X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 4 van de 12 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 222

Onderwerp: [Europa-Park] 2019

  1. #61

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Leuk! We krijgen blijkbaar een glijbaan met vierzitbanden en zo'n schans (rechtsboven)! Het lijkt het stuk rechtsbovenaan die concept-plattegrond te zijn die eerder in dit topic staat: 'Glacier Temple'. Ik hoop wel dat de uiteindelijke uitvoering er niet zo plastic en kitscherig uitziet als op de nieuwe tekening.

    Stiekem zou ik het ook toejuichen dat ze het water daar op 20°C houden: zodat je je beter kan inleven.

  2. #62

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Dat ziet er episch uit!

  3. #63

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Wow! Hier ben ik wel van onder de indruk! Benieuwd hoe dit er in het echt zal uitzien!

  4. #64

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Wow, dat ziet er écht goed uit! Ik kijk hoe langer hoe meer uit naar dit waterpark!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Stiekem zou ik het ook toejuichen dat ze het water daar op 20°C houden: zodat je je beter kan inleven.
    Euh... of niet?
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  5. #65

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Ik ben ook op een epische toegangspoort gebotst en een iets gedetailleerder grondplan via de themeparkguy. Voor zover ik weet was die hier nog niet gepost.



  6. #66

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Dit zal ongetwijfeld het beste waterpark van Europa worden. Met al die concept arts word ik steeds meer en meer nieuwsgierig. Is het al bijna 2019?

  7. #67

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Ik ben net terug van Europa-Park en heb met grote ogen zitten rondkijken in het Rulantica preview center dat nu de plaats heeft ingenomen van het Historama. De maquettes van het hotel en waterpark zien er schitterend uit en in het draaitheater is nu ook een voorsmaakje van Rulantica en het nieuwe hotel te zien met veel nieuwe concept arts die ik nog niet voorbij had zien komen. Het moet gewoon fantastisch worden, want dit is echt wel een groots project! En Snorri de inktvis-mascotte van het waterpark, zal zeker de show stelen. Er worden trouwens nu al souvenir-knuffels van hem verkocht.
    Laatst gewijzigd door Putoor; 15-04-18 om 12:39. Reden: Tikfoutje

  8. 16-04-18, 21:52

    Reden
    Video werkt niet van fb

  9. #68

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    https://www.facebook.com/europapark/...5274212931440/

    Nieuwe video van EP op Facebook . Je weet niet hoe hard ik uitkijk naar Rulantica. Vanaf dat ik de exacte datum weet, de eerste vrij moment van Elke(vrouw) en Yasmien((Kind 3jaar+ school) zijn we weg..

  10. #69

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Sorry voor het dubbel post maar er is er een nieuwe video van Rulantica:

    + werfbezoek

    https://www.facebook.com/epfans.club...5422683476976/

  11. #70

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Kronasar is al ver gevorderd. Wie naar het toilet moet, zal wel geen hoogtevrees mogen hebben







    Foto's: © Europa-Park fans Benelux
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  12. #71

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Wie naar het toilet moet, zal wel geen hoogtevrees mogen hebben
    Dat lijkt me net de ideale plek om aan je hoogtevrees te ontsnappen: eens binnen zie je dat niet meer. Dramatischer wordt het als die dingen van de stelling duikelen wanneer ze al een tijdje dienst gedaan hebben.

  13. #72

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    De eerste stukken waterglijbaan:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  14. #73

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Blijkbaar kan het logo ook sfeervol oplichten des nachts. Ik ben gecharmeerd.

    Naam:     ob_2284a0_dzj3bpuw0ayc-ej.jpg
Bekeken:  1492
Groote:   113,5 KB

    Het dak gaat er ook dicht:
    Naam:     DmPdbYmXoAIgklm.jpg
Bekeken:  1368
Groote:   272,2 KB

    Naam:     ob_3aec78_42678831-2113701658640677-915947359648.jpg
Bekeken:  1505
Groote:   199,7 KB

    Bron: TheThemeparkguy.com

  15. #74

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Nog een aantal concept arts van Rulantica:











    Bron: Europapark

  16. #75

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    met die schetsen begint het er voor mij meer uit te zien als een kakofonie van thema's. hopelijk lukt het hun om alles mooi te laten passen.

  17. #76

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    met die schetsen begint het er voor mij meer uit te zien als een kakofonie van thema's. hopelijk lukt het hun om alles mooi te laten passen.
    Ik wou net hetzelfde zeggen: ik heb al zóveel verschillende thema's gezien...! Ik kan ook moeilijk inschatten op basis van de bouw-/luchtfoto's hoe groot de site van het waterpark nu precies is en of de waaier van thema's een probleem zou kunnen zijn.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  18. #77

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Hoe gaan ze dat inpassen met het hoofdpark? een busje of zo? eerlijk zou ik het fantastisch vinden mochten ze een echt een trein inschakelen en dus niet over de weg moeten.

    ten tweede: hou gaan ze dat waterpark ooit nog degelijk uitbreiden zijn vorm staat niet echt een extra gebouw toe.

  19. #78

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Buiten de heropbouw van Scandinavië, de opening van Krønasår“ (het nieuwe hotel van Europapark) en de inhuldiging van het aquapark "Rulantica", zal het park ongetwijfeld ook weer tal van andere nieuwigheden presenteren.

    Naar verwachting zal de "Elfenfarht" volgend jaar een stevige opknapbeurt ondergaan.

    Mogelijk zal het figuurtje "Prinses Lillifee" hierin betrokken worden:



    Bron: https://www.facebook.com/EuropaParksPlace/

  20. #79

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Rulantica zal wellicht een VR-attractie huisvesten: een Diving Theatre, een nieuwe VR-attractie van VR Coaster. Dat liet een vertegenwoordigster van VR Coaster weten aan Brakesection Magazine.

    Meer info: http://www.pretparken.be/article/203...20VR-attractie
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  21. #80

    Re: [Europa-Park] 2019 - Waterpark + hotel

    Bouwupdate Rulantica, het nieuwe aquapark van Europapark:









    Foto's: Facebook HITRADIO OHR - einfach näher dran!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •