Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
In (de kelder?) van het nieuwe Scandinavische stuk zou een kleine darkride of experience komen:
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
- Andersen Tale Tower wordt de ingang van een nieuwe attractie
Vele jaren geleden heb ik al eens een halloween spookhuis gedaan op die plek. Dus de ruimte bestond voor de brand ook al. Die zullen ze nu wel handiger ingericht hebben waardoor een kleine attractie mogelijk is.

Ik denk echter wel dat Andersen's Märchenturm echt geen geschikte ingang is. Naast dat ik dit soort kleine walkthroughs persoonlijk wel leuk vind en het jammer vindt dat die dus weg gaat, is dat scandinavisch straatje doorgaans al veel te druk. Dat maak je nu dus nog erger. Wellicht dat dit deels gecompenseerd wordt door het verhuizen van de broodjesbar (want het was vooral tussen die broodjes en het restaurant dat het steeds erg druk was), maar toch heb ik mijn twijfels erover of dit goed doet aan de sfeer van het gebied.

In de tekening die EP op FB plaatste kun je inderdaad hier en daar al enkele details zien die erbij komen in het gebied. Het is misschien niet veel, maar het is wel iets wat het het gebied nodig had. Dat zal de sfeer in elk geval ten goede komen.