- De weerwolf en Robin hood vind ik echt nog wel mee vallen. Ze zijn beiden wel al een dagje ouder, en dan voelt ge wel ... maar echt pijnlijk vind ik deze rit niet echt. In andere achtbanen heb ik het dan al wel wat moeilijker.

- Bandit (Movie Park Germany, DE): Als je de beschrijving op wikipedia leest...
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wikipedia
Movie Park Germany heeft op 28 mei 2013 een melding gedaan dat The Bandit tot nader order gesloten zal blijven.
"Hoewel er nog uitvoerig getest is voor de start van het seizoen en de baan nog akkoord kreeg, is dat niet langer het geval. Het park bevestigd dat besloten is dat de ritervaring niet langer voldoet aan de eisen van het park. The Bandit zal daarom tot nader order gesloten blijven om diverse werkzaamheden uit te voeren om de baan soepeler te krijgen. Wat deze werkzaamheden inhouden, heeft het park niet medegedeeld. In het weekend van 17/18 augustus 2013 is de achtbaan na diverse testen weer open gegaan."
Ik weet niet hoe hij aanvoelde voor deze sluiting, ik heb hem pas daarna mogen ervaren.. Vol met blutsen en blauwe bulten... En toch vond ik hem leuk :-)

- Holly's Wilde Autofahrt (Holiday Park, DE): ja, deze heeft te lang mogen draaien.. Jawadde.. Wild kunt ge da wel noemen ja.

- Goudurix (Parc Asterix, FR): 7 keer over kop en 8 keer tegen alle kanten van da karreke... ik lag in een deuk toen ik hier uit kwam, en het was niet van het lachen...

Maar voor mij persoonlijk het top marteltuig:
- Typhoon (Bobbejaanland, B): Misschien heeft het met mijn lengte te maken (1m96) maar deze gaat bij mij door het leven als koppijn coaster. Deze laat ik altijd tot op het laatste van de dag.. en dan na 1 of 2 keer is er genoeg gerammeld om naar huis te gaan. En het is omdat meestal de andere aandringen, anders sla ik hem zelf gewoon over.