X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 42

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #26

    Re: Attractie To Do List

    Ik ga ook weer wat meer on topic:

    Geplande realisaties 2018:
    Fenix, Icon, Tiki-Waka (gemist begin april), Hyperion (indien klaar begin juli, I know ...), Valkyria (indien operatief rond de Kerst ...)

    De twee Poolse parken en Blackpool zullen deze zomer voor ons first visits zijn, dat wordt met o.a. Lech, Speed en de historische banen in Lancashire toch wel wat streepjes turven op m'n coaster-count die ik niet eens bijhoud (zie ander topic).

    Djurs dateert alweer van 2016, dus dat wordt toch minstens Drage Kongen scoren. Voor de allernieuwste kiddie ga ik niet te lang aanschuiven. Nog een must dit jaar voor ons wordt Eurosat in cancan-versie . De versie met space-bril leest op deze link https://www.looopings.nl/weblog/9948...ctionfilm.html minder uitnodigend, al kan dat natuurlijk aan de link liggen. Python2.0 zal ik meer dan eens ook bewust opzoeken dit jaar. Onder voorbehoud (want nada korting voor bonnen-man) doen we nu eindelijk de allereerste coaster van Hunderfossen: Tempo Gigante is mogelijk Europa's mooiste Zierer-trein.

    Wat niet-coasters betreft, kijk ik het meeste uit naar onze luchtdoop in Voletarium, de darkrides in Legendia en Toverland, Tik Tak in Tivoli en de theater-show in de Efteling. Wat ze met hun half-binnen-half-buiten rapid in MPG hebben uitgevreten, wil ik ook met eigen ogen waarnemen. Opvallend: tegenover 2015 zullen beide Madrileense parken me niets noemenswaardigs nieuws te bieden hebben, behalve deze keer misschien een front-seat op StuntFall. VR-rommel en wat meer waterpret tel ik dus niet mee.

    Als neurotische planner heb ik de allereerste coaster van Futuroscope voor 2019 al met een klein stipje genoteerd, naast usual suspects de Bobbejaan-launcher en F.L.Y.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 23-04-18 om 20:14.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •