X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 75

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen.

    Na afgelopen weekend is mijn pijnlijkste coaster het kleine onding Rodeo Ride inTaunus Wunderland

  2. #2

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Na afgelopen weekend is mijn pijnlijkste coaster het kleine onding Rodeo Ride inTaunus Wunderland

    Ik wou hem net ook vermelden... El Condor, Bandit, Goudurix, dat zijn the usual suspects. Geen nood om daar nog een tekening bij te maken. Maar de pijn kan zich ook in een veel kleiner en onbekende baan schuilen, zoals die Rodeo Ride in Taunus die we afgelopen weekend deden.

    Het ding is niet meer dan een powered coaster in de vorm van een ovaal met een helix erin gesmeten. We hadden de onraad al kunnen ruiken toen we geen volwassen mannen in de wachtrij zagen staan, en degene die er in stonden er gewoon hun kind inzetten alvorens zelf gewoon weer weg te gaan. Toen we de karretjes zagen, was het meteen duidelijk. Net als het treintje bij Victor's Race in PDP zijn er hier zo'n tja... hoe noem je het... 'uitsteeksel' geplaatst tussen de benen. Alleen waren deze van Rodeo Ride nog wat hoger/dikker, dus compleet onmogelijk om op de normale plaats te gaan zitten zoals bedoeld.

    Dan maar in het midden, tussen die uitsteeksels. Gevolg: telkens als ie een bocht induikte (constant dus want het is een ovalen lay-out met een helix, de baan draait alleen maar naar rechts dus) wat hij op toch grotere snelheid leek te doen dan je verwachtte, probeerde je been tussen dat uitsteeksel en de beugel te geraken, wat gewoon niet gaat. Pijn, pijn, pijn! Tot overmaat van ramp gaf dat onding vier rondjes weg! Ik dacht zelf dat het er twee gingen zijn en uit wanhoop begon ik stop te roepen. Onze pijnkreten zorgden voor jolijt bij de omstaande Duitsers en de operator die een dikke grijns niet kon verdringen. Eén van die volwassenen die uit de wachtrij stapte kwam ons zeggen dat we nu wel begrepen waarom hij hem niet deed. Inderdaad...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •