Tsja.. in de avond, met leuke verlichting ziet bijna alles er beter uit. Dat zie je ook in de parken.

Even een paar andere foto's (Geleend van Aspers @ TP:



Wat me hier op valt:
- Scherm zit gewoon voor de rotsen erop geplakt, waardoor elke illusie volledig weg is. Dit had als een gat in een natuurlijke grot kunnen uit zien, maar nu is het gewoon een bioscoopscherm.
- Ook de "Balkons" aan de zijkanten zijn gewoon rechthoekige gaten in plaats van grotten.
- Het kan nooit veel moeite zijn om een dun laagje spuitbeton tegen het plafond te spuiten, of op zijn minst het plafond de kleuren van rotsen te geven om zo een grot te creëren.. maar Systeemplafonds zijn "in" zeker?
- Rotsen hebben volstrekt geen kleur. Het lijkt wel alsof er enkel grondverf op zit (zie je ook op de "dag" foto van Rein). Hier had toch we íets van detail in mogen zitten.
- de rotsen aan de zijkant van het golfslagbad hebben dan weer wél nuances en zien er ook veel natuurlijker uit, waardoor de meermin-grot nog harder vloekt met de rest van het bad.


Momenteel gebruiken ze veel Superlatieven om het park aan te kondigen, daar kunnen ze amper tot niets van waar maken. Maar met fase 2 en 3 gaat in elk geval een deel daarvan wel lukken. (meeste glijbanen van Duitsland bijvoorbeeld).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
Maar in Rulantica zien we nu wel nog maar fase 1 van het project. De komende jaren worden nog heel wat fases geopend, die geen verdubbeling van de toegangsprijs zullen veroorzaken. Ik blijf het nog steeds aanvaardbaar vinden, ook al bieden sommige parken misschien nog net iets meer aan.
Met fase 2 en 3 erbij zal ook de toegansprijs enorm stijgen (ik gok dat die nabij de €60,- gaat liggen als fase 3 af is - tenzij bezoekers heel snel genoeg hebben van het bad en herhaalbezoeken uit blijven, dan moet EP wel omlaag), maar in elk geval zal het aanbod daarmee inderdaad groter zijn dan andere Duitse waterparken. De vraag is echter ook wat de concurrentie gaat doen. Galaxy Erding is nog zeker niet uit gebouwd en ook TI is nog flink aan het uitbreiden.