Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
Ik doe niet liever dan met gelijkgestemde mensen zo een dag beleven. De laatste Walibi Fandag was daar een perfect voorbeeld van. Zeer deftig georganiseerd door PP & RF. En wat doe ik, ik maak een event aan op PT, met alle uitleg en de verplichting dat hier forumlid zijn, aanwezig is. En wat dan? Dan krijg ik via via te horen datk alle links met PP moet wegdoen omdat er klachten kwamen. Jamaja, dan maak je reclame voor jullie en ist ook weer niet goed!
Eh. Ik ga me verder niet moeien, ik weet hier allemaal veel te weinig over, maar hierbij moest ik toch even raar kijken. Volgens mij stond er bovenaan dat uitnodigingstopic dat de uitnodiging enkel voor forumleden was en met de vraag de link niet te delen. In mijn ogen is het dan niet de bedoeling dat je de link toch gaat delen en dat iedereen snel nog een account maakt hier om "forumlid" te zijn. Om hier dan nu op het forum openlijk te verkondigen dat je reclame hebt zitten maken? Het hele principe van de fandag is dat het enkel toegankelijk is op uitnodiging, dan lijkt het me niet de bedoeling dat je dat zelf nog verder gaat verspreiden. Voila, ik heb ook gezegd.