X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 39
  1. #1

    Attractie To Do List

    Als fan zijn er altijd wel parken die je wil bezoeken in de toekomst of zelfs ooit geraken. Op zich door het aanbod van de parken, maar soms ook door één bepaalde attractie. Welke attracties staan er echt heel hoog op je lijstje?

    Voor mij zijn dat de volgende:

    * Mystic Manor (Hong Kong Disneyland): Als fan van de klassieke dark ride, kijk ik echt wel uit naar deze. Het lijkt mij een gezonde mix van klassiek en modern, plus het thema spreekt mij enorm aan.

    * Starry Sky Ripper (Joyland Changzhou): Ik ben wel fan van het Flying B&M type en deze lijkt me echt zalig.

    * Harry Potter & The Forbidden Journey (Islands of Adventure/Universal Hollywood): Liever een Engelstalige versie maar ik hoor toch van velen dat dit een absolute top attractie is + als Harry Potter fan moet ik er dringend naar toe.

    * Eerste RMC: Helaas nog geen enkele RMC gedaan, maar het is ook moeilijk te kiezen daardoor welke precies. Twisted Colossus, Joker (SF Discovery Kingdom), Lightning Rod, Wildfire... Een eerste zou al schitterend zijn.

    Er zijn er ongetwijfeld nog, maar deze kwamen als eerste in mijn hoofd.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  2. #2

    Re: Attractie To Do List

    Eerst de concrete gevallen (komende dagen / weken / maanden en in Europa)

    1. Wildfire (graag mee duimen op 19 juni en op onze bezoekdag 17 aug.)
    2. Ikaros (14 aug. wellicht kat-in-bakkie)
    3. Symbolica (mogelijk al op 28 juni)

    Wederom één of twee jaar uitgesteld (en 2020 is geen optie want Olympische zomerspelen):
    4 t.e.m.7 De grote 4 van Fuji-Q
    8. Vanish in Yokohama
    9. Thunder Dolphin in Tokyo

    Ooit
    10. Graag iets Kingda Ka-achtigs. Ik vrees dat m'n eerste in die soort (Stealth = te laag) de rode toeristenval in Salou zal worden.

  3. #3

    Re: Attractie To Do List

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten

    * Harry Potter & The Forbidden Journey (Islands of Adventure/Universal Hollywood): Liever een Engelstalige versie maar ik hoor toch van velen dat dit een absolute top attractie is + als Harry Potter fan moet ik er dringend naar toe.
    Voeg daar nog eens Escape From Gringotts bij en doe deze na Forbidden journey
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  4. #4

    Re: Attractie To Do List

    Credits: Som: 125 Landen - 4092 Parken - 782 Exploitanten - 10228
    Nog meer dan 10100 te gaan dus.

  5. #5

    Re: Attractie To Do List

    1) F.L.Y. (Ik kan bijna niet wachten)
    2) Wildfire (YES, hij is (terug) open)
    3) De nieuwe wingcoaster van Toverland

  6. #6

    Re: Attractie To Do List

    Leuk topic! Om het simpel te houden enkel mijn top tien gewenste achtbanen, niet in een bepaalde volgorde:

    - Matterhorn Bobsleds. Lijkt me een prachtig ding en is een mijlpaal!
    - X2, of één van de gelijkaardige banen.
    - Dodonpa. tophat of loop maakt me niet uit: die launch wil ik gewoon beleefd hebben!
    - Schwarzkopf's Katapult: een unieke baan van de heer en meester der coasters.
    - Steel Dragon 2000: lijkt me een maf ding.
    - Flash, Lewaworld: omdat Mack.
    - Tatsu: tsja, moet hier uitleg bij?
    - Beast: legendarische baan!
    - Millenium Force: en dan bedoel ik eigenlijk stiekem gewoon heel Cedar Point!
    -Tower of Terror, Gold Reef City: bucket list stuff! Ik zou er wel met knikkende knieën inzitten.

    Nog zoveel te ontdekken!

  7. #7

    Re: Attractie To Do List

    Tot niet zo lang geleden wou ik heel graag eens in Taron zitten. Helaas is er intussen iets gebeurd waardoor ik niet meer naar PHL kan gaan en Taron dus nooit zal kunnen doen (tenzij misschien over vele jaren). De reden hiervoor is privé en zet ik liever niet op het forum.

    Jammer maar helaas


    (Bericht aangepast op 15/8/2017)
    Laatst gewijzigd door Azmidiske; 15-08-17 om 09:09.
    Once you sit back, you never go back.

  8. #8

    Re: Attractie To Do List

    Duelling Dragons (gaat hem helaas nooit meer worden)
    Incredible Hulk
    Harry Potter and the Forbidden Journey
    Escape from Gringotts
    Spider man the Ride
    Do-Dodonpa
    Starry SkY Scrapper
    FLY (uiteraard)
    Max Velocity
    Falcon's Fury
    Basically all grote attracties in Motiongate

  9. #9

    Re: Attractie To Do List

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Voor mij is dat heel duidelijk: Taron.

    Al sinds de opening van deze baan vorig jaar zou ik er heel graag in willen gaan. De reacties op het internet zijn altijd zeer positief. En hoewel ik weet dat zoiets soms onrealistisch hoge verwachtingen kan scheppen, toch moet ik toegeven dat ze mij nu wel nieuwsgierig gekregen hebben.
    Als je het over Taron hebt, kan ik alleen paar zeggen dat zelfs je stoutste verwachtingen waarheid zullen worden. Voor mij de beste achtbaan die ik tot nu toe heb mogen beleven. Een fantastische toestel, ondanks dat hij geen inversies telt.

    Ik hoop dat je er snel eens geraakt ;-)

  10. #10

    Re: Attractie To Do List

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Voeg daar nog eens Escape From Gringotts bij en doe deze na Forbidden journey
    Ik vond dat nu, ook als Harry Potter fan, één van de grootste teleurstellingen van mijn reis eerlijk gezegd. Ik zou zelfs durven zeggen dat je eerst Gringotts moet doen en dan TFY om het wauw-effect nog groter te maken...

    GriffonofNemesis, zet ook maar Flight of Passage om die lijst. Gewoon doen !

    Mijn lijst dan:

    * Net als Ignace Matterhorn Bobsleds, zo een iconisch baantje wil ik wel gedaan hebben.
    * Star Wars Land: na het zien wat ze hebben weten te maken van Avatar, kan ik als grote Star Wars fan niet wachten met wat ze hier van maken...
    * Tokio Disney Sea, no comment needed.
    * Gewoon alle andere Disneyparken an sich, because Disney <3. Vooral Anaheim en Tokio hebben nu enorme voorkeur bij mij.
    * Kings Island & Ceder Point voor hun legendarische gamechangers.
    * SF Fiësta Texas en Kentucky Kingdom: ergens heb ik al enkele jaren een boon voor die parken...
    * Grona Lund & Liseberg
    *Flying Dinosaur: een flying coaster in Jurassic Park thema = win!

    En zo zijn er nog vele, vele meer!

  11. #11

    Re: Attractie To Do List

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Ik vond dat nu, ook als Harry Potter fan, één van de grootste teleurstellingen van mijn reis eerlijk gezegd. Ik zou zelfs durven zeggen dat je eerst Gringotts moet doen en dan TFY om het wauw-effect nog groter te maken...
    Ik denk dat dat meer te maken heeft met het feit dat het verrassingseffect bij TFY er bij mij af is. Ik heb deze in 2011 de eerste keer gedaan en ook nog een paar herhalingen natuurlijk. Dit jaar wist ik nog veel en dan is de grootste verrassing vor Gringotts natuurlijk.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    GriffonofNemesis, zet ook maar Flight of Passage om die lijst. Gewoon doen !
    !
    Tja die had ik op het moment van mijn post nog niet gedaan maar inderdaad, die attractie is zo subliem dat ze me bleef verrassen, zelfs de derde keer nog.

    Mijn lijstje tot nu:

    * Star Wars Land: inderdaad, als ik zei wat ze met Avatar kunnen .....
    * Tokio Disney Sea en de andere Disney parken in Azië (because Disney fan)
    * F.L.Y. ofcourse
    * Fuiji-Q (Dodonpa !)

    Er staan er nog op de lijst maar dit zijn zowat de belangrijkste.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  12. #12

    Re: Attractie To Do List

    Fkl8, Belgiumcoasterfreak: Ik zet ze erbij! Maar kan ze eigenlijk mooi onder één noemer plaatsen: Orlando
    Daar aan toegevoegd alle Disney resorts eigenlijk, want ook hier slaat het hartje sneller voor Disney. Natuurlijk is er in Orlando meer dan dat.
    In Amerika kijk ik ook uit naar de achtbaanparken zoals Six Flags Magic Mountain en Ceder Point. Misschien dat er volgend jaar wel een tripje in zit... We zullen zien
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  13. #13

    Re: Attractie To Do List

    * Anubis in Plopsaland: al veel goeds over gehoord, momenteel zoek ik een geschikt excuus om als volwassene naar een park met een kleinekindjesimago te gaan. Al sta ik wel min of meer op het punt om mij daar simpelweg niets van aan te trekken. Want Heidi wil ik ook wel eens doen

    *Rock 'n Rollercoaster in Disneyland Paris: een achtbaan die me op een rare manier altijd heel erg aangesproken heeft. Onder andere omdat het indoor is, dus zet Space Mountain ook maar op het lijstje. Al vrees ik dat Disneyland Paris een dure grap zal worden. Iemand tips om de kosten te drukken?

    *Taron is een lastig geval. Enerzijds wil ik deze achtbaan heel graag, enorm graag, supergraag doen! Die wens heb ik al sinds de dag dat hij officieel openging. Anderzijds heb ik behoorlijk negatieve gevoelens tegenover het pretpark waar hij staat, misschien moet ik gewoon leren om deze frustraties opzij te zetten. Wie het echte probleem wil kennen moet mij een PM sturen, ik kan het namelijk niet in 1-2-3 uitleggen. En de autorit was op zich al een probleem ... Om even een citaat van Rickie97 te recycleren: Waarom word ik zo gemarteld met deze achtbaan
    Once you sit back, you never go back.

  14. #14

    Re: Attractie To Do List

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    * Anubis in Plopsaland: al veel goeds over gehoord, momenteel zoek ik een geschikt excuus om als volwassene naar een park met een kleinekindjesimago te gaan. Al sta ik wel min of meer op het punt om mij daar simpelweg niets van aan te trekken. Want Heidi wil ik ook wel eens doen
    Gewoon gaan! Plopsaland is al lang niet meer het kinderpretpark van zo'n 10 jaar geleden. Ik ben er de laatste jaren meermaals geweest en de vrienden die mee geweest zijn hebben ook hun mening herzien. En geloof me, we waren lang niet de enige volwassenen / twintigers die zonder kinderen in het park rondliepen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    *Rock 'n Rollercoaster in Disneyland Paris: een achtbaan die me op een rare manier altijd heel erg aangesproken heeft. Onder andere omdat het indoor is, dus zet Space Mountain ook maar op het lijstje. Al vrees ik dat Disneyland Paris een dure grap zal worden. Iemand tips om de kosten te drukken?
    Als je vrienden hebt die een abonnement hebben, probeer dan met hen mee te gaan. Ik heb dit in het verleden nog gedaan en zo heb ik voor 35 euro per dag beide parken kunnen bezoeken. Ik weet niet of dit het hele jaar door geldig is of enkel in bepaalde periodes, maar mijn bezoeken dateren hiervan van juni 2014 en 2015.

    Verder ook de acties van Disney wat in de gaten houden: vaak heb je korting op je verblijf en kan je op die manier ook gaan.

    Via Travelbird is er nu ook een actie voor een 3daagse reis met logement in een partnerhotel. Let wel op: je hebt enkel een ticket voor beide parken op de tweede dag van de 3daagse. Mijn tip: begin 's ochtends in Studios Park en ga in de late namiddag (of parksluit) naar het Disneyland Park. Het Disneyland Park is 's avonds later open en de wachttijden zijn er 's avonds vaak heel wat korter dan tijdens de dag.

    Tenslotte heb je ook nog Carrefour, waar ze regelmatig ook acties hebben lopen voor verschillende pretparken. Soms zit Disneyland Paris hier ook bij, waar er toch ook wel een mooie korting kan bekomen worden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    *Taron is een lastig geval. Enerzijds wil ik deze achtbaan heel graag, enorm graag, supergraag doen! Die wens heb ik al sinds de dag dat hij officieel openging. Anderzijds heb ik behoorlijk negatieve gevoelens tegenover het pretpark waar hij staat, misschien moet ik gewoon leren om deze frustraties opzij te zetten. Wie het echte probleem wil kennen moet mij een PM sturen, ik kan het namelijk niet in 1-2-3 uitleggen. En de autorit was op zich al een probleem ... Om even een citaat van Rickie97 te recycleren: Waarom word ik zo gemarteld met deze achtbaan
    Ik ben dus niet de enige die het niet zo heeft voor Phantasialand ^^ Stuur me gerust een PM met je frustraties

    Maar als je hem zo graag wilt doen, gewoon even de grens oversteken en hem doen. Persoonlijk had ik er meer van verwacht. Maar ik voel de bui aan reacties al komen

  15. #15

    Re: Attractie To Do List

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    *Rock 'n Rollercoaster in Disneyland Paris: een achtbaan die me op een rare manier altijd heel erg aangesproken heeft. Onder andere omdat het indoor is, dus zet Space Mountain ook maar op het lijstje. Al vrees ik dat Disneyland Paris een dure grap zal worden. Iemand tips om de kosten te drukken?

    *Taron is een lastig geval. Enerzijds wil ik deze achtbaan heel graag, enorm graag, supergraag doen! Die wens heb ik al sinds de dag dat hij officieel openging. Anderzijds heb ik behoorlijk negatieve gevoelens tegenover het pretpark waar hij staat, misschien moet ik gewoon leren om deze frustraties opzij te zetten. Wie het echte probleem wil kennen moet mij een PM sturen, ik kan het namelijk niet in 1-2-3 uitleggen. En de autorit was op zich al een probleem ... Om even een citaat van Rickie97 te recycleren: Waarom word ik zo gemarteld met deze achtbaan
    Over Disney: gewoon de acties wat volgen op de website. Soms kan je echt wel mooie deals scoren. Ook tijdens de maanden januari-februari-maart gaan. Deze staan wel bekend om de 'renovatie-maanden' daar er veel attracties op die momenten gesloten zijn voor onderhoud. Het staat wel altijd ruim op voorhand op hun site aangekondigd wanneer welke attractie voor een bepaalde periode dicht is. Zo kan je toch al wat plannen. Ze doen die onderhoudsperiode ook niet toevallig dan, aangezien er een pak minder volk naar het park gaat (is ook een tussenseizoen waarbij de drukke kerstperiode net achter de rug is en de lente nog te ver weg is. Om dit te compenseren om toch wel een beetje volk te trekken, is een verblijf een heel stuk goedkoper dan (doordeweeks vooral)). Ook is het dan wel een pak kouder, zeker voor BTM is dit niet altijd even goed (en is hij dan ook soms dicht met die reden), maar het gros van de attracties in beide parken is binnen dus dat heeft totaal geen invloed op de attracties. Voordeel aan DLP is ook dat het perfect met het OV gedaan an worden vanuit Brussel-Zuid. Als je op tijd je treinticketjes koopt, kan je aan een schappelijke prijs heen en terug rijden.

    Voor PHL: gewoon doen. Om één of andere reden krijg ik dan weer net geen genoeg van het park, ook al is het een park dat zonder volk op enkele uren makkelijk gedaan kan worden. De meeste attracties zijn echt heel sterk, dat moet ja als parkfan eens beleefd hebben. Ook valt het qua ritafstand echt nog wel mee hoor. Ik dacht dat je uit regio Leuven komt dus dat is echt easypeasy: gewoon richting Hasselt/Lummen rijden, Nederlandse grens over, Duitse grens over enkele minuten later, twee/drie keer ergens inslaan en bam je bent er. Ik ben althans van Holsbeek en vind PHL véél makkelijker te doen met de auto dan bv de Efteling. Ondanks je idee/mening over het park, zou ik het toch een kans geven .

    Heb je toch nog grote 'mobiliteitsproblemen'? Er is echt een gigantische waaier aan mogelijkheden om dat op te lossen. Ofwel ga je eens met een pretparkenclub mee zoals de Rollercoasterfriends (waar carpoolen heel vaak en heel simpel gebeurd). Je ontdekt zo heel veel nieuwe parken in een mum van tijd met toffe mensen = winwin! Of, wat je ook kan doen is met een busmaatschappij meegaan (deed ik vroeger ook regelmatig). Je kan daar zowel mee naar PHL, Efteling, Movie Park maar ook zelfs Disneyland Parijs (voor soms 175 euro voor een weekend) of Europa-Park. Is meestal een pak goedkoper dan het zelf te doen, slaapt meestal (in geval van verblijf) heel dicht bij de parken of misschien zelfs in parkhotel en je moet je geen zorgen maken over transport want je stapt gewoon op de bus en hop, je bent weg. Nadelen hier aan is wel dat je vast zit aan de vertrek en aankomsttijd van de bussen, het schema van die bussen, de lange ritduur door stops (zowel pauze als andere oppikken etc.) etc. Maar toch wel een aanrader als je geen auto ter beschikking hebt maar wel zo een parken wil doen. Hier alvast enkele busmaatschappijen die dit doen en betrouwbaar zijn (heb er zelf al eens mee weggeweest):

    http://www.lauwers.be/
    http://www.dezigeuner.be/
    https://www.lindencars.eu/

  16. #16

    Re: Attractie To Do List

    @Simon: Die PM zal ik zeker nog wel sturen, maar misschien moet je een paar dagen wachten totdat ik tijd heb om deze te schrijven.
    @Simon en Belgiumcoasterfreak: Enorm bedankt voor jullie uitgebreide antwoord! Nu zijn mijn mogelijkheden toch al wat minder beperkt

    Ik bedenk me net dat ik Olympia Looping nog vergeten ben! Daar heb ik al youtube-filmpjes van gezien en dat ding ziet er redelijk episch uit. Zeker omdat hij met vijf treinen kan rijden, verplaatst kan worden en al zoveel jaar meegaat

    Heeft iemand nog een briljant idee om zonder eigen auto vanuit Leuven tot bij Olympia Looping te geraken, liefst als daguitstap?
    Once you sit back, you never go back.

  17. #17

    Re: Attractie To Do List

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    @Simon: Die PM zal ik zeker nog wel sturen, maar misschien moet je een paar dagen wachten totdat ik tijd heb om deze te schrijven.
    @Simon en Belgiumcoasterfreak: Enorm bedankt voor jullie uitgebreide antwoord! Nu zijn mijn mogelijkheden toch al wat minder beperkt

    Ik bedenk me net dat ik Olympia Looping nog vergeten ben! Daar heb ik al youtube-filmpjes van gezien en dat ding ziet er redelijk episch uit. Zeker omdat hij met vijf treinen kan rijden, verplaatst kan worden en al zoveel jaar meegaat

    Heeft iemand nog een briljant idee om zonder eigen auto vanuit Leuven tot bij Olympia Looping te geraken, liefst als daguitstap?
    Als daguitstap is het moeilijk... Ik heb hem dit jaar in Düsseldorf gedaan en dat kan theoretisch op één dagje met de trein, maar dat is kostelijk en vermoeiend. Zelf heb ik het over twee dagen gespreid met een stadsbezoek erbij. Jammer genoeg staat de coaster er niet elk jaar.

    Waar hij dit jaar nog wel verschijnt is München - totaal onhaalbaar als daguitstap dus - en waarschijnlijk Londen in december. Daar kost de achtbaan wel heel erg veel, maar het is het zeker wel waard. Londen is niet onmogelijk als daguitstap, maar nogmaals: zeer vermoeiend...

    Mijn to do list: eigenlijk alle achtbanen en andere leuke attracties. Schwarzkopfs zijn natuurlijk de grootste prioriteit !

  18. #18

    Re: Attractie To Do List

    Once you sit back, you never go back.

  19. #19

    Re: Attractie To Do List

    Proficiat !!!!

    En Wat vond je ervan?

  20. #20

    Re: Attractie To Do List

    Met meer dan vijftienduizendachthonderdvijftig uren was het de allerlangste wachttijd ooit. Het laatste deel ervan moest ik bovendien doorbrengen in een grote zigzagrij onder de brandende zon, waarbij dat mormel me tijdens het aanschuiven ook nog eens op een storing trakteerde … maar uiteindelijk is het dan toch gelukt. Wat ik ervan vond? Dat weet ik eigenlijk niet goed.

    De eerste rit viel eerlijk gezegd een beetje tegen. Ik vond Taron een goede achtbaan, maar geen topper. Gelukkig wist ik meteen hoe dat kwam. Voor mij is het lange tijd iets heel negatiefs geweest - op verschillende manieren zelfs - dus het is eigenlijk geen wonder dat ik na die eerste rit niet volledig tevreden ben uitgestapt. Misschien herkennen Simon en Belgiumcoasterfreak zich in deze situatie, want zij hebben iets vergelijkbaars meegemaakt (Simon met Taron en Belgiumcoasterfreak met Krakatau in Vulcano Bay).

    Er was maar één oplossing: later op de dag nog eens teruggaan voor een tweede rit. Niet zo evident, want het was gisteren heel druk in Phantasialand en voor Taron hadden we al ongeveer twee uur in de rij gestaan. Toch heb ik het aan de anderen gevraagd, waarbij ik aangaf dat ik er geen probleem van zou maken als het antwoord ‘nee’ zou zijn. Omdat we allemaal een telefoon hadden, mocht ik alleen gaan terwijl de rest van de groep intussen iets anders zou doen.

    Ik heb dus enkele attracties gemist, maar Taron een tweede kans geven bleek inderdaad de juiste beslissing te zijn! Omdat ik de credit al had, was mijn grootste frustratie weg … en daardoor vond ik de tweede rit ook een stuk leuker. Nu kan ik eerlijk zeggen dat Taron één van de betere achtbanen is die ik gedaan heb en ik zou hem zeker ergens in mijn persoonlijke top vijf zetten. Maar of hij echt mijn favoriet is, daar twijfel ik aan … stiekem vind ik al die extreem enthousiaste reacties toch wat overdreven. Misschien zijn er voor mij gewoon nog een paar extra ritten Taron nodig om alle voorafgaande miserie te vergeten. Ik heb een gratis terugkomticket, maar moet wel nog iemand vinden die mee wil. Op eigen houtje geraak ik niet in PHL.

    Ik wil de rest van de groep heel erg bedanken omdat ze mij ondanks de drukte een tweede rit Taron gegund hebben, want anders zou ik toch met een onvoldaan gevoel naar Leuven teruggekeerd zijn. Nu kan ik zeggen dat ik min of meer tevreden ben

    Eigenlijk is het jammer: hoe meer ik erover denk, des te meer krijg ik de indruk dat Taron misschien mijn favoriete achtbaan had kunnen worden … als er niet zo’n enorme hoeveelheid frustraties aan vooraf was gegaan Er leek nergens een echt rustpunt in de rit te zitten wat ik stiekem wel leuk vond. In banen zonder schouderbeugel probeer ik meestal of ik met gestrekte armen kan zitten, al hou ik dat nooit de volledige rit vol. Maar in Taron lukte het gewoon helemaal niet. Na de tweede lancering was er zelfs een punt waar het leek alsof je uit je zitje gegooid zou worden, hadden jullie dat ook?

    Momenteel hou ik er dus enigszins gemengde gevoelens aan over. Misschien wordt hij ooit nog mijn favoriete achtbaan, na een derde, vierde, vijfde rit? Ik geef hem zeker nog een kans, want ik weet dat het probleem voor een belangrijk deel bij mij ligt. Hopelijk geven jullie mij dan ook de kans om nog eens naar Phantasialand te gaan?
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •