X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 75
  1. #21

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    De eerste keer had ik inderdaad een echt samengeperst gevoel, waardoor het niet aangenaam was.
    Daarna heb ik me altijd zo kunnen leggen, dat het minder 'sandwich' gevoel was, en dan was het best nog leuk!
    Ik had exact hetzelfde. Ik was ook nog erg jong, maar op de één of andere manier was een enterprise (of een variant ervan) de enige attractie die over kop ging waar ik in durfde als klein kind.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #22

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Na mijn bezoek aan MPG vandaag kan ik eindelijk een beruchte baan toevoegen aan het lijstje:


    - Bandit: HOLY sh*t. Wat een marteltuig is mij dat?!?!?

  3. #23

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Na mijn bezoek aan MPG vandaag kan ik eindelijk een beruchte baan toevoegen aan het lijstje:


    - Bandit: HOLY sh*t. Wat een marteltuig is mij dat?!?!?
    Wat kijk ik er toch zo naar uit om deze te doen in de zomer... was MP Express beter te doen?
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  4. #24

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Wat kijk ik er toch zo naar uit om deze te doen in de zomer... was MP Express beter te doen?
    De mirakels zijn de wereld niet uit: MP Express reed uiterst genietbaar. Ik heb hem vandaag 2 keer gedaan en twee zeer aangename ritten gehad, zeer lang geleden dat ik een Vekoma SLC leuk vond!

  5. #25

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    - El Condor in Walibi Holland was toch wel een kleine ramp. Voor mijn eerste bezoek aan het park, zo'n 14 jaar geleden, had ik al vele horrorverhalen gehoord over deze achtbaan. Maar ik dacht dat die ergens wel fel overdreven waren. Zelfs een ex van mij had mij al vaker verteld over de migraineverhalen van El Condor, maar ook dat was overdreven. Dacht ik. Maar niemand had overdreven. Het is ook de eerste keer dat ik écht met barstende hoofd -en oorpijn uit een achtbaan ben gestapt. En ik kan normaal tegen veel tegen, aangezien ik een vrij hoge pijngrens heb.

    - Tornado in Walibi Belgium mag dan wel legendarisch zijn, zijn ritjes waren dat ook. Ik heb hem de eerste keer gedaan in 2002 en ben daar toen erg misselijk uitgestapt. De rit was gewoon erg ruw en erg schokkerig en dat in combinatie met 35°C op die dag was geen pretje. Ik heb hem een volgende bezoek dat seizoen opnieuw gedaan, tijdens Halloween. Maar de rit bleef even onaangenaam als de eerste keer.

    - Nog een eervolle plaats voor Bounty in Walibi Belgium. Voor zij die niet kunnen volgen; Bounty was een Swinging Looping Ship van Intamin, dat langs het vijvertje stond aan Challenge of Tutankhamon. Dat ding had ten eerste een halve veranda boven de boot staan, dus dat ding was verschroeiend heet op zomerdagen. Daarnaast werd er volop gespuwd en gerocheld tegen dat glas, waardoor er telkens ook een erg onaangename geur hing. Bounty had twee beugels: een schouderbeugel, die tot op je middenrif kwam en daar constant op lag te drukken. En dan nog een schootbeugel, die zodanig hard en dik was én nog eens nodeloos hard werd aangedrukt waardoor je soms zelfs een 'voos' gevoel kreeg in je benen. Dat onding ging dan ook nog eens tergend traag overkop, dat je gewoon hoofdpijn kreeg. Topattractie? Nee, bedankt!

  6. #26

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    De mirakels zijn de wereld niet uit: MP Express reed uiterst genietbaar. Ik heb hem vandaag 2 keer gedaan en twee zeer aangename ritten gehad, zeer lang geleden dat ik een Vekoma SLC leuk vond!
    Volledig akkoord ;-) vorige week ook genoeten van MP express! Bandit daarentegen... auw! auw auw!

  7. #27

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Erg pijnlijke ervaringen opgedaan tijdens een ritje in o.a. Bandit en Collosus (Thorpe Park)

  8. #28
    borisvdd
    Guest

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    En niemand die hier iets schrijft over The Ultimate in Lightwater Valley. Daar kwamen twee van mijn vrienden BLOEDEND uit! Ikzelf had maar een paar blauwe plekken.

    Ook pijnlijk: Big One in Blackpool Pleasure Beach.

    Al de rest is hierboven al gezegd. En zoals gedacht: er staan erg veel Vekoma's tussen.

  9. #29

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    En niemand die hier iets schrijft over The Ultimate in Lightwater Valley. Daar kwamen twee van mijn vrienden BLOEDEND uit! Ikzelf had maar een paar blauwe plekken.

    Ook pijnlijk: Big One in Blackpool Pleasure Beach.

    Al de rest is hierboven al gezegd. En zoals gedacht: er staan erg veel Vekoma's tussen.
    Big One pijnlijk? Ik vond dat een zeer amusante baan, beetje saai wel.

  10. #30

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    nitro in Dennlys Parc was geen meevaller, en natuurlijk de oude bekenden Vampire en Condor. En de Pegasus in de Efteling was ook geen pretje.

  11. #31

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Vroeger had ik geen problemen met de Vampire, maar als het verder evolueert als nu laat ik hem liever links liggen, ruige rammelbak!

  12. #32

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Zonder twijfel Gwazi in Busch Garden Tampa. Door elkaar gerammeld en barstende koppijn.

  13. #33

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Vroeger had ik geen problemen met de Vampire, maar als het verder evolueert als nu laat ik hem liever links liggen, ruige rammelbak!
    Same over here! In het begin van het seizoen nog eens gedaan, maar sindsdien sla ik hem ook over...
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  14. #34

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Same over here! In het begin van het seizoen nog eens gedaan, maar sindsdien sla ik hem ook over...
    Hopelijk komt er met de rebranding ook geld voor twee nieuwe treintjes, met betere beugels.

  15. #35

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Hopelijk komt er met de rebranding ook geld voor twee nieuwe treintjes, met betere beugels.
    Jean-Christophe Parrent wist mij op de receptie te vertellen dat Macha Van Till hem alvast uitgenodigd had om de testcoach van Vekoma op Condor uit te testen en dat de kans groot is dat ook Waver nieuwe treinen krijgt.

  16. #36

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Jean-Christophe Parrent wist mij op de receptie te vertellen dat Macha Van Till hem alvast uitgenodigd had om de testcoach van Vekoma op Condor uit te testen en dat de kans groot is dat ook Waver nieuwe treinen krijgt.
    Zeer positief.

  17. #37

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Afgelopen weekend mîjn eerste Zamperla Volare mogen uittesten, en ojee, hij maakte zijn bedenkelijke reputatie helemaal waar. Wat een onding!

  18. #38

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Afgelopen weekend mîjn eerste Zamperla Volare mogen uittesten, en ojee, hij maakte zijn bedenkelijke reputatie helemaal waar. Wat een onding!
    Die vond ik best nog meevallen tegenover volare in prater. Niet goed of genietbaar, maar overleefbaar, kan je van dat ding in Wenen nauwelijks zeggen...

  19. #39

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Ik kan natuurlijk niet vergelijken met andere Volare's dan die van Sarkanniemi. Als dat ding nog meevalt...

  20. #40

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Die vond ik best nog meevallen tegenover volare in prater. Niet goed of genietbaar, maar overleefbaar, kan je van dat ding in Wenen nauwelijks zeggen...
    Het leven van een credithunter kan toch vreselijk zijn. Jezelf dwingen om pijn te lijden, puur omwille van de credit

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •