Resultaten 1 tot 5 van de 5

Attractie To Do List

Als fan zijn er altijd wel parken die je wil bezoeken in de toekomst of zelfs ooit geraken. Op zich door het aanbod van de parken, maar soms ook door één bepaalde attractie. Welke attracties staan er echt heel hoog op je lijstje?

Voor mij zijn dat de volgende:

* Mystic Manor (Hong Kong Disneyland): Als fan van de klassieke dark ride, kijk ik echt wel uit naar deze. Het lijkt mij een gezonde mix van klassiek en modern, plus het thema spreekt mij enorm aan.

* Starry Sky Ripper (Joyland Changzhou): Ik ben wel fan van het Flying B&M type en deze lijkt me echt zalig.

* Harry Potter & The Forbidden Journey (Islands of Adventure/Universal Hollywood): Liever een Engelstalige versie maar ik hoor toch van velen dat dit een absolute top attractie is + als Harry Potter fan moet ik er dringend naar toe.

* Eerste RMC: Helaas nog geen enkele RMC gedaan, maar het is ook moeilijk te kiezen daardoor welke precies. Twisted Colossus, Joker (SF Discovery Kingdom), Lightning Rod, Wildfire... Een eerste zou al schitterend zijn.

Er zijn er ongetwijfeld nog, maar deze kwamen als eerste in mijn hoofd.
    Go up like a Shambala, launch like a Taron, fly like a Griffon and challenge your Nemesis

Re: Attractie To Do List

Eerst de concrete gevallen (komende dagen / weken / maanden en in Europa)

1. Wildfire (graag mee duimen op 19 juni en op onze bezoekdag 17 aug.)
    2. Ikaros (14 aug. wellicht kat-in-bakkie)
    3. Symbolica (mogelijk al op 28 juni)

Wederom één of twee jaar uitgesteld (en 2020 is geen optie want Olympische zomerspelen):
    4 t.e.m.7 De grote 4 van Fuji-Q
    8. Vanish in Yokohama
    9. Thunder Dolphin in Tokyo

Ooit
    10. Graag iets Kingda Ka-achtigs. Ik vrees dat m'n eerste in die soort (Stealth = te laag) de rode toeristenval in Salou zal worden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten

* Harry Potter & The Forbidden Journey (Islands of Adventure/Universal Hollywood): Liever een Engelstalige versie maar ik hoor toch van velen dat dit een absolute top attractie is + als Harry Potter fan moet ik er dringend naar toe.
    Voeg daar nog eens Escape From Gringotts bij en doe deze na Forbidden journey
    Coastercount: 801 coasters in 174 kermissen en pretparken.
    Proud staffmember of Pretparken.be , Brakesection Magazine en RollercoasterFriends.com

Credits: Som: 125 Landen - 4092 Parken - 782 Exploitanten - 10228
    Nog meer dan 10100 te gaan dus.

1) F.L.Y. (Ik kan bijna niet wachten)
    2) Wildfire (YES, hij is (terug) open)
    3) De nieuwe wingcoaster van Toverland

Forum Rechten