Verplicht met 3 grote volwassenen plaatsnemen in het wagentje van Racing, de Zierer Flitzer van Bakken, leverde een van de pijnlijkste attractie-ervaringen ooit op. Weigeren werd niet op prijs gesteld door het bijzonder onvriendelijke personeel van STP in Bakken, getuige de twee gezettere mannen voor ons in de rij. Het was duidelijk dat zij nooit samen in één karretje zouden passen, dus ze weigerden samen te gaan zitten. Eén van beiden zat al neer en de andere kreeg de keuze: er bij gaan zitten of opkrassen. Hij koos dan voor het laatste, nadat hij natuurlijk al betaald had. Groot was onze verbazing toen wij met zijn drieën moesten plaatsnemen in één wagentje, terwijl het bij de Flitzer van Plohn echt wel maximaal twee volwassenen is. Deze attractie was echt totaal niet meer genietbaar: knieën en voeten werden gekneld en ik als voorste stond eerder gehurkt in het wagentje dan te zitten omdat er simpelweg geen plaats was op het bankje.
Omdat we de achtbaan zelf ook nog wel eens op een normale manier wilden beleven (en we toch een polsbandje hadden gekocht voor alle attracties), zijn we daarna telkens per twee personen gaan aanschuiven terwijl de andere wachtte. Zo was de baan heel aangenaam. Dus een tip voor iedereen: zorg dat ze niet zien dat je met drie bij elkaar hoort, want je zal niet meer genieten van je rit.
Bij de boomstambaan, die door hetzelfde personeel werd uitgebaat (zij hadden ook truien aan van STP), werd naar mijn gevoel ook wat te veel gepropt om zo veel mogelijk mensen in één boot te krijgen. Ik ben zeker voorstander van een zo groot mogelijke capaciteit nastreven, maar dit was er echt over en het was duidelijk niet ten gunste van de bezoekers dat ze het deden.