X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 223

Onderwerp: [Europa-Park] 2019

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ik had dit ook al een tijdje in de gaten, en aangezien de Hotels van EP voor seizoen 2019 al goed geboekt zijn lijkt de prijs mij niet te hoog ook.
    Ik ben nogthans niet lang geleden een advertentie op Facebook tegen gekomen van EP zelf.. voor een flinke korting op een hotelovernachting in combinatie met pretparktickets.

    Denk dus niet dat ze zo vol zitten als ze graag zouden willen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Er loopt ook een wandelpad van hotel Colosseo naar de ingang van Europa Park, maar daar zit ook geen inkom bij een overnachting inbegrepen . Beetje rare reactie vind ik.
    Nogal een groot verschil met een dedicated brug die volstrekt niet nodig zou zijn geweest aangezien hotel en zwembad aan dezelfde boulevard liggen... het pad brengt je tot aan een ingang, die brug loopt echter tot IN het gebouw.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 12-01-19 om 22:24.

  2. #2

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Nogal een groot verschil met een dedicated brug die volstrekt niet nodig zou zijn geweest aangezien hotel en zwembad aan dezelfde boulevard liggen... het pad brengt je tot aan een ingang, die brug loopt echter tot IN het gebouw.
    Het is toch logisch als een hotel bij een zwembad hoort dat die 2 zaken verbonden met elkaar gaan worden? Dan nog snap ik niet waarom de toegangsprijs tot het waterpark inbegrepen zou moeten zijn in een hotelovernachting. Wat maakt het dan uit hoe ver, hoog of diep die brug dan doorloopt? Er zijn toch geen internationale standaarden dat als een toegangsweg zo ver door loopt tot de attractie zelf de inkomsprijs standaard inbegrepen is ofzo?
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •