee.

    Ik vrees dat de boottocht niet meer zal openen. Het staat niet meer tussen de attractielijst op hun website en er was ook een metalen poort dat je niet meer aan het water kan. Er is ook een groot luxe appartementcomplex gebouwd aan het water, misschien dat ze daar problemen mee hadden...

    Ik had wel niet gedacht dat Aquasplash al open ging zijn. Het waren nog geen zo'n zomerse temperaturen, maar toch deze ze het al van het 's morgens open.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •