X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 16 van de 16
  1. #1

    [Drouwenerzand] 2018

    Volgend jaar komt de spectaculaire nieuwe attractie Freak Out (KMG) naar Drouwenerzand Attractiepark.

    Foto van een soortgelijkaardige attractie:


    Foto: Facebook Drouwenerzand

  2. #2

    Re: [Drouwenerzand]2017

    Aankondiging op de website:


    Foto: drouwerzand.nl

  3. #3

    Re: [Drouwenerzand]2017

    Niet mijn type attractie, maar leuk dat het park zoiets zet. Dat ze er wel eens durven doordraaien heb ik op hun parajump wel gemerkt. Extreemste thrillride van Nederland

  4. #4

    Re: [Drouwenerzand]2017

    Ik vind dit net leuker dan de Parajump. Het kan misschien aan de dag liggen (word dat ding manueel bediend?), maar erg spectaculair vond ik hem niet. Afterburners vind ik meestal toffer dan gyro Swing's, voor mij is Nautilus toch de beste thrillride van Nederland!

  5. #5

    Re: [Drouwenerzand]2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik vind dit net leuker dan de Parajump. Het kan misschien aan de dag liggen (word dat ding manueel bediend?), maar erg spectaculair vond ik hem niet. Afterburners vind ik meestal toffer dan gyro Swing's, voor mij is Nautilus toch de beste thrillride van Nederland!
    Werd bij ons toen inderdaad manueel bedient en had wel het idee dat er een beetje rekening wordt gehouden met het publiek dat er net in zit.

  6. #6

    Re: [Drouwenerzand]2017

    Waarom altijd van die rommelige kermis attracties?

  7. #7

    Re: [Drouwenerzand]2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eftelplopsa Bekijk Berichten
    Waarom altijd van die rommelige kermis attracties?
    Makkelijk antwoord: Cheap in aankoop. Waarom ook niet voor dergelijk klein parkje? Elke grote speler is zo begonnen met kermisattracties. Walibi, Bobbejaanland, Alton Towers,... zelfs Disneyland. So why not?

  8. #8

    Re: [Drouwenerzand]2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eftelplopsa Bekijk Berichten
    Waarom altijd van die rommelige kermis attracties?
    Omdat ze met een lage aankoopprijs van nieuwe rides hun voornaamste publiekstrekker overeind kunnen houden: de all-you-can-eatformule die bij de entree inbegrepen zit .

    Niet elk klein parkje kan een megacoaster of Phantom Manor neerzetten. Drouwenerzand heb ik al twee keer bezocht en ondanks de simpele rides zou ik er met plezier nog eens naartoe gaan.

  9. #9

    Re: [Drouwenerzand]2017

    Agree.

    Het park is zeker niet dagvullend, maar ook ik heb me er bij mijn bezoek meer dan goed vermaakt en we zijn er uiteindelijk een stuk langer gebleven dan verwacht. Toen waren we doorgereden naar die noord-west hoek van Duitsland om de credits te doen, maar er staan er nog genoeg in Noord Nederland om nog eens terug die kant op te gaan, en dan zal ik Drouwenerzand zeker opnieuw mee pakken.

  10. #10

    Re: [Drouwenerzand]2017

    Voorbereiding voor de nieuwe attractie:




    Bron: https://www.facebook.com/DrouwenerzandAttractiepark/

  11. #11

    Re: [Drouwenerzand]2017

    NIEUW IN 2018: Woud Lodges



    Vanaf 27 april 2018 staan de Woud lodges voor jullie klaar!

    Schommelen op de veranda en slapen in een hemelbed! Dat is vanaf aankomend seizoen mogelijk op onze camping in een van onze Woud Lodges! Kom luxe kamperen en geniet van alle gemakken van deze lodges! Dit moet je een keer meemaken.
    Met maar liefst 8 personen kun je wakker worden in de ruime master bedroom mét hemelbed of romantische bedstee.
    Geniet van de zon op de veranda en stap met je blote voeten in het frisse gras!




    Bron: Drouwenerzand

  12. #12

    Re: [Drouwenerzand]2017

    Hier zal de Freak Out opgebouwd worden:



    Bron: Facebook Drouwenerzand Attractiepark
    Laatst gewijzigd door Waliboy; 02-02-18 om 22:41.

  13. #13

    Re: [Drouwenerzand] 2018


  14. #14

    Re: [Drouwenerzand] 2018

    Maandag zal de nieuwe ride arriveren:



    Bron: https://www.facebook.com/newrideseurope/

  15. #15

    Re: [Drouwenerzand] 2018

    De nieuwe KMG attractie werd geopend:





    Nieuwe speeltuin op de camping:



    Bron: https://www.facebook.com/DrouwenerzandAttractiepark/

  16. #16

    Re: [Drouwenerzand] 2018

    De nieuwe wood lodges:













    Bron + meer: https://www.drouwenerzand.nl/vakanti...hotelkamers/KW

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •