X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 75

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Ik herken me in veel ervaringen die hier al gedeeld zijn (o.m. Bandit, Condor, Furius Baco). Ik zou ook nog de Fly Away in Bobbejaanland willen vermelden. Ik heb er echt geen problemen mee dat deze verwijderd is uit het park. Wat een onaangename ervaring was dat...

  2. #2

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Ik zou ook nog de Fly Away in Bobbejaanland willen vermelden. Ik heb er echt geen problemen mee dat deze verwijderd is uit het park. Wat een onaangename ervaring was dat...
    Deze heb ik jammer genoeg nooit kunnen doen... Ik was toen nog te jong en te bang hiervoor.

  3. #3

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Ik herken me in veel ervaringen die hier al gedeeld zijn (o.m. Bandit, Condor, Furius Baco). Ik zou ook nog de Fly Away in Bobbejaanland willen vermelden. Ik heb er echt geen problemen mee dat deze verwijderd is uit het park. Wat een onaangename ervaring was dat...
    De eerste keer had ik inderdaad een echt samengeperst gevoel, waardoor het niet aangenaam was.
    Daarna heb ik me altijd zo kunnen leggen, dat het minder 'sandwich' gevoel was, en dan was het best nog leuk!
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  4. #4

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    De eerste keer had ik inderdaad een echt samengeperst gevoel, waardoor het niet aangenaam was.
    Daarna heb ik me altijd zo kunnen leggen, dat het minder 'sandwich' gevoel was, en dan was het best nog leuk!
    Ik had exact hetzelfde. Ik was ook nog erg jong, maar op de één of andere manier was een enterprise (of een variant ervan) de enige attractie die over kop ging waar ik in durfde als klein kind.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •