X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 12 van de 12 EersteEerste ... 2101112
Resultaten 221 tot 222 van de 222

Onderwerp: [Europa-Park] 2019

  1. #221

    Re: [Europa-Park] 2019

    Vandaag Rulantica bezocht en het heeft ruimschoots mijn verwachtingen overtroffen. Men heeft aan alles gedacht, de glijbanen zijn stuk voor stuk zeer leuk en verrassend, het geheel is niet SUPER hard gethematiseerd maar zeker boven niveau waar werd voor gevreesd.

    We hadden 3 uur voorzien, maar ik zie mezelf gerust een gehele dag (tot 18u ofzo) doorbrengen.

    Congrats Europa-Park, you’ve pulled it off again! Ik kan niet wachten om de toekomstigd uitbreidingen te zien starten!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #222

    Re: [Europa-Park] 2019

    Rulantica, iets waar ik zolang naar uit keek zoals jullie wel weten. Ik probeer een eerlijk mini verslag te schrijven:

    Voor 11uur komen we aan in Rulantica en bij de ingang geen spoor van beveiliging. Wat er in EP wel moet doen kun je in Rulantica gewoon doorlopen. Misschien ben ik daarin streng maar het is van hetzelfde. Bedrijf so why not?

    Hier is mijn voorlopige mening van Rulantica:

    Eerst algemeen:

    De ingang: groot en mooi. één groot pluspunt is het bandje dat jij krijgt. Je krijgt als je betaalt hebt(dus kinderen -4 jaar niet) een polsbandje waar je 150€ kunt opdoen in het park. U polsbandje is ook u toegang tot u locker (1€ per dag) Dat is heel goed uitgewerkt het werkt ook allemaal zeer goed. Jij betaalt bij het buitenkomen.

    En de kleedkamers zijn ook mooi en ze hebben familie kleedkamers maar hier ga ik een punt van kritiek geven. Die familie kleedkamers hebben een wastafel met kraam maar geen kussen om uw baby op te leggen misschien verwachten ze dat je baby kan zitten maar jij hebt geen keuze dan u baby een hele tijd vast te houden… en wat we gezien hebben is, is er maar één verzorggingstafel in heel het resort… Weten we niet zeker
    En dan het park zelf:

    Vreselijk mooi. Jij ziet dat er over nagedacht is. We zijn in het trollen gebied het meeste geweest en daar is het thema mooi ook een rustige plaats om u kleintjes te laten spelen/ slapen. Als jij een stoel vind want er lagen overal handdoeken... ok hun goed recht natuurlijk.. Ik ga naar de info en ik vraag van een stille rustkamer(40 €): uitverkocht... ok geen andere optie dan daar een bank in beslag te nemen waar je moet op eten...

    Als jij naar het wc moet gaan moet jij oppassen want de vloer is glad eigenlijk(in die gang)
    De wildwaterbaan is goed volgens mijn vrouw, ik heb ze niet gedaan iemand moest bij de kinderen blijven ??. Jij gleed goed door en jij stopt geen één keer.

    Het eten is goed maar niet van dezelfde kwaliteit van EP

    Het golven bad is ook leuk. Het zijn geen cp golven maar grotere golven

    De rest vant park gaan we op een ander moment verkennen we zijn wel rond geweest maar met 2 kinderen is dat moeilijk om in die dingen te gaan. En Yasmien wou niet weg van trollen gebied…

    Missichien veel negatieve dingen maar we hebben ons wel geamuseerd en het is inderdaad na 5 uur een stuk rustiger. Maar dat wil niet zeggen dat we niet meer gaan. We gaan nogeens met de kinderen in mei en in oktober met een ander koppel . ik heb mijn verwachtingen misschien te hoog gelegd maar dat wilt niet zeggen dat we het niet leuk vinden. Rulantica u are great, but not perfect…

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •