X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 5 van de 12 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 222

Onderwerp: [Europa-Park] 2019

  1. #81

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Enkele luchtfoto's van Rulantica & Krønåsar:





    Foto's: luftbildsuche.de

  2. #82

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Ik blijf me afvragen hoe ze de de hotelgasten van dit deel naar het hoofdpark gaan brengen.
    Bussen zouden toch niet echt bij dit park horen of wel?

  3. #83

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ik blijf me afvragen hoe ze de de hotelgasten van dit deel naar het hoofdpark gaan brengen.
    Bussen zouden toch niet echt bij dit park horen of wel?
    Waarom niet?? Ga eens naar het "Magische" Disneyworld in Florida.. Daar wordt je als vee in bussen gepropt om via het blote zicht op allerhande backstage loodsen en de locale Mc Donalds naar het park gereden te worden.

    In het geval van EP is dat een stuk gemakkelijker. Er licht één weg tussen beide parken/resorts. De bus kan dus in no-time van A naar B geraken (en omgekeerd). Speel nog een mooie video in de bus af in de tussentijd en de kans is groot dat veel bezoekers niet eens merken dat ze via een openbare weg gaan.

    Ik denk trouwens wel dat hotelgasten gebruik kunnen maken van de hotelingang bij EP. Dan hoeft de bus minder ver te rijden en er is daar ruimte genoeg om mensen te laten uit stappen en de bus te laten omkeren.

    Alternatief kunnen ze de monorail doortrekken, maar dat vormt wel een logistiek probleem voor de mensen die bijvoorbeeld van de hoofdingang naar Spanje moeten: Die gaan namelijk onnodig lang onderweg zijn en passeren 2 haltes waar ze niet uit kunnen stappen. Een extra monorail erbij bouwen zie ik dan weer moeilijk passen, tenzij het bestaande hotelstation gebruikt wordt en de bestaande monorail dit station niet meer gaat aan doen (wat me op zich ook een prima oplossing lijkt).

  4. #84

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Het Vikingschip in hotel Krønasår werd alvast naar de juiste plaats gehesen:







    Bron: https://twitter.com/thomasmack_ep

  5. #85

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    In Europapark is men van start gegaan met de installatie van de eerste waterglijbanen.



    Foto: https://twitter.com/MichaelMack

  6. #86

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Enkele foto's van de binnenzijde van het aquapark:







    Foto's: https://www.facebook.com/WonderWorldParks/

  7. #87

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Nieuwe info over het waterpark

    Het zou ongeveer 40 € kosten.. Een terechte prijs? Om u een idee te geven: Tropical Island (berlin) is 42€ . Maar ik denk toch dat tropical Island iets groter is of niet?

    Ik hoop dat echt dat ze het ook in ep abbo steken.

    De kamer prijs van het nieuwe hotel staan erook op:

    Een tweepersoonskamer = 215 euro per nacht
    Voor een kamer met vier bedden voor twee volwassenen met twee kinderen = 249 euro per nacht
    De goedkoopste suite = 290 euro per nacht
    De duurste, een "Royal Deluxe Suite", = 730 euro per nacht.

    brn:
    https://epfans.club/nl/15-nieuws/kor...h_MMfj0DgNqrII
    Laatst gewijzigd door Zeuske83; 09-01-19 om 20:45.

  8. #88

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    215 euro per nacht ? Dan hoop ik toch dat tickets voor het park en/of het waterpark erbij zitten, inclusief een shuttle naar het park...

  9. #89

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    215 euro per nacht ? Dan hoop ik toch dat tickets voor het park en/of het waterpark erbij zitten, inclusief een shuttle naar het park...
    Dat zijn nogmaar de prijzen voor de bouwput é ... Waterpark is nog niet open e dus tickets??? het staat in het artikel ook:
    Maar dit zijn "prijzen van een bouwplaats" die alleen tot november van toepassing zijn, zolang het waterpark wordt gebouwd

    Ofwel zakken ze? hmmm zou niet gebeuren denk ik. Ofwel doen ze iets bij gelijk tickets voor waterpark...

    OFwel stijgen ze? De vraag is dan wie gaat er zoveel geld neerleggen als je 200 meter verder kunt boeken voor 100€ de nacht...

  10. #90

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Als 215 de kamerprijs is dan moet je nog delen door 2. Dus 107,5 per persoon.

  11. #91

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steventje Bekijk Berichten
    Als 215 de kamerprijs is dan moet je nog delen door 2. Dus 107,5 per persoon.
    Thanks, maar dat had ik zelf ook al wel door ...

  12. #92

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Gezien de prijs verwacht ik dan ook een toegang tot het waterpark misschien zelf na de regulier opening. Het park biet zeer mooie kamers aan voor veel minder. Voor het waterpark vind ik €40,00 best wel veel aangezien de meeste er nog een hotel bovenop moeten nemen voor die prijs moet het wel minstens een halve dag kunnen vullen zonder dat mensen zich gaan storen.

  13. #93

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Thanks, maar dat had ik zelf ook al wel door ...
    Jij wel, maar Zeuske spreekt van 200 m verderop voor 100€ per nacht. Als hij daarmee de andere EP hotels bedoelde (wat niet volledig duidelijk is) dan klopt zijn uitdrukking niet echt ;-)

  14. #94

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steventje Bekijk Berichten
    Jij wel, maar Zeuske spreekt van 200 m verderop voor 100€ per nacht. Als hij daarmee de andere EP hotels bedoelde (wat niet volledig duidelijk is) dan klopt zijn uitdrukking niet echt ;-)
    Ik had het over een niet EP hotel maar eentje van rust zelf. Want we hebben daar al geslapen in een hotel van hun. ( Colosseo) Dus, ik weet hoe duur het is. 200 meter is misschien te weinig.

    ik vind het teveel wat ze vragen voor dat nieuw hotel. Ok het is nieuw maar andere hotels grenzen aan EP. Hier is het nog een bouwput.
    Laatst gewijzigd door Zeuske83; 10-01-19 om 13:56.

  15. #95

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Er loopt een brug van hotel naar waterpark, dus verwacht wel toegang bij hotel erbij.

    Echter vind ik 40 wel erg veel. De vergelijking met Tropical Islands is nogal krom, volstrekt ander soort park namelijk.

    Maar neem Galaxy Erding. Daar betaal je €36,- voor een dagkaart. Dat is iets goedkoper, maar het heeft wel veel meer te bieden dan wat tot nog toe in EP te zien was.

    Het nabij gelegen Badeparadies Schwarzwald adverteert met 23 glijbanen. De entreeprijs voor enkel glijbanen met golfslagbad is €24-. Als je daarnaast ook nog naar de Palmenoase wilt, betaal je slecht €27,-. Dat is al een behoorlijk stuk goedkoper en heeft ook meer te bieden dan wat we tot nu toe in de plannen van EP gezien hebben.

    Nu is zijn die prijzen nog geruchten. Wie weet wat de realiteit zal zijn. Daarnaast zit er een goeie kans is dat je nog dik korting krijgt bij een meerdagenkaart, of als je in het resort overnacht.

  16. #96

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Bouwupdate Hotel Krønasår & Rulantica:

























    Dit en veel meer: https://epfans.info/
    Laatst gewijzigd door Waliboy; 12-01-19 om 16:45.

  17. #97

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Nieuwsflits voor iedereen zonder ervaring met ep-hotels:
    215 euro is een normale standaardprijs voor 2 personen (geen tickets-of toegang tot eender wat), dezelfde prijs geldt voor el andaluz en alcazar.

    De andere zijn nog duurder, Santa isabel en colosseo: 230 en bell rock: 240
    Laatst gewijzigd door slimmerik; 12-01-19 om 17:17.

  18. #98

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slimmerik Bekijk Berichten
    Nieuwsflits voor iedereen zonder ervaring met ep-hotels:
    215 euro is een normale standaardprijs voor 2 personen (geen tickets!), dezelfde prijs geldt voor el andaluz en alcazar.

    De andere zijn nog duurder, Santa isabel en colosseo: 230 en bell rock: 240
    Ik had dit ook al een tijdje in de gaten, en aangezien de Hotels van EP voor seizoen 2019 al goed geboekt zijn lijkt de prijs mij niet te hoog ook.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  19. #99

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Er loopt een brug van hotel naar waterpark, dus verwacht wel toegang bij hotel erbij.

    Echter vind ik 40 wel erg veel. De vergelijking met Tropical Islands is nogal krom, volstrekt ander soort park namelijk.

    Maar neem Galaxy Erding. Daar betaal je €36,- voor een dagkaart. Dat is iets goedkoper, maar het heeft wel veel meer te bieden dan wat tot nog toe in EP te zien was.

    Het nabij gelegen Badeparadies Schwarzwald adverteert met 23 glijbanen. De entreeprijs voor enkel glijbanen met golfslagbad is €24-. Als je daarnaast ook nog naar de Palmenoase wilt, betaal je slecht €27,-. Dat is al een behoorlijk stuk goedkoper en heeft ook meer te bieden dan wat we tot nu toe in de plannen van EP gezien hebben.

    Nu is zijn die prijzen nog geruchten. Wie weet wat de realiteit zal zijn. Daarnaast zit er een goeie kans is dat je nog dik korting krijgt bij een meerdagenkaart, of als je in het resort overnacht.
    Er loopt ook een wandelpad van hotel Colosseo naar de ingang van Europa Park, maar daar zit ook geen inkom bij een overnachting inbegrepen . Beetje rare reactie vind ik.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  20. #100

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ik had dit ook al een tijdje in de gaten, en aangezien de Hotels van EP voor seizoen 2019 al goed geboekt zijn lijkt de prijs mij niet te hoog ook.
    Ik ben nogthans niet lang geleden een advertentie op Facebook tegen gekomen van EP zelf.. voor een flinke korting op een hotelovernachting in combinatie met pretparktickets.

    Denk dus niet dat ze zo vol zitten als ze graag zouden willen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Er loopt ook een wandelpad van hotel Colosseo naar de ingang van Europa Park, maar daar zit ook geen inkom bij een overnachting inbegrepen . Beetje rare reactie vind ik.
    Nogal een groot verschil met een dedicated brug die volstrekt niet nodig zou zijn geweest aangezien hotel en zwembad aan dezelfde boulevard liggen... het pad brengt je tot aan een ingang, die brug loopt echter tot IN het gebouw.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 12-01-19 om 22:24.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •