X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 100

Onderwerp: Het laagste nieuws

  1. #21

    Re: De Vloer is lava lol

    Ik vraag me dan af wat dat in werkelijkheid betekent om een parkverbod te krijgen? Ik heb nog nooit mijn paspoort of iets dergelijks moeten laten zien als ik een park betreed. Bij het kopen van online tickets moet je wel je gegevens ingeven, maar dan kun je ook gelijk tickets voor pakweg 10 mensen kopen. En ik kan me niet voorstellen dat het personeel aan de ingang een heel lijst met foto's van mensen met parkverbod in hun hoofd hebben...

  2. #22

    Re: De Vloer is lava lol

    @Starsplash: exact wat ik ook dacht. Misschien zijn het abonnees en wordt hun abo ingetrokken.

    Volgens mijn waren hun hersens ook lava...

  3. #23

    Re: Het laagste nieuws

    http://www.hln.be/hln/nl/2/Reizen/ar...-Benelux.dhtml

    Het Laatste Nieuws weten we al 1 maandje, amateurs

  4. #24

    Re: Het laagste nieuws

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    http://www.hln.be/hln/nl/2/Reizen/ar...-Benelux.dhtml

    Het Laatste Nieuws weten we al 1 maandje, amateurs
    Afgekeken bij de site met de drie ooo's, die brachten het niet lang geleden ook als groot nieuws....
    Laatst gewijzigd door bobby turbo; 14-08-17 om 19:06.

  5. #25

    Re: Het laagste nieuws

    Twee maanden geleden zelfs, ze hebben het idd gezien bij Looopings die ook ff dachten dat ze het warm water hadden uitgevonden
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  6. #26

    Re: Het laagste nieuws

    Ik was wat aan het faillissement van vekoma nog eens aan het opzoeken voor de lol. Ik kan aannemen dat het bedrijf toen failliet ging... Ik wil best geloven dat mijn inzichten in de waarde van de Nederlandse gulden niet de beste zijn, maar ik waag het te betwijfelen dat een dikke tienduizend ervan de juiste marktprijs vormt voor een achtbaan.

  7. #27

    Re: Het laagste nieuws

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik was wat aan het faillissement van vekoma nog eens aan het opzoeken voor de lol. Ik kan aannemen dat het bedrijf toen failliet ging... Ik wil best geloven dat mijn inzichten in de waarde van de Nederlandse gulden niet de beste zijn, maar ik waag het te betwijfelen dat een dikke tienduizend ervan de juiste marktprijs vormt voor een achtbaan.
    Het mooiste van al is dat de omzet van Vekoma volgens hen '15 tot 18 miljoen gulden' is. Dat houd dus in dat ze jaarlijks ongeveer het equivalent van vijftienduizend tot achttienduizend coasters zouden moeten verkocht hebben. En ik dacht dat Walibi veel Vekoma's had...

  8. #28

    Re: Het laagste nieuws

    In Het Laatste Nieuws staat vandaag een artikel over coasters. Blijkbaar wordt binnenkort in Waver CoT gebouwd zeg! Had precies een flashback van 15 jaar terug in de tijd :-)

  9. #29

    Re: Het laagste nieuws

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klepje87 Bekijk Berichten
    In Het Laatste Nieuws staat vandaag een artikel over coasters. Blijkbaar wordt binnenkort in Waver CoT gebouwd zeg! Had precies een flashback van 15 jaar terug in de tijd :-)
    Even opgezocht en haha, schitterend

  10. #30

    Re: Het laagste nieuws

    Vandaag in HNB: een artikel over (het verdwijnen van) de 1 april-traditie.
    Natuurlijk kwam De Efteling met hun baby-Python aan bod.

    Volgens de krant doet de VRT al een tijdje niet meer mee aan deze traditie.
    Ik vermoed dat het geen grap maar onwetendheid van de krant betreft.
    Het Radio 1 nieuws opende afgelopen zondag met het bericht dat alle Vlaamse katten per direct gesteriliseerd moeten worden, tenzij men een erkenning van professioneel kattenkweker kan bemachtigen.
    Deze grap gebeurde trouwens met medewerking van de minister van dierenwelzijn.

    Meer on-topic: hetzelfde 1-april-artikel meldde voorts dat Gent een pretpark plant tegen 2020. Wie de Gentsche cultuur een beetje kent, zal zich wel jeunen met de attractienamen op onderstaande afbeelding.



    Link: https://stad.gent/sport/nieuws-evene...n-blaarmeersen
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 03-04-18 om 20:00. Reden: link met uitleg en betere foto van Pierlaland.

  11. #31

    Re: Het laagste nieuws

    Ahum, de sterilisatie van katten is een echt nieuwsfeit
    Klikkerdeklik naar Vlaanderen.be. en VTM Nieuws

    Het was wel niet tegen 1 april maar tegen 2020.
    Laatst gewijzigd door fkl8; 03-04-18 om 20:05.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  12. #32

    Re: Het laagste nieuws

    Serieus??? Wellicht verwar ik minister Sven De Leijer met de ideale publieks-opwarmer Ben Weyts. Too much fake news for me ...

  13. #33

    Re: Het laagste nieuws

    Dat park in de Blaarmeersen zag ik ook in de krant staan. Al moet ik zeggen dat ik het ontwerp van Phadd-F in het RCT-forumdeel toch een heel stuk beter vind
    Once you sit back, you never go back.

  14. #34

    Re: Het laagste nieuws

    Nu dat ik dit forumtopic weer voorbij zie komen moest ik plots denken aan de Baron-hetsse van enkele dagen geleden. Looopings plaats een Twitterberichtje. (het was zelfs voor hun geen artikel waard) maar HLN neemt het bericht over en niet veel later bereikt het zelfs de online pagina's van De Standaard. Zie hier.
    Als journalisten dan nog eens zinnen verzinnen als "Het karretje bleef steken op het hoogste punt van de achtbaan, vlak voor de afdaling." Dan zou je bijna denken dat het karretje vastzat op het droppunt zelf. De foto's maakten duidelijk dat het gewoon ging om het vlakke gedeelte na de lifthill. Kortom gewoon een storm in een glas water en een mug die een olifant werd. Iets dat wel dagelijks ergens in Europa gebeurt. Maar journalisten hebben blijkbaar niet veel nodig om iets te schrijven en mensen hebben blijkbaar niet veel nodig om achtbanen als onveilig te beschouwen bleek uit bepaalde Facebookreacties.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  15. #35

    Re: Het laagste nieuws

    Hehe, toch een beetje trots op men werkgever en de verantwoordelijke dienst voor dat pretpark @ de blaarmeersen.
    Je vois la vie en des biscuits.

  16. #36

    Re: Het laagste nieuws

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Nu dat ik dit forumtopic weer voorbij zie komen moest ik plots denken aan de Baron-hetsse van enkele dagen geleden. Looopings plaats een Twitterberichtje. (het was zelfs voor hun geen artikel waard) maar HLN neemt het bericht over en niet veel later bereikt het zelfs de online pagina's van De Standaard. Zie hier.
    Als journalisten dan nog eens zinnen verzinnen als "Het karretje bleef steken op het hoogste punt van de achtbaan, vlak voor de afdaling." Dan zou je bijna denken dat het karretje vastzat op het droppunt zelf. De foto's maakten duidelijk dat het gewoon ging om het vlakke gedeelte na de lifthill. Kortom gewoon een storm in een glas water en een mug die een olifant werd. Iets dat wel dagelijks ergens in Europa gebeurt. Maar journalisten hebben blijkbaar niet veel nodig om iets te schrijven en mensen hebben blijkbaar niet veel nodig om achtbanen als onveilig te beschouwen bleek uit bepaalde Facebookreacties.
    Wat zij ik? Dagelijks? Dagelijks! Vandaag is Plopsaland blijkbaar aan de beurt. Dit keer gebracht door de VRT. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/04...in-plopsaland/
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  17. #37

    Re: Het laagste nieuws

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    [...] en mensen hebben blijkbaar niet veel nodig om achtbanen als onveilig te beschouwen bleek uit bepaalde Facebookreacties.
    Dat ligt er meer aan dat de kranten het helemaal opblazen. Door wat de krant schrijft denken de mensen dat het een ernstig probleem was. Ik had het artikel van Nieuwsblad zien passeren op Facebook met bijschrift "Dit wil je niet meemaken " met een foto erbij van het karretje bovenaan de val, volledig verticaal. Niet moeilijk dat mensen achtbanen onveilig gaan vinden dan als ze zo'n leugens verspreiden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Wat zei ik? Dagelijks? Dagelijks! Vandaag is Plopsaland blijkbaar aan de beurt. Dit keer gebracht door de VRT. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/04...in-plopsaland/
    In dat artikel lees ik niks dat onwaar is, de trein viel stil, men is geëvacueerd en alles verliep rustig. Een hemelsbreed verschil met wat HLN en Nieuwsblad gisteren over de Baron brachten. Maar inderdaad wel goed om aan te tonen da het dagelijks gebeurt en eerder banaal is.

  18. #38

    Re: Het laagste nieuws

    Zalig gewoon, dat Gentse pretpark. Sint-Amandskiberg, de neuzenval, Jacob van Bar tevelde,... Waarom kon dit niet echt zijn

  19. #39

    Re: Het laagste nieuws

    De Ig Nobelprijzen (lees: ignoble) worden eerstdaags uitgereikt. Hier een artikel-fragment, bron: Nieuwsblad 15 sept.


  20. #40

    Re: Het laagste nieuws

    ik probeer preventief zoveel mogelijk achtbanen uit en ga liefst altijd achteraan zitten....Vandaar dat ik geen nierstenen heb

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •