X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 21

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Movie Park Germany - Star Trek: Operation Enterprise 25/05/2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Bij Bermuda en Mystery River is dat normaal bij drukte, heb ik al vaker voorgehad.
    Wat is de preciese reden daarvan? Omdat het binnen anders een te drukke boel wordt? Anders lijkt het me vooral vreemd om een rij op te houden.

  2. #2

    Re: [TR] Movie Park Germany - Star Trek: Operation Enterprise 25/05/2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Wat is de preciese reden daarvan? Omdat het binnen anders een te drukke boel wordt? Anders lijkt het me vooral vreemd om een rij op te houden.
    Voor mystery River heb ik me laten vertellen, dat het is om de fastpassers er tussen te laten, aangezien ze je aan die deur tegenhouden, maar voor Bermuda heb ik geen idee.

  3. #3

    Re: [TR] Movie Park Germany - Star Trek: Operation Enterprise 25/05/2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Wat is de preciese reden daarvan? Omdat het binnen anders een te drukke boel wordt? Anders lijkt het me vooral vreemd om een rij op te houden.
    Bij Mystery River is het ook vervelend, omdat je niks van de attractie ziet. Je weet niet of er een panne is of niet. De eerste keer dat er uiteindelijk een groep binnenging duurde ook erg lang (denk toch zo'n 5 a 10min) en lieten ze opeens heel veel volk binnen. We hadden ons al op de grond gezet, omdat het totaal niet schoof.
    Bij Bermuda Dreieck zie je tenminste nog bootjes passeren.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •