X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 75

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    ze spannen me ietsje te hard.
    Dat vind ik ook. Het is waar dat je met die oude beugels soms een klap krijgt, maar echt storen doet mij dat niet, als je je een beetje vasthoudt valt dat wel mee allemaal. Die nieuwe beugels duwen voor mij enorm op mijn schouders wat mij het gevoel geeft dat ik in het karretje geplet zit. En je hebt inderdaad een enorme plaatsbeperking door die veel te wijde stangen. Nee, geef mij ook maar de oude, die pletten me tenminste niet

    En voor de volledigheid: echte oorvijgen heb ik tot nu toe alleen maar gehad in El Condor.

  2. #2

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Die nieuwe beugels duwen voor mij enorm op mijn schouders wat mij het gevoel geeft dat ik in het karretje geplet zit. En je hebt inderdaad een enorme plaatsbeperking door die veel te wijde stangen. Nee, geef mij ook maar de oude, die pletten me tenminste niet
    Met mijn 196 cm ben ik ook eerder voorstander van die oude beugels. De nieuwere generatie zijn voor mij veel pijnlijker en inderdaad, minder vrijheid...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •