X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 75

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Normaal had ik een enorme afkeer van Condor in Walibi Holland, maar na hem zaterdag tóch nog eens te doen ben ik er bijzonder verbaasd uitgestapt: van alle 3 de SLC's die ik dit jaar front gedaan heb was MP-Express de soepelste (erg soepel zelfs), en Vampire in Walibi de pijnlijkste. Met andere woorden, Condor valt ineens enorm mee!

    Robin Hood daarentegen is van een slechte baan getransformeerd in een extreem pijnlijke woodie, jezus wat deed die PIJN!

  2. #2

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Normaal had ik een enorme afkeer van Condor in Walibi Holland, maar na hem zaterdag tóch nog eens te doen ben ik er bijzonder verbaasd uitgestapt: van alle 3 de SLC's die ik dit jaar front gedaan heb was MP-Express de soepelste (erg soepel zelfs), en Vampire in Walibi de pijnlijkste. Met andere woorden, Condor valt ineens enorm mee!

    Robin Hood daarentegen is van een slechte baan getransformeerd in een extreem pijnlijke woodie, jezus wat deed die PIJN!
    Vandaag in Vampire gezeten, ergens in het midden van de trein, en ik vond hem best te genieten. El Condor schudde me vorige maand toch meer door elkaar dacht ik.

    Een van mijn persoonlijke pijnlijkste ervaringen moet toch wel Robin Hood zijn. Ik heb deze toen ik klein was eens gedaan en ik vond hem toen zeer leuk. Toen ik vorig jaar voor het eerst sinds lang weer eens in Walibi Holland was en erin ging, heb ik toch eventjes moeten bekomen met een grote cola bij een terrasje en hem de rest van de dag links laten liggen...

    Volgens mij is het op jullie verloren forum dat ik die tip heb gelezen, maar dit jaar heb ik er in Robin Hood op gelet om niet boven de wielen te zitten (dus niet op de achterste rij van een wagentje) en da's echt wel een wereld van verschil. Nog altijd enorm ruw, maar doenbaar ruw en niet pijnlijk ruw. De mensen achter mij daarentegen (volledig backseat) schreeuwden het uit ("Tering achtbaan!" en meer van die Nederlandse krachttermen) maar bleven daarna wel doodleuk zitten voor nog een ritje

    Om te vergelijken, vandaag deed ik Weerwolf en je ziet de wagons echt alle kanten op springen. Zelf vlieg je ook echt rond in je stoel, maar ik vind het eigenlijk echt niet erg. Het zijn zachte zetels dus pijnlijk is het zeker niet. Als je in de first drop je beugel wat tegenhoudt zodat hij niet gaat spannen vind ik het echt wel een leuke rit met behoorlijk wat airtime. En ja, het is wat veel, maar een woodie die niet rammelt klopt toch gewoon niet?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •