X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 61 tot 75 van de 75
  1. #61

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Bij je schoot zit er een soort stang om je vast te houden, maar ik geef toe dat het op bovenstaande foto niet duidelijk te zien is.
    Once you sit back, you never go back.

  2. #62

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Mijn favoriete beugels zijn toch wel de nieuwe Mack-beugels zoals op Pulsar of Lost Gravity! Totaal geen pijnlijke ervaringen mee

  3. #63

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Mijn favoriete beugels zijn toch wel de nieuwe Mack-beugels zoals op Pulsar of Lost Gravity! Totaal geen pijnlijke ervaringen mee
    Ik wel dus: vorig jaar na een ritje Lost Gravity een halve week met een blauwe plek op mijn been rondgelopen omdat mijn zakdoek op mijn rechterbeen door de beugel in mijn been werd geduwd.

    Nu, als je zorgt dat je broekzakken op de plaats van de beugel leeg zijn zijn ze inderdaad super. Alleen dat kleine aandachtspuntje in het oog houden.

    Same story voor de nieuwe Gerstlauer-beugels trouwens (Gold Rush). Redelijk vergelijkbaar met deze, behalve dat ze van voor je komen zoals echte heupbeugels in plaats van van boven zoals schouderbeugels.

  4. #64

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Na het TR van Rickie97 over Walibi Holland gelezen te hebben, besefte ik dat ik nog een pijnlijk incident vergeten was:

    Normaal gezien heb ik nooit problemen met Vampire in ons eigen Walibi en vind ik de slechte reputatie van SLC's dus overdreven. Maar bij mijn laatste rit (mei 2017) lijkt er toch iets fout gelopen te zijn. De dag nadien had ik een compleet stijve nek en linkerschouder! De pijn hiervan was zo erg dat ik zelfs naar de dokter moest, die mij zalf en pilletjes voorschreef.

    Zoiets wil ik dus echt niet meer meemaken Ik zou Vampire kunnen overslaan, maar eerdere ervaringen met deze baan waren positief dus dit zou zeer jammer zijn. Gelukkig had ik rond dezelfde tijd ook een artikel gelezen over Formule 1 en de sterke nekspieren die je daarvoor nodig hebt wegens de G-krachten tijdens zo'n autorace. Onder het motto 'baat het niet dan schaadt het niet' heb ik het internet afgespeurd totdat ik dit tegenkwam:



    Sindsdien ben ik vijf keer per dag in een bizarre houding tegen de muur terug te vinden
    Ik weet nog niet of het effectief helpt. Ik ga maar af en toe naar een park en heb het dus nog niet uitgebreid kunnen testen. Bij mijn volgende rit Vampire zullen we wel ontdekken wat het resultaat is.
    Once you sit back, you never go back.

  5. #65

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Zat je toevallig achteraan? Vekoma hangende achtbanen vind ik zelden aangenaam achteraan .

  6. #66

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chupacalabra Bekijk Berichten
    Zat je toevallig achteraan? Vekoma hangende achtbanen vind ik zelden aangenaam achteraan .
    Ik zat toen inderdaad helemaal achteraan, maar ik probeer daar altijd te zitten (zoals mijn berichtonderschrift aangeeft) en ik heb achteraan in Vampire ook al volledig pijnloze ritten gehad. Dus misschien had ik gewoon pech?
    Once you sit back, you never go back.

  7. #67

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Ik zat toen inderdaad helemaal achteraan, maar ik probeer daar altijd te zitten (zoals mijn berichtonderschrift aangeeft) en ik heb achteraan in Vampire ook al volledig pijnloze ritten gehad. Dus misschien had ik gewoon pech?
    Wellicht. Ik heb op de fandag 3x Vampire gedaan waarvan 2x backseat en 1x op de tweede rij vooraan, en ik vond de achterste rij toch opvallend veel comfortabeler dan vooraan. Hij ging echt vlotjes door de baan daar.

  8. #68

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Ik kom altijd uit de Vampire met hoofdpijn en zou hem dus liever overslaan, maar man lief vind hem zo leuk dat ik dan maar mee ga.

  9. #69

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97
    inderdaad een enorme plaatsbeperking door die veel te wijde stangen
    Ik denk dat ik intussen een goede oplossing heb gevonden! Vorige week naar DLRP geweest waar Hyperspace Mountain ook zulke beugels heeft. In mijn TR zal je er binnenkort meer over lezen

    Nu heb ik wel een nieuwe vraag: vroeger had ik hier zelden last van, maar in veel achtbanen met schouderbeugels van DLRP had ik het gevoel dat ik nogal samengeperst in het karretje zat. Volgens mij zijn er twee mogelijke oorzaken:

    1) Ik ben net iets te groot (ergens tussen 1m85 en 1m90) wat in mijn nadeel werkt
    2) Ik heb de neiging om de beugel net iets harder dicht te trekken dan nodig is

    Het kan ook een combinatie van beide zijn natuurlijk … Heeft iemand tips om niet het gevoel te hebben dat je te veel samengedrukt zit?
    Once you sit back, you never go back.

  10. #70

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Nu heb ik wel een nieuwe vraag: vroeger had ik hier zelden last van, maar in veel achtbanen met schouderbeugels van DLRP had ik het gevoel dat ik nogal samengeperst in het karretje zat. Volgens mij zijn er twee mogelijke oorzaken:

    1) Ik ben net iets te groot (ergens tussen 1m85 en 1m90) wat in mijn nadeel werkt
    2) Ik heb de neiging om de beugel net iets harder dicht te trekken dan nodig is
    Met mijn 1m96 en 120 kg kan ik weerleggen dat oorzaak 1 het probleem is. Er zijn attractie's waar ik ook een pers gevoel heb, maar dat is meestal omdat er buiten een bordje hangt met "max 1m95" .. Maar om de ene of andere gekke reden zie ik dat bordje altijd pas hangen nadat ik de attractie heb gedaan... (Oeps... ) en ben ik het alweer vergeten als ik terug aan die attractie's kom ... (Nog eens oeps ... )

    Ik ben nog maar 1 keer aan de meetlat moeten gaan staan.. (Dalton Terror een aantal jaar geleden) maar toen mocht ik na wat twijfel toch door :-p

  11. #71

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    afgelopen week na een lange tijd toch nog eens een ritje Bandit in Moviepark Duitsland gedaan. We zaten in achteraan, en wat een vreselijke rammelbak dit is geworden....Onvoorstelbaar; als hij in de remmen gaat zie je iedereen werkelijk bekomen van de rit. En, zowel zonnebril als smartphone waren er beiden aan, en niet alleen bij mij. Ik heb geen probleem met wat gooi- en smijtwerk wat typisch bij een woodie komt kijken, maar dit is echt niet meer normaal. Het ritje was net voor sluiting op een warme dag, ik weet niet of dit veel invloed had, maar als dit je eerste ervaring op een rollercoaster is, kan ik me inbeelden dat je er direct genoeg van hebt....

  12. #72

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    vorige zondag langs Walibi gepasseerd (weet niet of nog een TR ook wel echt nodig is, maar als er vraag naar is wil ik hem wel maken); de beugels van Buzzsaw zijn echt een ware hel zeg.

    Vampire ramelde ook weer eens lekker goed door, nothing new there natuurlijk. (Weerwolf opvallend soepel, dat wel)
    Je vois la vie en des biscuits.

  13. #73

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Ik vond Le nitro in dennlys parc best pijnlijk eigenlijk.
    I have to tell you, every day is a roller coaster.

  14. #74

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    ja, daarzitten oa venijnige knikken in de baan waarvan ik me afvraag of dit echt de bedoeling was...

  15. #75

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    ja, daarzitten oa venijnige knikken in de baan waarvan ik me afvraag of dit echt de bedoeling was...
    Nee, dat is eerder onkunde van de ontwerpers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •