X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 40

Onderwerp: Your meetings

  1. #1

    Your meetings

    Op het oude forum was er een 'your meetings' gedeelte waar je kon afspreken met andere forummers om samen een pretparkje ofzo te doen. Was wel wat dood de laatste tijd maar toch, altijd handig om compagnons te zoeken. Dus bij deze, een topic ter vervanging...



    Ikzelf wil de nieuwste achtbaan van Parc Asterix gaan ontdekken. Liefst voor de examens gedaan zijn en de zomervakantie begint. Aangezien ik doordeweeks een dagje vrij heb besloot ik komende donderdag 15 juni te gaan. Iemand zin om mee te gaan?

  2. #2

    Re: Your meetings

    Vrijdag heb ik een dag verlof genomen om naar Efteling te gaan, maar de maat die zou meegaan laat me stikken.

    Daarom, iemand zin om mee te gaan naar Efteling vrijdag? Ik vertrek uit Brugge btw.

  3. #3

    Re: Your meetings

    Wie can het forum is dit weekend waar?
    > Bellewaerde Halloween Night
    > Dæmentia
    > The Villains III

  4. #4

    Re: Your meetings

    Ikzelf zit zaterdag bij Dæmentia, maar dan wel als acteur.

  5. #5

    Re: Your meetings

    Ik morgen na Halloween Night als bezoeker

  6. #6

    Re: Your meetings

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door disneymagie Bekijk Berichten
    Ikzelf zit zaterdag bij Dæmentia, maar dan wel als acteur.
    Je mag dit wel met enige gepaste fierheid opluisteren, vind ik.
    Bij deze een beloftevol bloedstollend artikel: https://www.hln.be/regio/zonnebeke/w...tia~ac4390fdc/

  7. #7

    Re: Your meetings

    Als alles goed gaat zijn mijn broer en ik morgen ook op de Halloween Night te vinden vanaf ten vroegste 19u. Daementia staat voorlopig nog niet op de planning maar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, dus ik zal nog zien hoe en wat.

  8. #8

    Re: Your meetings

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door disneymagie Bekijk Berichten
    Ikzelf zit zaterdag bij Dæmentia, maar dan wel als acteur.
    Ik ben ook terug te vinden bij Dæmen†ia, niet als bezoeker of acteur maar als polyvalente medewerker. Ik loop er zelfs de 3 avonden rond.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Je mag dit wel met enige gepaste fierheid opluisteren, vind ik.
    Bij deze een beloftevol bloedstollend artikel: https://www.hln.be/regio/zonnebeke/w...tia~ac4390fdc/
    Yep, ik had het ook al gezien. Wel tof dat HLN daar ook aandacht wil aan besteden. Ik dacht dat er ook al eens een artikel in Het Nieuwsblad gestaan had.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  9. #9

    Re: Your meetings

    En ik was er deze avond en het is zeker geslaagd!

  10. #10

    Re: Your meetings

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    En ik was er deze avond en het is zeker geslaagd!
    Merci ! Toevallig niemand zien rondlopen met een blauwe Europapark sweater ? Dat was ik dan
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  11. #11

    Re: Your meetings

    Heeft iemand van jullie zin om in december eens naar Ladeuze On Ice te gaan? Blijkbaar een soort van nieuw concept dat ze deze winter in Leuven zullen organiseren. Met o.a. een kerstdorp, een reuzenrad en een ijsglijbaan.

    https://www.ladeuzeonice.be/
    https://www.leuven.be/ladeuze-on-ice

    Volgens de website loopt Ladeuze On Ice vanaf 7 december tot en met 25 december.

    Ik woon zelf in Leuven en zou dit eigenlijk wel de ideale manier vinden om eens een paar mensen van het forum in het echt te ontmoeten! Tot nu toe ken ik hier eigenlijk niemand …

    Misschien komt dit voorstel nog te vroeg, maar dan kunnen we al een geschikte datum zoeken als iemand van jullie mee wil.
    Once you sit back, you never go back.

  12. #12

    Re: Your meetings

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Merci ! Toevallig niemand zien rondlopen met een blauwe Europapark sweater ? Dat was ik dan
    Ja hoor, je hebt ons de tickets en lanyards overhandigd

  13. #13

    Re: Your meetings

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ja hoor, je hebt ons de tickets en lanyards overhandigd
    In Walibi dan toch. Bij Daementia waren er geen tickets
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  14. #14

    Re: Your meetings

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Heeft iemand van jullie zin om in december eens naar Ladeuze On Ice te gaan? Blijkbaar een soort van nieuw concept dat ze deze winter in Leuven zullen organiseren. Met o.a. een kerstdorp, een reuzenrad en een ijsglijbaan.

    https://www.ladeuzeonice.be/
    https://www.leuven.be/ladeuze-on-ice

    Volgens de website loopt Ladeuze On Ice vanaf 7 december tot en met 25 december.

    Ik woon zelf in Leuven en zou dit eigenlijk wel de ideale manier vinden om eens een paar mensen van het forum in het echt te ontmoeten! Tot nu toe ken ik hier eigenlijk niemand …

    Misschien komt dit voorstel nog te vroeg, maar dan kunnen we al een geschikte datum zoeken als iemand van jullie mee wil.
    Ikzelf ben ook van het Leuvense, mss als ik ergens een gaatje vind op de datum die wordt voorgesteld kan het wel zijn dat je me gaat zien.

  15. #15

    Re: Your meetings

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    In Walibi dan toch. Bij Daementia waren er geen tickets
    Jep idd haha.

    En bij Daementia eerst aan de ingang en erna aan de tent buiten

  16. #16

    Re: Your meetings

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door disneymagie Bekijk Berichten
    Ikzelf ben ook van het Leuvense, mss als ik ergens een gaatje vind op de datum die wordt voorgesteld kan het wel zijn dat je me gaat zien.
    Laat het zeker weten. Mss als ik het kan combineren met iets anders dat ik ook zou komen dan

  17. #17

    Re: Your meetings

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Heeft iemand van jullie zin om in december eens naar Ladeuze On Ice te gaan? Blijkbaar een soort van nieuw concept dat ze deze winter in Leuven zullen organiseren. Met o.a. een kerstdorp, een reuzenrad en een ijsglijbaan.
    ...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door disneymagie Bekijk Berichten
    Ikzelf ben ook van het Leuvense, mss als ik ergens een gaatje vind op de datum die wordt voorgesteld kan het wel zijn dat je me gaat zien.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Laat het zeker weten. Mss als ik het kan combineren met iets anders dat ik ook zou komen dan
    Ik woon ook vlakbij Leuven, dus wie weet kom ik ook wel eens af. Ik heb een meestal een vrij drukke planning, dus kan nog niks beloven, maar als het past zie ik dat zeker ook zitten
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  18. #18

    Re: Your meetings

    @ disneymagie, Simon en Nathan G : bedankt voor jullie interesse

    Hoe regelen we dit het beste? Ik kan proberen om een Doodle te maken (heb ik wel nog nooit zelf gedaan) en die via PM naar jullie door te sturen zodat we hem allemaal kunnen invullen. Tenzij jullie de datum liever op een andere manier willen kiezen?

    Belgiumcoasterfreak woont ook niet zo heel ver van Leuven, misschien kunnen we hem ook uitnodigen?
    Once you sit back, you never go back.

  19. 02-11-17, 18:15


  20. #19

    Re: Your meetings

    Goh ik houd niet zo can Doodle. Best gewoon paar data zeggen (bij voorkeur weekend) en dan kijk ik op planning.

    Mag hier of op Facebook. Heb daar ook mijn groep Pretparkvrienden. Feel free to join.

  21. #20

    Re: Your meetings

    Wow weer een potje censuur eerste klas... Er mag precies niet geweten zijn dat er andere plaatsen zijn waar events makkelijk aangemaakt en afgesproken kunnen worden met nog meer fans die al dan niet ook op het forum zitten! Goed bezig yelle! Toon mij es de regel waar uitgelegd staat dat ik niet behulpzaam mag zijn en VRAGEN om het ook op parktrips aan te maken? Dit gaat hier niet om een of ander exclusief evenement georganiseerd door jullie maar vanuit een lid uit! En owee als we als pretparkfans over de sites heen zouden overeenkomen als we op locatie zijn. Ik heb al verschillende keren iemand van jullie team op een persevent tegenkomen en heb altijd vriendelijk een praatje gemaakt. Ik snap niet waar de vijandigheid blijft vandaan komen!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •