Plopsa is duidelijk het park van België die de laatste 10 jaar toch het meest geïnvesteerd heeft, en ik verwacht eigenlijk dat ze dat zo gaan blijven doen.

Het Bos van Plop is dringend aan vervanging toe, hier kan inderdaad veel meer uit gehaald worden. Ook de Boomstammetjes (of eigenlijk het hele kasteelplein) zie ik binnenkort ook een vernieuwing krijgen. Zoals hierboven al vermeld, minimum een nieuwe thematisatie. Iets wat nog niet vermeld is is de Vleermuis. Die moet echt dringend het park uit, hij past daar totaal niet meer.

Ik hoop dat Plopsa binnen de komende 5 jaar eens investeert in een rapid river. Naar mijn mening één van de meest familiaal gerichte attractietypes, dat past schitterend in Plopsa. Daarvoor zie ik ze die ruimte naast de Superplash wel gebruiken. Op de plaats van de weides zie ik dan eerder iets indoor komen.

Nog een kleine opmerking bij de kaart. De Wienerwalz staat aangeduid als 'tussen 2002 en 2006'. Geen idee waarom, want de oude Wienerwalz stond er al sinds de jaren '80 en de nieuwe staat (als ik me niet vergis) pas in het park sinds 2015