X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 6 van de 6
  1. #1

    Pretparkmascottes en meet 'n' greets

    Bijna elk park heeft er wel eentje, een pretparkmascotte! Wat vind jij van de mascottes en heb je favorieten?

    Daarnaast heb je ook de meet 'n' greets in Disney en ook Plopsaland. Wat vind je daarvan? Ga jij in de rij staan om op de foto te gaan? Zo ja, deel gerust je foto hier! Of ben je er helemaal tegen?

    Diegene die geen fan zijn, zullen deze alvast plezant vinden:

    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  2. #2

    Re: Pretparkmascottes en meet 'n' greets

    Toevallige ontmoetingen met figuren op de wandelpaden van de Disneyparken sla ik niet af, maar ik ga geen uur in de wachtrij staan voor een foto met Mickey, hoewel ik die stiekem toch ooit eens wil hebben

  3. #3

    Re: Pretparkmascottes en meet 'n' greets

    Ik heb trouwens een hekel aan de opdringerigheid van de fotografen die deze figuren soms vergezellen. Destijds in Six Flags Belgium was men daar verschrikkelijk gedreven in. De Looney Tunes waren toen zéér aanwezig aan de ingang van het park en liepen daar de hele ochtend rond. En die waren dan vergezeld door een fotograaf met een geel jasje die dan foto's nam. Maar die waren zodanig opdringerig dat je je bijna verplicht voelde om met de Looney Tunes op de foto te gaan. Als je trouwens een foto maakte met je eigen fototoestel (in die tijd waren dat nog van die wegwerpcamera's die je ging ontwikkelen in het Kruidvat ) werd je vaak met de vinger gewezen tot zelfs uitgekafferd dat dat verboden was. Gelukkig is men daar nu een pak milder in geworden in het park.

  4. #4

    Re: Pretparkmascottes en meet 'n' greets

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Ik heb trouwens een hekel aan de opdringerigheid van de fotografen die deze figuren soms vergezellen. Destijds in Six Flags Belgium was men daar verschrikkelijk gedreven in. De Looney Tunes waren toen zéér aanwezig aan de ingang van het park en liepen daar de hele ochtend rond. En die waren dan vergezeld door een fotograaf met een geel jasje die dan foto's nam. Maar die waren zodanig opdringerig dat je je bijna verplicht voelde om met de Looney Tunes op de foto te gaan. Als je trouwens een foto maakte met je eigen fototoestel (in die tijd waren dat nog van die wegwerpcamera's die je ging ontwikkelen in het Kruidvat ) werd je vaak met de vinger gewezen tot zelfs uitgekafferd dat dat verboden was. Gelukkig is men daar nu een pak milder in geworden in het park.
    Dat probleem ondervind je nu vaak in Bobbejaanland, vrij opdringerig en wanneer je zelf een foto wil nemen wordt je er op gewezen dat dit niet toegelaten is.

  5. #5

    Re: Pretparkmascottes en meet 'n' greets

    ja, BBJ is echt erg de laatste maanden, zeer opdringerig. Ook overdag in het park blijven ze pushen, ook al zeg je expliciet nee.

  6. #6

    Re: Pretparkmascottes en meet 'n' greets

    Rule number one: geen belachelijk lange wachtrijen. Gelukkig heb ik geen dochters, die een uur of langer moeten aanschuiven bij Prinsessia of een Frozen-karakter. Ooit 10 min. aangeschoven voor een foto van de oudste zoon met Sully (Monsters & Co, DL Parijs). Dat resulteerde in meerdere foto's, want het monster hield af en toe z'n poten voor onze knaap z'n gezicht.

    Rule number two: bij voorkeur eigen foto's en dus gratis. Ik heb hier al vaak over gezaagd en herken me in de standpunten van bovenstaande posts. Mogelijk worden de fotografen / begeleiders (deels) betaald per verkochte foto, wat hun opdringerigheid zou kunnen verklaren. Plopsa moet trouwens niet onderdoen voor BJL. Is het ook nog zo in Bellewaerde (met vogeltje op de schouder, net voorbij de parkingang)?

    Ik heb de indruk dat de opdringerige fotografen er niet altijd zijn. Ligt dat aan het jaar of aan de parkdrukte? We hebben eigen foto's met o.a. een zeer gewillige Maja (P. Hasselt, 2014), Koning Leeuw en een stel stunt-indianen (Bellewaerde 2013), transgenders in P. Ast. (2013, in 2015 waren er wel betaalfotografen bij Asterix & Obelix), Holly (Holiday park, 2014) en Grote Smurf (BJL, 2015).

    Beschamende schuldbekentenis: ooit kocht ik in Hasselt een Bumbalu-foto met de twee kinderen.

    Beste mascotte- en figurantenervaring in EP, PHL en Port Aventura, Ook fijne ervaringen in o.a. Mirabilandia, Efteling en recent nog Thorpe Park.









    Hier nam m'n vrouw wraak op Gertje en z'n geldwolven door stiekem een zijdelingse foto te maken:


    @ Griffo: hilarisch filmpje, zeker die onthoofde soldaat (al klinkt dat tegenwoordig wel heel wrang, mijn opmerking was niet zo bedoeld).

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •