X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 32

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Le nouveau Looopings est arrivé

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Als je niet geïnteresseerd bent in updates uit pretparkland, lees ze dan gewoon niet? Volg Looopings niet meer en je zult er geen last van hebben.

    On topic, vind ik het een zeer grote verbetering. Alhoewel de reacties tegenwoordig precies vooral uit het taggen van mensen bestaan, blijven de lage verwijten en ongegronde reacties momenteel wel uit. Enkel on-topic reacties op artikels, yes please.
    Volledig mee akkoord. Looopings zal altijd lovers en haters hebben. Ik ben best fan van hun berichtgeving, maar was absoluut geen fan van de commentaren want die waren gewoon marginaal en platvloers. Het forum hier is heel wat interessanter en veel meer on topic.

    @borisvdd: als je geen spoilers wilt lezen, ontwijk je volgens mij best ook het forum, want hier kom je toch ook veel te weten over de attracties die nieuw openen?

  2. #2
    borisvdd
    Guest

    Re: Le nouveau Looopings est arrivé

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    @borisvdd: als je geen spoilers wilt lezen, ontwijk je volgens mij best ook het forum, want hier kom je toch ook veel te weten over de attracties die nieuw openen?
    Hier wordt er vriendelijk gezegd "opgelet: spoilers". Daar maken ze gewoon een sensationele titel en voor je het weet, hebben ze de verrassing verpest voor je. Het is gewoon een site van het niveau hln.be... sensatie en stemmingmakerij.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •