X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 8 van de 12 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 160 van de 222

Onderwerp: [Europa-Park] 2019

  1. #141

    Re: [Europa-Park] 2019

    Intussen raakten ook de nieuwe toegangsprijzen bekend:
    - Een dagje Europa-Park kost dit jaar 52 euro voor volwassenen.
    - Een dagje Rulantica kost dan weer 38,50 euro online, ter plaatse 4 euro meer. Kinderen betalen er 35,50 euro online.

    Voorlopig worden er nog geen combitickets aangeboden.

  2. #142

    Re: [Europa-Park] 2019

    De tunnel van Fjorn Rafting die heropgebouwd wordt, zal in het teken van trollen staan en er zullen tal van effecten in komen.



    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #143

    Re: [Europa-Park] 2019

    Fijn! Als er iets is waar ik me in EP aan stoor is het dat thema zo fragmentarisch is uitgevoerd en je daardoor nogal vaak uit de beleving wordt getrokken. Ik hoop ergens dat zaken als zo'n extra decor in een tunnel dat thematisch gat stapsgewijs kunnen dichtrijden.

  4. #144

    Re: [Europa-Park] 2019



    Fototje van de Facebookpagina van het park. De doorgang lijkt echt heel klein zo!

  5. #145

    Re: [Europa-Park] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    De doorgang lijkt echt heel klein zo!
    Inderdaad! Ik was zelfs enkele seconden in de veronderstelling dat dit een extra steegje naast het hoofdpad was dat ze voor de gelegenheid hadden bijgebouwd.

  6. #146

    Re: [Europa-Park] 2019

    Het staat natuurlijk langs alle kanten vol met stellingen, plus de toren van het restaurant wat het breedste stuk van het plein verbergt.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  7. #147

    Re: [Europa-Park] 2019

    Nog enkele nieuwe foto's. Ligt het aan mij, of lijken/zijn die gebouwen tegen Fjord (veel) hoger dan voorheen?







    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  8. #148

    Re: [Europa-Park] 2019

    Hmja, ik denk ook wel dat de gebouwen iets groter zijn dan voorheen. Het zou kunnen dat ik fout ben, maar ze zien er alleszins groter uit voor mij.

  9. #149

    Re: [Europa-Park] 2019

    Zover ik begrepen heb is er op een deel van de gebouwen een extra verdiep.

  10. #150

    Re: [Europa-Park] 2019

    Ik hoop dat het hen lukt de Scandinavische zone af te krijgen tegen de aangekondigde datum eind mei (dan kan ik deze begin juni met eigen ogen bewonderen).

  11. #151

    Re: [Europa-Park] 2019

    Ik vind het spijtig dat men besloten heeft een extra verdiep toe te voegen. Het gezellige Scandinasche dorpje krijgt zo allicht meer een Scandinavische stadsstraat. Hopelijk valt dit in het echt beter mee ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  12. #152

    Re: [Europa-Park] 2019

    Volgens mij zijn de gebouwen even hoog als je kijkt naar een oude foto en vooral let op het uitstekende terras van het Fjord restaurant. Vergeet niet dat er nog geen water in de vaargeul staat waardoor alles ook hoger lijkt dan het effectief is.

    Naam:     fjord.jpg
Bekeken:  914
Groote:   331,8 KB

  13. #153

    Re: [Europa-Park] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Volgens mij zijn de gebouwen even hoog als je kijkt naar een oude foto en vooral let op het uitstekende terras van het Fjord restaurant. Vergeet niet dat er nog geen water in de vaargeul staat waardoor alles ook hoger lijkt dan het effectief is.
    Het Fjord Restaurant blijft zoals zijn oorspronkelijke versie inderdaad, maar de gebouwen aan de overkant krijgen effectief een verdieping bij. Dit worden extra ruimtes voor het personeel .

  14. #154

    Re: [Europa-Park] 2019

    Op Twitter is vanmorgen de openingsdatum van Rulantica bekend gemaakt:



    Bron: https://twitter.com/rulantica

  15. #155

    Re: [Europa-Park] 2019

    Misschien dat we in de kerstvakantie eens gaan dan. Maar ik had al zoiets opgevangen dat het op 28/11 opging. Maar ik ben happy dat er een openingsdatum is.

  16. #156

    Re: [Europa-Park] 2019

    Tof tof! Wel jammer dat pas aan het einde van het jaar is, maar goed, ideaal voor hun winterseizoen.

  17. #157

    Re: [Europa-Park] 2019

    Een wat grotere foto-update deze keer. Men is al begonnen aan de afwerking, de kleuren zijn inderdaad zoals op de schets nogal vaal.



















    Bron: facebook themepark.nl
    Laatst gewijzigd door yelle8; 27-03-19 om 20:40.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  18. #158

    Re: [Europa-Park] 2019

    Amai dat gaat hard! Wel mooi dat ze niet bij de pakken blijven zitten na de tegenslag.

  19. #159

    Re: [Europa-Park] 2019

    Een eerste concept-art van de nieuwe verrassingsdarkride die in de kelders van Skandinavien (zoals Michael Mack het zegt) opgebouwd wordt en dit jaar opent:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  20. #160

    Re: [Europa-Park] 2019

    Een darkride in thema van Rulantica?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •