Ik ga Rulantica op 1 december uit gaan testen, maar afgaande van foto’s en beelden scoort het geheel wel onder de hoge verwachtingen die ze gecreëerd hebben. Europa-Park heeft mij tot nu toe slechts 1 keer teleurgesteld en dat was met Arthur die ik absoluut niet Europa-Park waardig vond, CanCan Coaster heb ik nog niet gedaan maar ik houd er ook mijn hart voor vast.

Er lijkt mij iets veranderd te zijn aan de kwalitatieve vibe die Europa-Park vroeger voorhield. Men ziet het soms een beetje té groot of commercieel waardoor het geheel soms lijkt uit te draaien op een near miss. Ik wil niet gaan fanboyen en zeggen dat alles die ze in het verleden deden altijd perfect was, maar het klopte en paste in het plaatje van het park. Rulantica lijkt voorlopig voor mij iets té anders dan het Europa-Park waar ik in 2012 mijn hart verloor, en ik hoop dat ik ongelijk heb.

Ik vind het bestuur of kortom de familie Mack zeer down to earth, maar stilaan vrees ik dat het constante “beste park ter wereld-bejubel” in hun nadeel begint te werken en iets te hoog in het hoofd stijgt ... Please prove me wrong ...