Ik heb ook voor 'ja' gestemd, maar ook met de kanttekening dat het verschilt van locatie tot locatie. Meestal eet ik bij Mr. Spaghetti / Maya Restaurant, waar ik de porties zeker in orde vindt qua grootte. Zoals yelle aangaf, als je de frietmandjes op je bord gooit, zie je pas hoe groot die portie friet is en die is zeker in orde!

De portie stoofvlees is inderdaad wat aan de kleine kant, en bij de balletjes in tomatensaus vind ik deze soms te vettig. Over de vol-au-vent heb ik niet echt klagen, behalve dat men de saus op het bladerdeeg gooit in plaats van te openen en zo erin te doen, maar dat is nog ergens aanvaardbaar.

Waarom heb ik toch voor 'ja' gekozen? Op zich vind ik het meer storend dat je naast het gerecht ook nog moet bijbetalen voor een sausje en je drank, terwijl dit op andere plaatsen als een menu gepresenteerd wordt. Ik heb die opmerking onlangs in het PDP 2017 topic reeds gepost, maar komt hier dus nog even terug. Waar ik me nog meer aan stoor, is het gebrek aan groenten bij die gerechten. Een fris slaatje of portie warme groenten zouden zeker welkom zijn bij dit restaurant!

Daarnaast vind ik ook alle kleine extra's verschrikkelijk duur. Ik bedoel dan een blikje drank, een warme wafel of suikerspin of een braadworst bij het naar buiten gaan. Als je met je gezin even op en af gaat, denk ik dat je snel een heel dure uitstap hebt!

En laatste 'not done' is het statiegeld op de blikjes, waarmee ze volgens mij ook zeer veel in hun zakken steken. Het is maar 10 eurocent, maar ik vind het een verkeerd principe.