X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 10 van de 10
  1. #1

    [Planet Coaster] Online meesterwerken

    Een oud topic dat ik graag weer opstart! Vandaag stootte ik op deze hagelnieuwe, zeer knappe ride. De theming van deze rit is werkelijk fantastisch, ongelofelijk gedaan! Wie de film "Moana" gezien heeft, zal zeker heel wat scenes herkennen

    De rit zelf is misschien wat langdradig en de algemene theming vrij uniform, maar de verschillende grote scènes waarlangs je passeert zijn wel zeer indrukwekkend gemaakt.


  2. #2

    Re: [Planet Coaster] Online meesterwerken

    Fisherman creëerde met 'Mousestrap Factory' onlangs een prachtige indoor coaster! Héél mooi vormgegeven langs de buitenkant, maar ook de binnenkant is om bij weg te smelten met heerlijke cartoony figuurtjes. Het is ook geen eeuwig durende rit zoals je vaak ziet bij uitvoerig gethematiseerde planet-coaster-projectjes.








  3. #3

    Re: [Planet Coaster] Online meesterwerken

    Wow deze is echt cool gemaakt! Zou van mij meteen in het echt mogen gebouwd worden!

  4. #4

    Re: [Planet Coaster] Online meesterwerken

    Iedereen kent roadrunner?

    Dit is een park over roadrunner. Mooi gedaan, vind ik.


  5. #5

    Re: [Planet Coaster] Online meesterwerken

    Ik wacht al vol spanning ook op de eerste nieuwe creaties gemaakt met de zomerupdate. Die bilboards zijn een echte gamechanger & het vuurwerk gegeven is ook zeer goed uitgebouwd (de display sequencer heeft echt oneindig veel mogelijkheden ;D).
    Je vois la vie en des biscuits.

  6. #6

    Re: [Planet Coaster] Online meesterwerken



    Ik ben ook al een hele tijd trouwe volger van deze serie. Planet Brocoaster zit vol met nerdy pretparkpraat en heerlijk interessante kommaneukerij.
    Laatst gewijzigd door fkl8; 03-01-18 om 06:54. Reden: Off-topic verwijderd, geen relevantie voor dit topic

  7. #7

    Re: [Planet Coaster] Online meesterwerken

    Ik botste onlangs nog op een LSD-trip uit Planet Coaster...

  8. 02-01-18, 21:38

    Reden
    Off-topic verwijderd, terug on-topic aub

  9. #8

    Re: [Planet Coaster] Online meesterwerken

    Niet van mij maar wow... een recreatie van Klugheim en Taron, en alles tot op de puntjes verzorgd! Ik zou er het geduld niet voor hebben...



  10. #9

    Re: [Planet Coaster] Online meesterwerken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Niet van mij maar wow... een recreatie van Klugheim en Taron, en alles tot op de puntjes verzorgd! Ik zou er het geduld niet voor hebben...
    Ik had hem al zien staan op de site met de 3 O's
    Erg knap gemaakt.
    185 werkuren... ZOT!!!

  11. #10

    Re: [Planet Coaster] Online meesterwerken



    Mooi gemaakt alleen spijtig van symbolica....

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •