X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Is WiFi in pretparken een must?

Stemmers
27. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja

    17 62,96%
  • Nee

    10 37,04%
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 25 van de 25
  1. #21

    Re: [Poll] WiFi in pretparken: een No of een Go?

    Ik vind het wel opvallend hoe verdeeld deze poll is. En wat me ook opvalt, de jongere generatie (pakweg 15-25) (of toch voor zover ik dit kan inschatten op een forum en/of weet van bepaalde personen) stemt veel meer voor 'Ja' dan de oudere generatie (+25). Zou dit misschien komen door het feit dat een +25 jarige ooit een bewust leven heeft gehad zonder internet?

  2. #22

    Re: [Poll] WiFi in pretparken: een No of een Go?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Ik vind het wel opvallend hoe verdeeld deze poll is. En wat me ook opvalt, de jongere generatie (pakweg 15-25) (of toch voor zover ik dit kan inschatten op een forum en/of weet van bepaalde personen) stemt veel meer voor 'Ja' dan de oudere generatie (+25). Zou dit misschien komen door het feit dat een +25 jarige ooit een bewust leven heeft gehad zonder internet?
    Als 21 bijna 22 jarige ben ik ook opgegroeid zonder internet hoor. Wifi is gewoon iets dat enorm handig is binnen pretparken, zeker als het in het buitenland is (nuja, de roaming valt binnenkort wel weg, maar kom).

    Is het essentieel en echt nodig in een pretpark? Hmm. Essentieel is een groot woord natuurlijk, maar ik blijf het wel een dikke pluspunt vinden als ene park het kan aanbieden als extra service. Niemand gaat er van dood natuurlijk als er geen wifi zou zijn, maar de mogelijkheden voor het park als de gebruikers zijn nu eenmaal wel groter mét wifi dan zonder hé. (Park: gratis reclame als mensen shizzle op social media zetten, gegevens verzamelen van het gebruik // gebruikers: info over het park, doodse momenten overbruggen etc.)
    Je vois la vie en des biscuits.

  3. #23

    Re: [Poll] WiFi in pretparken: een No of een Go?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Als 21 bijna 22 jarige ben ik ook opgegroeid zonder internet hoor.
    Niet slecht bedoeld, maar dat lijkt me toch sterk. Als we er even van uit gaan dat de meeste gezinnen begin jaren '00 internet hadden, leven we toch al 15 jaar in een "wereld met internet". Tenzij jouw ouders natuurlijk laat mee op de trein gesprongen zijn, of bewust geen internet in huis wilden halen?

    Ik denk alleszins wel dat Michiel een punt heeft, al is het zeker geen exacte wetenschap natuurlijk

  4. #24

    Re: [Poll] WiFi in pretparken: een No of een Go?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Niet slecht bedoeld, maar dat lijkt me toch sterk. Als we er even van uit gaan dat de meeste gezinnen begin jaren '00 internet hadden, leven we toch al 15 jaar in een "wereld met internet". Tenzij jouw ouders natuurlijk laat mee op de trein gesprongen zijn, of bewust geen internet in huis wilden halen?

    Ik denk alleszins wel dat Michiel een punt heeft, al is het zeker geen exacte wetenschap natuurlijk
    Ik moest inderdaad meer specifiek zijn hierbij. Ik bedoel dat ik niet echt ben opgegroeid met mobiel internet en/of smartphones. Internet thuis had ik inderdaad toen ik opgroeide, maar dat was uiteraard niet al te snel en de mogelijkheden nog zeer beperkt.
    Je vois la vie en des biscuits.

  5. #25

    Re: [Poll] WiFi in pretparken: een No of een Go?

    Zeker als parken een app hebben met wachttijden, is wifi onontbeerlijk om je trip optimaal te plannen. Net voor je in een attractie stapt nog snel checken waar het momenteel zeer kalm is, bespaart heel wat wachttijd! In parken als de Efteling waar er maar 2 wachttijdborden staan, vind ik het echt enorm handig dat er geregeld wifipunten te vinden zijn.

    Ik zal die wifi niet gebruiken voor social media of wat dan ook, daarvoor is mijn pretparktijd en -ticket te duur Wachtrijen checken vind ik echter een grote meerwaarde.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •