X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 49 van de 49
  1. #41

    Re: [Wildlands] 2018 - Dubbele Family Boomerang Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    De laatste rechte lijn, ziet er steeds beter uit:
    Baron 1898?

    Ziet er leuk uit, ook ideaal voor families. Hopelijk valt het wachten wat mee door het laden voor het racen en zo.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  2. #42

    Re: [Wildlands] 2018 - Dubbele Family Boomerang Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Baron 1898?
    Ik was al aan het wachten op de eerste die dat zei. Zijn het eens niet de kleuren, is het nu dat symbooltje.

    Het ziet er wel heel netjes uit allemaal, en perfect in het park ingewerkt. Nu een gratis Hellendoorn er ook niet meer in zit dit jaar denk ik dat we maar eens naar Emmen gaan in de plaats voor het laatste jaar dat we daar in de zomer in de buurt zitten.

  3. #43

    Re: [Wildlands] 2018 - Dubbele Family Boomerang Coaster

    Dat symbool is heel algemeen. Zo werd het vroeger ook gebruikt. Wat dat betreft hebben zowel Baron en Tweestryd het goed afgekeken van de realiteit. Prima toevoegingen dus voor het realisme rondom het thema.

  4. #44

    Re: [Wildlands] 2018 - Dubbele Family Boomerang Coaster

    Ik heb ook niet gezegd dat ik het een probleem vind hé. Gewoon dat ik verwacht had dat iemand er iets over ging zeggen.

  5. #45

    Re: [Wildlands] 2018 - Dubbele Family Boomerang Coaster

    Zéér onder de indruk:





















    Bron + meer: https://www.facebook.com/WildlandsInBeeld/

  6. #46

    Re: [Wildlands] 2018 - Dubbele Family Boomerang Coaster

    Gewoon... wauw.

  7. #47

    Re: [Wildlands] 2018 - Dubbele Family Boomerang Coaster

    Zeer sterk!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  8. #48

    Re: [Wildlands] 2018 - Dubbele Family Boomerang Coaster

    'Rapporteer aan die deurman', 'Rook laat jou longe kook', 'danger: open hole'...

    Mijn hart smelt!

  9. #49

    Re: [Wildlands] 2018 - Dubbele Family Boomerang Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    'Rapporteer aan die deurman', 'Rook laat jou longe kook', 'danger: open hole'...
    Zeer goed gebruik gemaakt van het Afrikaans. En zo halen ze ook de Eftelingse klank van "Tweestryd" een beetje weg. Vanaf de foto's vind ik het er allemaal in elk geval fantastisch uit zien.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •