Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
Als jij kijkt naar erding (waterpark in zwarte woud)... 1.5 miljoen bezoekers... het kan ook anders werken e. Rulantica kan een boost geven aan EP want je kunt zeggen van ja niet alle pretparkfans zijn waterratten... Maar het kan ook anders e niet alle waterratten zijn pretparkfans. Maar dat zullen we maar weten in 2021 e

Tof om te lezen.

Een vraagje zit PHL ook aan zijn platform? 0.3 is niet veel. en het park verdient meer bezoekers vind ik...
Ja, maar die anderhalf miljoen van een waterpark mag je eigenlijk niet bij het pretpark rekenen (al zijn er resorts waar ze dat wel doen/enkel de beozekersaantallen in zijn geheel publiceren).. En als je een watterrat bent, maar geen pretparkfan: Waarom zou je EP dan bezoeken na je bezoek aan Rulantica? Je hebt er natuurlijk altijd die wellicht eens gaan kijken, maar denk niet dat het heel veel doet.


Wat betreft PHL: Ik denk ook niet dat daar nog veel rek in zit. Net als bij EP is het ook daar al behoorlijk druk buiten het seizoen. Met rookburgh vergroot voor het eerst sinds lang het oppvervlak van het park, dus dat kan wel helpen, maar ik denk niet dat het buitengewoon veel is (zal van de inrichting af hangen). Het probleem van PHL is dat ze enorm groeien in kwaliteit (wat zeker zijn vruchten af werpt), maar dat in kwantiteit wat minder doen. Uiteindelijk zetten ze wel meer terug dan ze afbreken, maar dat gaat traag en zijn vaak relatief kleine dingen (denk aan Tikal, Raik en volgend jaar een vermoedelijke kiddy-ride in Wuze Town).