X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 100

Onderwerp: Het laagste nieuws

  1. #1

    Het laagste nieuws

    Kranten en andere media durven wel eens enorme kemels te schieten, de ene keer al groter dan de andere. Journalistiek is niet meer wat ze geweest is en men gaat minder goed info en bronnen na. Zo ontstaan soms domme, maar ook grappige fouten. In dit topic kan je die naar hartenlust kwijt!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: Het laagste nieuws

    Vandaag in de papieren versie van Het Laatste Nieuws:



    Foto: © fkl8
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #3

    Re: Het laagste nieuws



    Prachtig dit! Ik zou me voorbereiden op de ontvangst van een Pulitzer-prijs.

  4. #4

    Re: Het laagste nieuws

    Manmanman... Ik heb al vaak gedacht om eens kranten te schrijven met het voorstel om als freelance journalist al hun artikels te schrijven over pretparken en dagattracties. Het kan toch zo moeilijk niet zijn om iemand te vinden die er iéts van afkent?

  5. #5

    Re: Het laagste nieuws

    Ela, dief !

    Nu ben ik wel benieuwd of HLN of de Efteling zelf gaan reageren op mijn Facebook bericht. ik heb beide speciaal getagd
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  6. #6

    Re: Het laagste nieuws

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Ela, dief !
    Zelfde idee misschien? Zou wel een fijne bijverdienste zijn!

  7. #7

    Re: Het laagste nieuws

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Zelfde idee misschien? Zou wel een fijne bijverdienste zijn!
    Nee, ik heb zijn foto gebruikt :'D
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  8. #8

    Re: Het laagste nieuws

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Nee, ik heb zijn foto gebruikt :'D
    Ah oef, kan ik met een gerust hart mijn jobaanvraag indienen

  9. #9

    Re: Het laagste nieuws

    Het triestige is dat je je kunt voorstellen hoe goed en grondig ze hun ander nieuws onderzoeken als je zo kemels ziet...

  10. #10

    Re: Het laagste nieuws

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Het triestige is dat je je kunt voorstellen hoe goed en grondig ze hun ander nieuws onderzoeken als je zo kemels ziet...
    Het andere "belangrijke" nieuws zal wel meer gecheckt worden dan dit nieuws "in de rand".
    Maar inderdaad, je zou er vragen bij krijgen hoe goed dat soms persberichten en/of bronnen gecheckt worden.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  11. #11

    Re: Het laagste nieuws

    Goh, op zich verkondigen ze geen onwaarheden. Maar de kans dat de laatste nieuws-lezer de uitspraak koppelt aan de foto is wel bijzonder groot.

  12. #12

    Re: Het laagste nieuws

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Goh, op zich verkondigen ze geen onwaarheden. Maar de kans dat de laatste nieuws-lezer de uitspraak koppelt aan de foto is wel bijzonder groot.
    Op zich niet, al dient een bijschrift enkel en alleen om uitleg bij een foto te schrijven, wat dus absoluut fout is hier.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  13. #13

    Re: Het laagste nieuws

    In de categorie van "laagste nieuws" stelt VTM natuurlijk nooit teleur. Ook bij een artikel over de opening van de Sinksenfoor slaan ze de bal mis.

    In totaal staan 150 attracties en eetkraampjes klaar voor de bezoekers. Dit jaar zijn er twee nieuwkomers. De Take Off is een 50 meter hoge attractie die waaghalzen aan een snelheid van 100 km/u omhoog en van links naar rechts zwiert en bij de Tiki Surf duikt een bootje aan hoge snelheid in het water.
    Bron: VTM

    Inderdaad, de Take Off is een nieuwkomer op de Sinksenfoor. Alleen gaat die niet tot op 50 meter, en lijkt een snelheid van 100 km/u mij ook wat overdreven. Dat zijn namelijk de statistieken van de XXL, die iets verder op de kermis staat (en dat al enkele jaren). Tiki Surf is ook niet bepaald een nieuwkomer, want dat is gewoon de nieuwe naam van de Big Splash, die ook vorig jaar al op de kermis te vinden was.
    Redacteur Brakesection Magazine - RollercoasterFriend

  14. #14

    Re: Het laagste nieuws

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pretparkfan_2 Bekijk Berichten
    In de categorie van "laagste nieuws" stelt VTM natuurlijk nooit teleur. Ook bij een artikel over de opening van de Sinksenfoor slaan ze de bal mis.


    Bron: VTM

    Inderdaad, de Take Off is een nieuwkomer op de Sinksenfoor. Alleen gaat die niet tot op 50 meter, en lijkt een snelheid van 100 km/u mij ook wat overdreven. Dat zijn namelijk de statistieken van de XXL, die iets verder op de kermis staat (en dat al enkele jaren). Tiki Surf is ook niet bepaald een nieuwkomer, want dat is gewoon de nieuwe naam van de Big Splash, die ook vorig jaar al op de kermis te vinden was.
    "Nieuw" klinkt mooier als promotiepraatje. In Brugge waren de "nieuwe attracties" ook terugkomers die er vorig jaar niet stonden, maar enkele jaren terug wel.

    Wel erg dat Take Off een nieuwe attractie voor de Sinksenfoor is. Zolang ik mij kan herinneren staat die al jaarlijks (!) op de Brugse Meifoor en de Kortrijkse Paasfoor. Maar goed, de statistieken zijn inderdaad zwaar overdreven, want dat ding haalt volgens mij met moeite een hoogte van 30 meter en een snelheid van zo'n 70 km/u.

  15. #15

    Re: Het laagste nieuws

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Vandaag in de papieren versie van Het Laatste Nieuws:

    Foto: © fkl8
    En de punctuele lakei van dienst heet er OJ Simpson, zeker?

    Hopelijk bedoelt HLN niet dat de attractie slaapverwekkend is, verwijzend naar de 100-jarige slaap.

  16. #16

    Re: Het laagste nieuws

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Maar goed, de statistieken zijn inderdaad zwaar overdreven, want dat ding haalt volgens mij met moeite een hoogte van 30 meter en een snelheid van zo'n 70 km/u.
    VTM heeft gewoon de statistieken genomen die in de uitleg van de XXL staan op de site van de Sinksenfoor. Niks overdrijving dus, gewoon slecht geknipt en geplakt.
    Redacteur Brakesection Magazine - RollercoasterFriend

  17. #17

    De Vloer is lava lol

    De nieuwe hype 'De vloer is lava' leverde al de nodige chaos op in Duitsland en Engeland, maar heeft ook Nederland bereikt. In pretpark Walibi Holland is een jongen uit een waterattractie gesprongen tijdens het spelen van dit spelletje.

    Bron HLN.be and pretparkfans.be


    http://video.hln.be/iframe.html?ec=N...bJ0tbWH9'>

    het volledige verslag lees je hier: http://www.hln.be/hln/nl/2/Reizen/ar...-is-lava.dhtml


    Persoonlijk vind ik het niet kunnen. ik hoop dat die jongens een straf van het park krijgen want zo een gedrag keur ik niet goed...
    De jeugd van tegenwoordig

  18. #18

    Re: De Vloer is lava lol

    Het forumtopic "Het Laagste Nieuws" is bij deze ook teruggekeerd!

  19. #19

    Re: De Vloer is lava lol

    Het park uit zetten + parkverbod er bij. Onverantwoord gedrag en als het fout zou afgelopen zijn, zou het uiteraard weer de schuld zijn van het park.

    Edit: Is blijkbaar gebeurd ook. Correct gedaan van het park lijkt me
    Laatst gewijzigd door Joran; 19-06-17 om 11:35.
    Je vois la vie en des biscuits.

  20. #20

    Re: De Vloer is lava lol

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Het forumtopic "Het Laagste Nieuws" is bij deze ook teruggekeerd!
    Ja juist sorry

    Mod: Als je het nodig vind om dit te verzetten, doe maar

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •