X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 223

Onderwerp: [Europa-Park] 2019

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Ik durf er heel wat op te zetten dat het een forse thrillcoaster word. Misschien zelfs twee, een duelerende baan - één met inversies en één zonder, één met ketting en één met launch of één met gewone treintjes en één met spinning wagentjes zoals in SDC. Qua capaciteit zou dit zeer interessant zijn, maar ik denk ook wel dat Europapark een beetje verlegen zit met het feit dat ze op achtbaanvlak niet meer in de spotlights staan in Duitsland sinds na Wodan. Phantasialand bouwt coasters waar zowat elk ander park stikjaloers op is, en ik zie de familie Mack niet zomaar de spotlights van hun eigen park wegnemen.

    Ik hoop dat het Kroatië word.

  2. #2

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik durf er heel wat op te zetten dat het een forse thrillcoaster word.
    Ik durf er heel wat op te zetten dat het een Mack wordt

    Op dit forum (en andere) zijn er weinig mensen wild geweest van Lost Gravity. Als je er de - bewust ! - rommelige decoratie wegdenkt, zie ik wel opportuniteiten. Maar dan moet het een langere baan zijn -> meer karretjes -> hogere capaciteit. Of nog beter zoals Ignace voorstelt: een duelling. En maak er dan eens een lekker gecompliceerd-warrige knoop van zoals in Gröna Lund, of een moebius.

    De nieuwe coaster gaat haast zeker inversies hebben. Een multi-launcher zie ik niet meteen komen, al leverden ze wel vakmanschap met Helix. Dan wordt Blue Fire overklast en zullen zeker Duitsers te veel vergelijken met Taron.

    Qua land denk ik aan Polen: nog geen Oost-Europa (Rusland, ik weet het, en ook Griekenland ligt best oostwaarts), grensland -> veel Polen in Duitsland, > 40 miljoen inw., ... Thema in geval van een duelling: Wojtyla versus Wałęsa!
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 12-09-17 om 20:36.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •