Na het TR van Rickie97 over Walibi Holland gelezen te hebben, besefte ik dat ik nog een pijnlijk incident vergeten was:

Normaal gezien heb ik nooit problemen met Vampire in ons eigen Walibi en vind ik de slechte reputatie van SLC's dus overdreven. Maar bij mijn laatste rit (mei 2017) lijkt er toch iets fout gelopen te zijn. De dag nadien had ik een compleet stijve nek en linkerschouder! De pijn hiervan was zo erg dat ik zelfs naar de dokter moest, die mij zalf en pilletjes voorschreef.

Zoiets wil ik dus echt niet meer meemaken Ik zou Vampire kunnen overslaan, maar eerdere ervaringen met deze baan waren positief dus dit zou zeer jammer zijn. Gelukkig had ik rond dezelfde tijd ook een artikel gelezen over Formule 1 en de sterke nekspieren die je daarvoor nodig hebt wegens de G-krachten tijdens zo'n autorace. Onder het motto 'baat het niet dan schaadt het niet' heb ik het internet afgespeurd totdat ik dit tegenkwam:



Sindsdien ben ik vijf keer per dag in een bizarre houding tegen de muur terug te vinden
Ik weet nog niet of het effectief helpt. Ik ga maar af en toe naar een park en heb het dus nog niet uitgebreid kunnen testen. Bij mijn volgende rit Vampire zullen we wel ontdekken wat het resultaat is.